vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

vr6 w mk2 ????

Postprzez klintonMK2 » Pn cze 19, 2017 16:13

w AAA na aparacie ( bo taki kolega ma, patrząc po nr kompa) normalnie po zapłonie pompa ma bzyknąć na 1s.

zalewa świece i co? jakie są objawy dalej? faluje, nierówno pracuje, kopci, czy po prostu masz mokre świece?
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Online: 53d 21h 38m
Pomógł: 25
Auto: MK2 GTD
Silnik: AAZ+

Re: vr6 w mk2 ????

Postprzez PAPAYOS » Pn cze 19, 2017 16:47

klintonMK2 napisał(a):w AAA na aparacie ( bo taki kolega ma, patrząc po nr kompa) normalnie po zapłonie pompa ma bzyknąć na 1s.

zalewa świece i co? jakie są objawy dalej? faluje, nierówno pracuje, kopci, czy po prostu masz mokre świece?


Objawy:

- nierówno pracuje na wolnych obrotach,
- na wolnych obrotach czuć benzynę w spalinach,
- czasami zgaśnie i nie można odpalić, odpala po około 15-20 minutach, łapiąc na 2,4 świece.
świec nie wykręcałem...

Potrzebuję numeru przepływki do AAA na aparacie, bo po tym numerze przepływomierza wyskakuje mi przepływka od audi. Nadmienię iż auto jest składane i mam pewne obawy co do tego elementu...

A co do pompy w ogóle nie słychać po przekręceniu zapłonu. Żeby odpalić trzeba potrzymać gaz, albo długo kręcić. Niebieski czujnik wymieniany (chyba ze 3 szt) i na każdym te same objawy.

Pozdrawiam
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Online: 3d 11h 30m
Pomógł: 38
Auto: GOLF MK 2

vr6 w mk2 ????

Postprzez rysiektr » Pn cze 19, 2017 17:57

Patrzyliście bez przepływki, czy jest lepiej?
VAGa podpinaliście?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Online: 71d 9h 15m
Pomógł: 246
Auto: E46 turas
Silnik: N42B20

vr6 w mk2 ????

Postprzez Dzikibambosh » Pn cze 26, 2017 13:43

Czy kaseta zmiany biegow od Toledo 2 V5 ladnie spasuje do golfa mk2 tak jak z golfa mk4 ?
Spinam skrzynie v5 wlasnie z toledo (oznaczenie EBS) z vr6 i nurtuje mnie to pytanie ;)
Dzikibambosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lip 29, 2012 01:41
Online: 24d 18h 44m
Auto: Jetta mk2
Silnik: 16v

vr6 w mk2 ????

Postprzez rysiektr » Pn cze 26, 2017 14:05

Dzikibambosh napisał(a):Czy kaseta zmiany biegow od Toledo 2 V5 ladnie spasuje do golfa mk2 tak jak z golfa mk4 ?


pasuje tak samo jak z golfa IV
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Online: 71d 9h 15m
Pomógł: 246
Auto: E46 turas
Silnik: N42B20

vr6 w mk2 ????

Postprzez PAPAYOS » Pn cze 26, 2017 18:48

rysiektr napisał(a):Patrzyliście bez przepływki


Po wypięciu przepływki - świruje...
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Online: 3d 11h 30m
Pomógł: 38
Auto: GOLF MK 2

Re: vr6 w mk2 ????

Postprzez lord5005 » Cz cze 29, 2017 10:27

Witam
Mam problem ze swoim Vr6 Aaa na module. Auto nie chce rozpędzić się więcej niż 210-220 na piątym biegu, następuje gwałtowne jakby odcięcie paliwa. To samo dzieje się na 4tym biegu w okolicy 6-6,5 tys obrotów.

Ogólnie silnik pracuje bardzo ładnie, ma moc itd.dodam że wymieniłem pompę paliwa na walbro 255,filtr paliwa nowy, przewody paliwowe z baku na listwe stare z 1,8 RP. Mierzylem również ciśnienie na listwe, wynosi 2,7 atm, po odpieciu wężyk od z regulatora ciśnienia do kolektora 3,2 także twierdzę se regulator również sprawny.

Dolot z wkładka pippercross,pucha rozwiercona także powietrza raczej nie brakuje.

Na kompie żadnych błędów. Czyżby ECU było zablokowane?

Czekam na jakieś pomysły :D
lord5005
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lis 30, 2010 20:54
Lokalizacja: Góra k.Leszna
Online: 63d 20h 27m
Pomógł: 2
Auto: Golf Mk2 GTI
Silnik: VR6

vr6 w mk2 ????

Postprzez klintonMK2 » Pt cze 30, 2017 00:38

Lord - brzmi jakby mimo wszystko było za mało paliwa (typowy objaw za mało wydajnej pompy, nie idzie górą/pod dużym obciążeniem) rozumiem, że masz nowe walbro, ale objaw wygląda na problemy z paliwem. Druga sprawa z czego masz silnik, który rok albo prościej, OBD1 czy OBD2? chodzi mi o to czy masz odpowiedni regulator ciśnienia paliwa (bo masz 3 barowy - czyli OBD2, krokowy wbudowany w przepustnicę)

PAPAYOS napisał(a):Po wypięciu przepływki - świruje...


Tzn co dokładnie? mi w sprawnym AAA na aparacie zawsze po odpięciu przepływki gasł. Na odpiętej odpalał i chodził tylko przy lekkim trzymaniu gazu, po odpuszczeniu od razu gasł. Zobacz też sobie w swój przepływomierz pod światło czy masz całe druty (są tak jakby 3) jak któryś jest przerwany to masz po przepływce.
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Online: 53d 21h 38m
Pomógł: 25
Auto: MK2 GTD
Silnik: AAZ+

vr6 w mk2 ????

Postprzez lord5005 » Pt cze 30, 2017 06:09

klintonMK2, Silnik z Mk3 96 rok czerwiec OBD2
lord5005
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lis 30, 2010 20:54
Lokalizacja: Góra k.Leszna
Online: 63d 20h 27m
Pomógł: 2
Auto: Golf Mk2 GTI
Silnik: VR6

Re: vr6 w mk2 ????

Postprzez lestek_13 » Cz sie 17, 2017 20:17

witam.... panowie pomóżcie...
a mianowicie mam obecnie (mówiąc o przednim zawieszeniu) w golfie zamontowane:
- sanki z mk3 (nie pamiętam z jakiego silnika bo podobno wszystkie są takie same),
- maglownica z drążkami i końcówkami oryginał z mk2
- amortyzatory z mk3 (razem ze sprężynami jakieś pseudo sportowe, obniżające),
- wahacze, łączniki i sam stabilizator z mk3 GTI
- półosie: lewa passat b3 vr6, prawa z golf mk2 1.6 (wszystkie przeguby wew. i zew. z passat b3 vr6),
- przednie zwrotnice i piasty z passat b3 vr6
i samochód nadal stoi tak:
https://zapodaj.net/cb8d6b2ffadd3.jpg.html
uparłem się na koła mocowane na pięć szpilek i dołożenie do samochodu ABS-u i nie mogę teraz tego ogarnąć....
chodzi mi o to by koła stały prosto (to właśnie to czego nie mogę ogarnąć),
i tu pytanie czy wymiana piast przednich na piasty z golfa mk3 gti pomoże tutaj, bo dochodzenia do wszystkiego metodą prób i błędów mam już powoli dość,
i z jakiego vw założyć końcówki drążków kierowniczych bo te z mk2 łapią jedynie na 2 może 3 obroty gwintu ???
lestek_13
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So maja 22, 2010 16:32
Lokalizacja: Sokołów Małopolski
Online: 1d 2h 38m

vr6 w mk2 ????

Postprzez PAPAYOS » Pt sie 18, 2017 05:36

Hejka.
Tam jest kilka regulacji. Pierwsza na połączeniu amortyzatorów i zwrotnicy są fasoli. Druga jest na połączeniu zwrotnicy i wahacza - sworzeń wahacza, też są fasolki.

Lub po prostu masz za długie wahacze. Chyba w mk3 są 2 cm dłuższe, a ty takie masz. Porównaj z MK2. Reszta pasuje...

Pozdrawiam
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Online: 3d 11h 30m
Pomógł: 38
Auto: GOLF MK 2

vr6 w mk2 ????

Postprzez 16vg60 » Pt sie 18, 2017 06:19

Wahacze z mk2 temat zalatwia ,i przy okazji problem z brakiem gwintu na koncowkach
Tylko jesli polosie teraz faktycznie na dlugosco sa ok to po zmianie wahaczy beda za dlugie
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ... ;)
viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Audi S3 8L NOGARO BLUE ,Sportec 19",Big Brake 6Pot,Bill B16
/viewtopic.php?f=91&t=596977

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
http://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
16vg60
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin
Online: 104d 14h 26m
Pomógł: 10
Auto: AUDI RS4 B5
Silnik: AZR

vr6 w mk2 ????

Postprzez szczepan69 » Pt sie 18, 2017 15:44

Obrazek. Znalazłem coś takiego czy taki zestaw poprawi wtryski cena nie duża ale czy warto zaryzykować czy lepiej dać do sprawdzenia i ewentualnie do regeneracji.Obrazek
szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Śr gru 23, 2009 18:44
Online: 11d 17h 40m
Pomógł: 3
Auto: mk2
Silnik: vr6

vr6 w mk2 ????

Postprzez PAPAYOS » Śr sie 23, 2017 19:59

Hejka panowie...

Mam problem z odpaleniem auta po dłuższym postoju. Podczas odpalania muszę kręcić i wciskać pedał gazu. (Czujnik niebieski zmieniony bez rezultatu).
Odkryłem, że cofa się paliwo, gdyż jak przekręcę parę razy kluczyk, pompka nabije paliwa i odpala znacznie szybciej. Jak się już odpali i zgasi to następne uruchomienie jest już OK.
Czy jest tam, albo powinien być jakiś zaworek? Albo co jest przyczyną cofania się paliwa z układu paliwowego.

Pozdrawiam.
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Online: 3d 11h 30m
Pomógł: 38
Auto: GOLF MK 2

Poprzednia stronaNastępna strona



Powrót do VR6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości