Problemy po swapie VR6 do mk2.

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Problemy po swapie VR6 do mk2.

Post autor: dawid018 » sob sty 24, 2015 12:11

sprawdź wydatek pompy paliwa bo to ze daje 3 bary to nic.może dawać za mało paliwa

zdejmij wężyk z powrotu i włóż w butelkę,odpal auto i niech chodzi przez 20sekund. zgaś i zobacz ile paliwa naleciało w butelkę i pomnóż to razy 3
napisz wynik ile wyszło ml


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Lukasinoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sie 05, 2014 12:10
Lokalizacja: Rzeszòw

Problemy po swapie VR6 do mk2.

Post autor: Lukasinoo » sob sty 24, 2015 13:23

Pompka jest nowa. A pompke podmieniałem z mk2 vr6 kolegi który śmiga dobrze. Przewody paliwowe też są nowe. Męczy mnie to że bardzo głosno zasysa powietrze przez ten stożek i że kręci sie do 6.5tys obrotów i odciecia zaplonu nie ma. A z 2 strony objawy podobne do pompki bo 1 bieg gaz 2 gaz 3 gaz a na 4 dlawi troche jakby paliwa nie dostawał. Już nie mam pomysłów. Do czego te objawy jeszcze mogą pasować...



Lukasinoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sie 05, 2014 12:10
Lokalizacja: Rzeszòw

Problemy po swapie VR6 do mk2.

Post autor: Lukasinoo » sob sty 24, 2015 13:25

Dodam ze jak stozek owinąłem czystą szmatą zeby miał trudniej to powietrze zasysać to na jałowym lepiej się wkręcał, noi z przodu od filtra cisza. Czyli tak jak powinno być. Lewe powietrze?? :>



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Problemy po swapie VR6 do mk2.

Post autor: dawid018 » sob sty 24, 2015 14:55

wyj3bać stożek w krzaki i założyć puszkę.sprawdzić co się będzie działo.przepływka sprawna??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Lukasinoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sie 05, 2014 12:10
Lokalizacja: Rzeszòw

Problemy po swapie VR6 do mk2.

Post autor: Lukasinoo » sob sty 24, 2015 16:33

Przepływka sprawna. Puszki nie mam, ale zakładałem różne stożki, również z 2 vra, i jest ogromna różnica "głośności" zasysania powietrza. On aż ryczy przez filtr.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Problemy po swapie VR6 do mk2.

Post autor: PAPAYOS » wt lut 03, 2015 19:51

Lata już ten vr6 w MK2???

Ja w marcu też planuję przeprowadzić taki zabieg...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Lukasinoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sie 05, 2014 12:10
Lokalizacja: Rzeszòw

Problemy po swapie VR6 do mk2.

Post autor: Lukasinoo » śr lut 04, 2015 09:02

Kupiłem silnik z sharana z automatu na modulE. Czeka na wrzutke do auta. W moim winowajcą była mała kompresja na 2 cylindrach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości