Strona 1 z 1

Kontrolka swiec zarowych-miga

: pt mar 16, 2007 11:25
autor: michal_777
Witam.
Probowale mszukac na forum ale za ...... nie daje rady znalesc :(
Mam taki problem z silnikiem SDi (ASY) Po zapaleniu pochodzi tak z 10-20 sekund i zaczyna migac kontrolka od swiec zarowych.Wydaje mi sie iz komputer sygnalizuje jakis blad silnika ale nie mam pewnosci. Dobrze mysle??? Czy to na 100% cos z ukladem swiec zarowych???
I drugie pytanko, zaczela ona migac jak lakiernik zapalil mi auto bez filtra powietrze a w nim jest jakis czujnik (temp powetrza w dolocie albo przeplywu powietrza-tak mi sie wydaje). Mozliwe ze dlatego owa kontrolka miga czy to zbieg okolicznosci??
A przy okazji zapytam, mam vag'a mialem juz wiele wersji i w kazdej mam taki problem iz nie moge duzo zrobic bo wyskakuje mi kumunikat(foto ponizej) nie wiem czy zle crakuje czy co.... mozliwe jest legalne zarejestrowanie tego programu aby wszystko dzialalo??
Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam... Obrazek

: pt mar 16, 2007 11:29
autor: bongo
michal_777 pisze:Wydaje mi sie iz komputer sygnalizuje jakis blad silnika ale nie mam pewnosci. Dobrze mysle
Dobrze Ci sie wydaje.Na początek sprawdz czy masz światła stopu...A jeśli masz to trza by pod vaga podpiąć i sprawdzić.

: pt mar 16, 2007 17:30
autor: Grzesiekk1982
michal_777 pisze:I drugie pytanko, zaczela ona migac jak lakiernik zapalil mi auto bez filtra powietrze a w nim jest jakis czujnik (temp powetrza w dolocie albo przeplywu powietrza-tak mi sie wydaje)
Coś mi się nie wydaje, żeby to był powód...
Prędzej mógł przy tym czujniku odpiąć złącze, przerwać przewód. odpalenie samochodu bez filtra niewiele zmienia. Różnica jest taka, jak między brudnym, a czystym filtrem.
Musiał popełnić jakiś inny błąd, niż odpalenie bez filtra. Sprawdzisz to teraz tylko przez podłączenie do VAG, wykaże który czujnik gość "męczył". Przez odpięcie klemy skasujesz tylko zegarek i przebieg dzienny (uprzedzając ewentualne pytanie) ;)
Pozdrawiam.

: pt mar 16, 2007 17:40
autor: bongo
A mi sie wydaje że mógł złapać błąd po odpaleniu bez przepływki bo chyba o ten czujnik chodzi.

: pt mar 16, 2007 18:10
autor: Grzesiekk1982
bongo pisze:A mi sie wydaje że mógł złapać błąd po odpaleniu bez przepływki bo chyba o ten czujnik chodzi.
Przy odpaleniu bez przepływki to oczywiście. Dlatego tylko doagnoza i usunięcie błędu. Ale nie możemy wykluczyć, że nie zapchał łap w jakieś inne "mądre rzeczy" ;)
Pozdrawiam.

: pt mar 16, 2007 18:26
autor: michal_777
Dzieki za odpowiedzi, macie po + odemnie ;)
Przeplywki nie ma jest tylko jakis czujnik w obudowie filtra powietrza ;)
A moze mi ktos jeszcze pomoc w s[prawie mojego programu Vag????
Pzdr

: pt mar 16, 2007 18:33
autor: bongo
Dzięki.Niestety w dziedzinie komputerów jestem zielony....

: pt mar 16, 2007 22:42
autor: Grzesiekk1982
Wirtam. Również dzięki. Co do tej przepływki to dziwne, może jest w obudowie filtra? W MK3 jest (na załączonym foto).
Przecież ilość powietrza jest najważniejszą informacją dla elektronicznie sterowanego ukłądu zasilania, a taki ma SDI.
Pozdrawiam.
Obrazek

: pt mar 16, 2007 23:00
autor: michal_777
Grzesiekk1982, u mnie nie ma przeplywki na 100% jes ttylko czujnik w obudowie filtra powietrza tak ina wciskanie jak czujnik temp w mk3, znajomy mechanik mi mowi liz to wlasnie on "zastepuje" przeplywke
Pzdr