2.8 24V VR6 - problem z przepływomierzem.

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sajmondesign
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lip 27, 2010 01:28
Lokalizacja: Dublin / Olsztyn

2.8 24V VR6 - problem z przepływomierzem.

Post autor: sajmondesign » czw maja 04, 2017 20:40

Cześć.
Mam taki dziwny problem, w silniku nowy przepływomierz Boscha nie pokazuje żadnych wartości w VAG'u, po podpięciu jakiegoś shitowego zamiennika (Magneti Marelli) pokazuje ~10-15mg, silnik zalewa i się dławi, czasami gaśnie.
Na starej przepływce też było 0mg więc obstawialiśmy, że po prostu padła, a okazuje się, nowa ma to samo.
Z przepływką Boscha silnik normalnie odpala, ale podczas jazdy potrafi przerywać przy agresywnej jeździe, tak jakby zapłony wypadały, nie pali na wszystkie gary (przynajmniej wg. mnie tak brzmi), a raz jest wszystko idealnie.

Może ktoś z was spotkał się z takim problemem? Jakieś pomysły? kkkacper przywoluje Cie do tablicy haha :P


facebook.com/LoVWered

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

2.8 24V VR6 - problem z przepływomierzem.

Post autor: kkkacper » czw maja 04, 2017 23:37

zglaszam sie, ale bez zadnych konkretnych pomyslow niestety :jezor: jakie bledy w vagu? W kablach wszystko dobrze? Sprawdzales przejscie po kablach miedzy ecu a przeplywka?


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

sajmondesign
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lip 27, 2010 01:28
Lokalizacja: Dublin / Olsztyn

2.8 24V VR6 - problem z przepływomierzem.

Post autor: sajmondesign » pn maja 08, 2017 19:38

przejscie musi byc jesli na jednej pokazuje na drugim nie, ale jeszcze sprawdze to.

w VAGu SAI, EVAP bo nie wywalone jeszcze i czasami walnie przeplywka, w zaleznosci jaka podpieta, na tej magneti marelli nie wali bledem, a na nowym boschu potrafi


facebook.com/LoVWered

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

2.8 24V VR6 - problem z przepływomierzem.

Post autor: kkkacper » pn maja 08, 2017 19:59

sajmondesign, czyli cos tu jest nie halo skoro tak, dziwne w opor.. mam jakas awaryjna jeszcze chyba jedna ori przeplywke na chacie jakbys chcial sprawdzic jeszcze 3 xD


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

sajmondesign
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lip 27, 2010 01:28
Lokalizacja: Dublin / Olsztyn

2.8 24V VR6 - problem z przepływomierzem.

Post autor: sajmondesign » pn maja 08, 2017 20:03

ja mam jeszcze z Rki i jeszcze stara hahaha :D

No wlasnie jakies *#cenzura#* dziwne problemy sa w tym aucie, *#cenzura#* i tak teraz skrzynia powiedziala papa, a w srode worti to auto aktualnie stoi, jeszcze moze byc to wina wsadu, zobaczymy w przyszlym tygodniu moze.

Jak silnik wyleci zeby skrzynie zrobic i zamach odelzyc to sie wiazke sprawdzi wtedy :)


facebook.com/LoVWered

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości