vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

vr6 w mk2 ????

Postprzez klintonMK2 » Pn cze 19, 2017 16:13

w AAA na aparacie ( bo taki kolega ma, patrząc po nr kompa) normalnie po zapłonie pompa ma bzyknąć na 1s.

zalewa świece i co? jakie są objawy dalej? faluje, nierówno pracuje, kopci, czy po prostu masz mokre świece?
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Online: 53d 17h 56m
Pomógł: 25
Auto: MK2 GTD
Silnik: AAZ+

Re: vr6 w mk2 ????

Postprzez PAPAYOS » Pn cze 19, 2017 16:47

klintonMK2 napisał(a):w AAA na aparacie ( bo taki kolega ma, patrząc po nr kompa) normalnie po zapłonie pompa ma bzyknąć na 1s.

zalewa świece i co? jakie są objawy dalej? faluje, nierówno pracuje, kopci, czy po prostu masz mokre świece?


Objawy:

- nierówno pracuje na wolnych obrotach,
- na wolnych obrotach czuć benzynę w spalinach,
- czasami zgaśnie i nie można odpalić, odpala po około 15-20 minutach, łapiąc na 2,4 świece.
świec nie wykręcałem...

Potrzebuję numeru przepływki do AAA na aparacie, bo po tym numerze przepływomierza wyskakuje mi przepływka od audi. Nadmienię iż auto jest składane i mam pewne obawy co do tego elementu...

A co do pompy w ogóle nie słychać po przekręceniu zapłonu. Żeby odpalić trzeba potrzymać gaz, albo długo kręcić. Niebieski czujnik wymieniany (chyba ze 3 szt) i na każdym te same objawy.

Pozdrawiam
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Online: 3d 9h 58m
Pomógł: 38
Auto: GOLF MK 2

vr6 w mk2 ????

Postprzez rysiektr » Pn cze 19, 2017 17:57

Patrzyliście bez przepływki, czy jest lepiej?
VAGa podpinaliście?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Online: 70d 7h 15m
Pomógł: 246
Auto: E46 turas
Silnik: N42B20

vr6 w mk2 ????

Postprzez Dzikibambosh » Pn cze 26, 2017 13:43

Czy kaseta zmiany biegow od Toledo 2 V5 ladnie spasuje do golfa mk2 tak jak z golfa mk4 ?
Spinam skrzynie v5 wlasnie z toledo (oznaczenie EBS) z vr6 i nurtuje mnie to pytanie ;)
Dzikibambosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lip 29, 2012 01:41
Online: 24d 15h 59m
Auto: Jetta mk2
Silnik: 16v

vr6 w mk2 ????

Postprzez rysiektr » Pn cze 26, 2017 14:05

Dzikibambosh napisał(a):Czy kaseta zmiany biegow od Toledo 2 V5 ladnie spasuje do golfa mk2 tak jak z golfa mk4 ?


pasuje tak samo jak z golfa IV
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Online: 70d 7h 15m
Pomógł: 246
Auto: E46 turas
Silnik: N42B20

vr6 w mk2 ????

Postprzez PAPAYOS » Pn cze 26, 2017 18:48

rysiektr napisał(a):Patrzyliście bez przepływki


Po wypięciu przepływki - świruje...
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Online: 3d 9h 58m
Pomógł: 38
Auto: GOLF MK 2

Re: vr6 w mk2 ????

Postprzez lord5005 » Cz cze 29, 2017 10:27

Witam
Mam problem ze swoim Vr6 Aaa na module. Auto nie chce rozpędzić się więcej niż 210-220 na piątym biegu, następuje gwałtowne jakby odcięcie paliwa. To samo dzieje się na 4tym biegu w okolicy 6-6,5 tys obrotów.

Ogólnie silnik pracuje bardzo ładnie, ma moc itd.dodam że wymieniłem pompę paliwa na walbro 255,filtr paliwa nowy, przewody paliwowe z baku na listwe stare z 1,8 RP. Mierzylem również ciśnienie na listwe, wynosi 2,7 atm, po odpieciu wężyk od z regulatora ciśnienia do kolektora 3,2 także twierdzę se regulator również sprawny.

Dolot z wkładka pippercross,pucha rozwiercona także powietrza raczej nie brakuje.

Na kompie żadnych błędów. Czyżby ECU było zablokowane?

Czekam na jakieś pomysły :D
lord5005
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lis 30, 2010 20:54
Lokalizacja: Góra k.Leszna
Online: 63d 18h 26m
Pomógł: 2
Auto: Golf Mk2 GTI
Silnik: VR6

vr6 w mk2 ????

Postprzez klintonMK2 » Pt cze 30, 2017 00:38

Lord - brzmi jakby mimo wszystko było za mało paliwa (typowy objaw za mało wydajnej pompy, nie idzie górą/pod dużym obciążeniem) rozumiem, że masz nowe walbro, ale objaw wygląda na problemy z paliwem. Druga sprawa z czego masz silnik, który rok albo prościej, OBD1 czy OBD2? chodzi mi o to czy masz odpowiedni regulator ciśnienia paliwa (bo masz 3 barowy - czyli OBD2, krokowy wbudowany w przepustnicę)

PAPAYOS napisał(a):Po wypięciu przepływki - świruje...


Tzn co dokładnie? mi w sprawnym AAA na aparacie zawsze po odpięciu przepływki gasł. Na odpiętej odpalał i chodził tylko przy lekkim trzymaniu gazu, po odpuszczeniu od razu gasł. Zobacz też sobie w swój przepływomierz pod światło czy masz całe druty (są tak jakby 3) jak któryś jest przerwany to masz po przepływce.
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Online: 53d 17h 56m
Pomógł: 25
Auto: MK2 GTD
Silnik: AAZ+

vr6 w mk2 ????

Postprzez lord5005 » Pt cze 30, 2017 06:09

klintonMK2, Silnik z Mk3 96 rok czerwiec OBD2
lord5005
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lis 30, 2010 20:54
Lokalizacja: Góra k.Leszna
Online: 63d 18h 26m
Pomógł: 2
Auto: Golf Mk2 GTI
Silnik: VR6

Poprzednia strona



Powrót do VR6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości