Postanowiłem uporządkować swój temat i przedstawić historie golfa od kiedy stałem się jego właścicielem.
MODEL: VW GOLF 4
ROK : 2001
SILNIK: 1.9 TDI ALH
MOC: 90 KM
WYPOSAŻENIE : BASIC

MODYFIKACJE:
MODY POD MASKA:
Kompletny swap na ARL + skrzynia więc obecny setup to :
-ARL seryjnie 150 kucy
-wydech przelotowy na 1 tłumiku całość 2,75 cala - Dominik TTC
-DownPipe 2,75 cala - Dominik TTC (przygotowane pod BigT)
-FMIC + dolot do niego z nierdzewki -Dominik TTC
-całą stroną elektroniczną zajął się Daniel aka Frytek

-6 cio biegowa manualna skrzynia biegów - ERF
było : ALH 90 koni seryjnie,
• Turbo AWX/ARL
• FMIC + całe orurowanie
• 216 tki
• Pompa 11 tka
• Katalizator out
• Soft by Daniel TTC
po tych modach auto nie było schamowane szacowana moc ok 175 kucy
ZAWIESZENIE:
- Gwintowane Zawieszenie Bilstein B16 PSS9 - regulacja twardość przód i tył
- rozpórka przednia z audi s3 8L
- poliuretan z przodu
UKLAD HAMULCOWY:
seryjnie układ 280/232
zmiana na kompletny układ z audi s3
przód : ATE POWER DISC 312mm + Klocki ATE
tył : ATE POWER DISC 256mm + klocki ATE
płyn MOTUL RBF 600
KOLA:
lato : przód - ROTA GRID IKF - 18' 8,5J - 215/40/18 - pirelli p zero nero
tył - ROTA GRID IKR - 18' 9,5J - 225/40/18 - dunlop sp sport maxxx
zima : VW SANTA MONICA 7J 17' + seryjny balon 225/45/17 Continental WinterContact
NADWOZIE:
• Kompletny pakiet z wersji 25J (dokładki zderzaków, progi, lotka)
• Zderzak tył z wersji USA
• Zderzak przód wygładzona listew
• Lampy tył z wersji USA
• Ori xenon - ramka pomalowana na czarno
• Duże prawe lusterko
• Lusterka, atrapa grilla, dach pomalowany czarnym lakierem
• Czarny emblemat przód
• Klapa tył przerobiona na wzór MK5 - otwieranie za pomocą znaczka
WNETRZE:
• Kompletne wnętrze z Golfa R32
• Fotele obszyte czarną skórą, środki foteli skóra perforowana, srebrna nitka, na przodzie romby ala audi rs3
• Boczki, podłokietnik, tylnia półka obszyta skórą
• Czarny sufit + czarne słupki ABC, wszystkie plastiki zmienione na czarne
• Zegary z ostatnich wypustów – Sport Edition + full fis
• Gałka zmiany biegów z edycji jubileuszowej (25J)
• Alu Dekory z wersji r32
• Klamki z wersji r32
• Podstopnica i nakładki na pedały z edycji jubileuszowej (25J)
• Dodatkowe wskaźniki na kolumnie kierowniczej (boost + temp oleju)
• Kratki nawiewów z wersji r32
• Trój ramienna kierownica z wersji r32, cała pikowana + srebrna nitka
• Włącznik świateł z golf VI
• Deska wymieniona na taką jak w r32, bez wycięcia na air bag + pikowana
• swap klimy na climatronic
• obszycie hamulca ręcznego pikowane + srebrna nitka z wersji jubileuszowej + przycisk ręcznego z drapanego alu
• dywaniki przód/tył - r32
• czerwone wkłady popielniczek przód/tył
AUDIO:
• Jednostka sterująca Alpine CDA-105Ri
• Przednie drzwi matami
• Sub Re audio
• Wzmak U.S.Amps XT.800.4
• Na przodzie odseparowany zestaw Power Bass L-60C
• I masa kabli do tego :]
SEZON 2010

















a tu już całe fotostory

Tak się prezentował po zakupie:
 
 
Na początku poczyniłem trochę zmian w środku powymieniałem plastiki które się powycierały kupiłem podłokietnik, nakładki i podstopnice od TT i takie tam inne badziewie.
 
 
Zostały zakupione lampy HELLA MAGIC COLORS RED

Oraz felgi 17” oryginalne od wersji GTI – SANTA MONICA
 
 
W międzyczasie auto było na chipie u Daniela z TTC po tej modyfikacji wyszło 118/260NM

No i pogoda już lepsza za oknem więc wjechały Alu.
 
  
  
  
  
 
Jako że auto na tych kołach zaczęło stać jak koza do szły sprężyny Eibach -40/40
 
  
 
Podświetlane kratki od bory/r32 i nowa gałka zmiana biegów z wersji sport editio:
 
 
Jakieś tam fotki:
 
  
  
  
 
auto miało wizytę u lakiernika który malował klamki i listwy w kolor nadwozia oraz dokładki, zalożone zostały również soczewki z czarnym wkładem i grill na czarno
 
  
  
 
W mojej głowie usnuła się pewna wizja a wśród niej były zegary z pełnym fisem na które polowałem na allegro całymi dniami.

Wydaje mi się ze są nieco ładniejsze 
Jesienna sesja :
 
  
  
  
  
 
Zaczęło brakować mocy pod maską więc doszły 216 tki

I pare filmików jak radzi sobie golfizna
I jeszcze jakaś ostatnia sesja.
 
  
 
I tak zakończył się sezon 2008 w miedzy czasie miałem 2 małe stłuczki ale nic poważnego wiec jak to mówią dzwon matką modów

Trafiły się fotele na allegro no i doszła kierownica trójramienna
 
  
  
 
Ori xenon z czarnym wkładem, tylne lampy z wersji USA no i bbs’y z wersji 25 Jahre 18”
 
  
 
Środek z carbonu, car audio
 
  
 
Miał być środek z carbonu ale nie będzie !!

Chyba dużo lepszy zestawik
Znaczek na dupkę i rygielki „Wolfsburg edition”
 
 
Zmiana środka:
 
 
jakieś tam fotki na szybko




przy okazji otwarcia sezonu w Krakowie umówiłem się z kolegą lolo_golf na małą sesje. niestety pogoda nie była taka super extra ale coś tam wyszło










kilka nowyh fotek
















no i takie paczuszki do mnie dochdzą
 turbo od Karambola ARL i kolektor od AWX'a co by była krótsza droga dla rurek
 turbo od Karambola ARL i kolektor od AWX'a co by była krótsza droga dla rurek 





montaż - 4 maja
 
   
   
   
   dojdzie też customowy fmic myśle że pojawią się jakies fotki z prac
 dojdzie też customowy fmic myśle że pojawią się jakies fotki z prac 
9.05.2009r.
IC I Turbo się zakłada


no i jeszcze jedna paczka
 
   
   
 
turbo i fmic na pokładzie




05.06.2009r. nowe fotki










Gdzieś tu po drodze doszła pompa 11 tka za którą zapłaciłem śmieszne pieniądze. Auto jest wystrojone i nawet ładnie sobie radzi na drodze ale wiadomo że człowiekowi zawsze jest mało...
SEZON 2010


9.10.2009r.
nie wytrzymałem i się umówiłem z tapicerem
 oto efekty
 oto efekty 


narazie tylko przód grudzień/styczeń będzie tył zrobiony.
17.10.2009r.odebrałem felgi



i jakieś tam gadzety do założenia po zimie:



no i przyszły oponki na lato 215/40/18 narazie 2 sztuki



nowe granie na przód



i duże prawe lusterko


drzwi wygłuszone nowy zestaw założony:




nowy rarytas do środa coby się ładnie komponowało z fotelikami i wstawkami alu - dywaniki welurowe z R32


no i odebrałem kanapę od tapicera




i takie tam foto przodu


aby było bezpiecznie i bezstresowo zmieniony rozrząd i pompa wody

za oknem słoneczko więc trzeba działać...




czekamy co dalej przyniesie nam pogoda...
no i pomalowane zwrotki zaciski i jarzma na swap hebli:




no i przyszły nowe paczuszki a w nich :



 
 było tak:

i powoli zmieniało się to...





parę dni temu auto wróciło od lakiernika, wczoraj u mechesa no i wyszło z tego wszystkiego to :



Sezon 2010 kończy się awariom silnika... szybka diagnoza - robimy SWAPA
 zakupiłem kompletny silnik wraz ze skrzynią i półosiami... cała zmiana będzie przeprowadzana w TTC Kraków.
 zakupiłem kompletny silnik wraz ze skrzynią i półosiami... cała zmiana będzie przeprowadzana w TTC Kraków. jeszcze podczas sezonu byliśmy razem z Gluszczem na sesji do VW TRENDS, oto rezultaty :





Przygotwania do 2011
Po 2 - óch sezonach na chińczyku i przejażdżce autem Gluszcza stwierdziłem że w 2011 trzeba jeździć na czymś markowym... allegro no i udało się :

Kompletne gwintowane zawieszenie Billstein z 9 cio stopniową regulacją twardości.
Coś czego brakowało mi w sezonie 2010 :

Ori lotka R-Line


Nakładki na pedały, podstopnica z Audi TT, gałka zmiany biegów ustąpią miejsca tym z wersji 25J

Dojdą lub też nie (jeszcze nie jestem przekonany) ori nakładki na listwy progowe - 25J

ORI tunel USA
 
   
   
   
   
   
 
coś pod maskę - koreczki wody i oleju z audi R8

tutaj też coś pod maskę - GT22 z merca

fotochromatyczne czarne lusterko z czujnikiem deszczu :]

i dokupiłem parę rzeczy z megsa...

zestawik od gliptone do czyszczenia i konserwacji skóry

no i kierownica - miała być z mk6 ale nie będzie
 
   
   lekko zmodyfikowana ta z r32 - będzie dobrze się komponowała we wnętrzu
 lekko zmodyfikowana ta z r32 - będzie dobrze się komponowała we wnętrzu 
kilka fotek ze swapa :
podczas rozbiórki vp :

tu już pd ma miejscu :

wydech się robi :
 
   
 
wydech już na miejscu brakuje tylko tłumika końcowego :

dolot :

no i końcówka wydechu:

PLANY NA SEZON 2011:
....
coś się zmodzi....
 
   
  









 glebe mu dac ladna fele i bedzie piekne auto
  glebe mu dac ladna fele i bedzie piekne auto   





