Komoressor czy turbo?

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
golfF&I
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw maja 28, 2015 16:53
Lokalizacja: KMY
Kontakt:

Komoressor czy turbo?

Post autor: golfF&I » pn wrz 05, 2016 13:55

Witam. Co lepiej sie sprawdza w 2.8 VR6, kompressor czy turbo?



Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Komoressor czy turbo?

Post autor: Stalu » pn wrz 05, 2016 15:05

zależy co chcesz osiągnąć i jaki masz budżet i jeszcze w którym vr6


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Komoressor czy turbo?

Post autor: kkkacper » pn wrz 05, 2016 16:29

Stalu, wszystko w temacie ;] chociaz wbrew pozorom wcal turbo nie musi byc drozsze od kompresora ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
golfF&I
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw maja 28, 2015 16:53
Lokalizacja: KMY
Kontakt:

Komoressor czy turbo?

Post autor: golfF&I » pn wrz 05, 2016 19:18

Ogólnie myślę o czymś żeby było pod nogą z 280+. Auto nie na wyścigi, raczej na wygląd. VR6 i dodatek (turbo lub kompressor) to mój pomysł. Co do silnika może jest inna lepsza opcja jak np. 1.8T 225 seria z S3? Narazie zbieram opinie, następnie muszę +/- obliczyć koszta :)



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Komoressor czy turbo?

Post autor: kkkacper » pn wrz 05, 2016 19:28

golfF&I, porownujesz gotowy silnik do pchania sie w turbo? Blagam Cie, uzyj szukajki poczytaj troche.. celujac w 280 i wyglad wybierz 1.8T, bedziesz mial tryliard razy mniej problemow..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Komoressor czy turbo?

Post autor: Stalu » pn wrz 05, 2016 20:41

kkkacper, ty to od razu tak pesymistycznie , ja proponuje koledze iśc w rotrexa :grin:
kkkacper pisze:uzyj szukajki
kiedyś spotkałem tą opcję na forum, teraz podobno trudno dostępna jest , jakiś abonament trzeba wykupić itp


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
golfF&I
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw maja 28, 2015 16:53
Lokalizacja: KMY
Kontakt:

Komoressor czy turbo?

Post autor: golfF&I » pn wrz 05, 2016 21:49

Chciałem sie po prostu czegoś dowiedzieć od ludzi co mieli z takimi rzeczami do czynienia. :) 1.8T tez trzeba troche pomodzic zeby mial te 280-300



Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Komoressor czy turbo?

Post autor: Stalu » pn wrz 05, 2016 22:00

golfF&I pisze: tez trzeba troche pomodzic zeby mial te 280-300
a vra trzeba od podstaw więc jednak poczytaj


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
Banita95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 958
Rejestracja: ndz kwie 28, 2013 10:35
Lokalizacja: Pasłęk

Komoressor czy turbo?

Post autor: Banita95 » czw wrz 08, 2016 21:57

1.8t trzeba pomodzić to fakt ale vr musisz rozebrać i wszystko sprawdzić co innego jak silnik ma w oryginale turbo co innego jak je dokładasz



Awatar użytkownika
Krzakuu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: czw sty 14, 2016 19:44

Komoressor czy turbo?

Post autor: Krzakuu » śr wrz 21, 2016 14:13

TO i ja sie podepne. Spotkal sie ktoś z vr6 mk4 na kompresorze?


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Komoressor czy turbo?

Post autor: kkkacper » śr wrz 21, 2016 16:57

Krzakuu, pytanie troche z dupy.. zapytaj od razu konkretnie, a nie na tylko strony zaczynasz ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Krzakuu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: czw sty 14, 2016 19:44

Komoressor czy turbo?

Post autor: Krzakuu » śr wrz 21, 2016 22:53

kkkacper,
nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
Pytam czy ktos widzial kiedys projekt vr6 24v z mk4 na kompresorze. Uturbionych jest sporo a chodzi mi o kompresor, gdzie umieszczony (malo miejsca pod maska) jak podpiety itd.


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Komoressor czy turbo?

Post autor: kkkacper » śr wrz 21, 2016 23:31

Krzakuu, chodzi mi o to, ze takich rzeczy jezdzi dosyc sporo, wiec pytanie czy ktos widzial wydaje mi sie dziwne.. uzyj google'a to Ci wyskoczy sporo tego.. umiejscowienie prawie zawsze jest jedno, bo nie ma zbytnio innej opcji.. na zone jezdzilo jedno bodajze R na 2 stage'ach chyba, teraz jeszcze w R'ce Hafcik ma kompressor zalozony..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Krzakuu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: czw sty 14, 2016 19:44

Komoressor czy turbo?

Post autor: Krzakuu » czw wrz 22, 2016 00:12

kkkacper,
Uwielbiam tekst "użyj google". Spokojnie uzywalem i wcale nie ma za duzo wiadomosci, co najwyzej o mk3 a to róznica. :)


ObrazekObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości