Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz kwie 30, 2017 22:10

rysiektr pisze:Nie no 20k to kompleksowa odbudowa golfa. 300koni z 1.8T można dużo taniej zrobić.
Chodzi o swapa do mk2 + mody ma 300km.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » ndz kwie 30, 2017 22:48

rysiektr pisze:Nie no 20k to kompleksowa odbudowa golfa. 300koni z 1.8T można dużo taniej zrobić.
jak mi zrobisz kompleksową odbudowę golfa za 20k to jutro u Ciebie jestem z moim zielonym. :). Hehe



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » ndz kwie 30, 2017 23:24

darwaz, no dobra przegiąłem z ta kompletna odbudowa za 20k pln :-) ale 300koni z 1.8T to nie 20k. Chyba ze ktoś chce go zakuc od góry do dolu, ale to wtedy robi się trochę więcej koni niż 300.
Normalnie silnik, swap + czesci na 300koni i inne hamulce to jakieś max 15k.
Ostatnio robiłem AGU na me7.5, dol byl spoko, zrobiona głowica, rozrządy sprzęgło nowe turbo z saaba td04 wyspawany kolektor i reszta gratow, co prawda nie strojony jeszcze ale graty sa na ciut ponad 300koni. Wyszło dużo mniej niż 20k.
Kolega z bexa w audi zrobił 305kunia za tez podobne pieniądze. Kute korby, tloki z BAMa, głowica po remoncie itd na turboprecision, nie pamiętam modelu...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pn maja 01, 2017 00:48

rysiektr pisze:darwaz, no dobra przegiąłem z ta kompletna odbudowa za 20k pln :-) ale 300koni z 1.8T to nie 20k. Chyba ze ktoś chce go zakuc od góry do dolu, ale to wtedy robi się trochę więcej koni niż 300.
Normalnie silnik, swap + czesci na 300koni i inne hamulce to jakieś max 15k.
Ostatnio robiłem AGU na me7.5, dol byl spoko, zrobiona głowica, rozrządy sprzęgło nowe turbo z saaba td04 wyspawany kolektor i reszta gratow, co prawda nie strojony jeszcze ale graty sa na ciut ponad 300koni. Wyszło dużo mniej niż 20k.
Kolega z bexa w audi zrobił 305kunia za tez podobne pieniądze. Kute korby, tloki z BAMa, głowica po remoncie itd na turboprecision, nie pamiętam modelu...
Jak najbardziej wszystko się zgadza. Bardziej chodzi o uświadomienie kogoś, że to nie będą małe kwoty i trzeba podjąć ważną decyzję, idziemy w to i inwestujemy albo jakiś inny kompromis.
Z innego punktu widzenia to ori mk2 gti z krem na pokładzie będą cenić z roku na rok.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
grzechotek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
Auto: Golf MK6
Silnik: BSE

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: grzechotek » wt maja 09, 2017 19:06

Mam pytania swapu z 1.6sr na 1.8t:
1. czy przednie zawieszenie i hamulce też trzeba wymienić ?
2. czy mocowania silnika i skrzynia pasuję z 1.6sr czy trzeba coś przerabiać ?
3. nie mam CANu i jak znajdę silnik też bez CANu to nie będę musiał wymieniać instalacji ?



Awatar użytkownika
henio098
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pt paź 27, 2006 17:19
Lokalizacja: Bytom

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: henio098 » śr maja 10, 2017 13:46

grzechotek pisze:1.6 na 1.8
1.Nie trzeba, wszystko* pasuje. W zależności ile mocy ma mieć ten silnik jest to już indywidualna kwestia podejścia do bezpieczeństwa. Do normalnej dynamicznej jazdy na 150KM moim zdaniem hamulce 288mm w połączeniu ze świeżym płynem wystarczają. - * Poprawiam się, kolega poniżej ma racje z tymi zwrotnicami.
2.Wszystko pasuje.
3.Pewnie nie wszystko jest inne ale większość więc najprościej przełożyć całą wiązkę z pod maski.
Ostatnio zmieniony czw maja 11, 2017 09:28 przez henio098, łącznie zmieniany 3 razy.


VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » czw maja 11, 2017 00:26

Nie założysz tarcz 288 z gti na zwrotnice z 1.6. 256mm na pewno nie dadzą sobie rady.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

damiano074
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr gru 30, 2015 14:06
Lokalizacja: Sokolniki

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: damiano074 » śr cze 21, 2017 14:11

Witam wszystkich,
jestem w trakcie swapa 1.8t AUM do mojego mk1. Mam wszystko podłączone zgodnie z http://clubgti.com/showthread.php?20588 ... nstall-FAQ" onclick="window.open(this.href);return false; .
Po podaniu plaka do dolotu silnik odpala, przy robieniu testu elementów wykonawczych(przez obd2) wtryski pylą, jednak podczas kręcenia silnikiem wtryskiwacze nie podają paliwa - przez co nie mogę odpalić.
Gdzie moze leżec przyczyna? Immo oczywiscie wyłączone.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: majic » czw cze 22, 2017 12:35

Co konkretnie wpiąłeś do wtyczki T14a pin 5 i 6?


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

damiano074
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr gru 30, 2015 14:06
Lokalizacja: Sokolniki

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: damiano074 » czw cze 22, 2017 13:45

Obydwa piny to plus za przekaźnikiem pompy paliwa, sprawa już ogarnięta. Ginął mi plus po kluczyku na ecu, tj plus był, ale podczas kręcenia silnikiem zanikał. Po podaniu plusa z oryginalnej instalacji a nie ze skrzynki bezpieczników, silnik zagadał. Pozdro.



Awatar użytkownika
skwaromir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 08:33
Lokalizacja: LLU

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: skwaromir » wt lip 04, 2017 15:18

Hej. Może ktos wie czy w Aeb i agu są takie same tarczki na wałka rozrządu tzn. z jednym wycięciem?
Jakie mogą być minusy przy nie podpięcie czujnika ciśnienia płynu wspomagania i
pedału sprzegła w me3.8.3?
Oraz czy ktoś ma namiary na takie wsuwki jak są we wtyczce do komputera?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » wt lip 04, 2017 17:28

Pedal sprzegla musi byc podpiety bo beda Ci swirowaly obroty przy zmianach biegow..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » wt lip 04, 2017 23:16

kkkacper pisze:Pedal sprzegla musi byc podpiety bo beda Ci swirowaly obroty przy zmianach biegow..
Nie tam gadasz... Podłączyłem kilka AGU bez tego i latają.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » śr lip 05, 2017 07:08

rysiektr, no to chyba, ze te zupelnie stare sterowniki maja jakas swoja wizje.. moze troche sie rozpedzilem bo to 3.8.3 rzeczywiscie, ale wszystkie nowsze bez tego dostaja swira..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości