Dokrecanie głowicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dokrecanie głowicy
Witam !!!
Wiem ze głowice trzeba dokrecic. Przejechałem 1000km i prubuje dokrecac no wiecie Co niebatdzo mi to szło niektore sruby poszły ale niektore naprawde ani drgneły. Wszystkie dokreciłem z odpowiednim momentem tak jak pisaliscie. I teraz nie wiem co jest Dodam ze uszczelke mam z Dezenta i nowe srubu.
Pozdrawiam MiChI
Wiem ze głowice trzeba dokrecic. Przejechałem 1000km i prubuje dokrecac no wiecie Co niebatdzo mi to szło niektore sruby poszły ale niektore naprawde ani drgneły. Wszystkie dokreciłem z odpowiednim momentem tak jak pisaliscie. I teraz nie wiem co jest Dodam ze uszczelke mam z Dezenta i nowe srubu.
Pozdrawiam MiChI
a na ciełym czy na zimnym silniku próbowałeś je dokręcić?michi pisze:no ja dokreciłem ale te sruby co sie dało tez mam ta ksiazke. ale jak niektorych nie dało sie nawet ruszyc ani drgneła to co ??
rób to na zupełnie zimnym,
jak się już nie dało to spoko nic nie ruszaj, tak ma być i już ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
ja twierdze że dobrze jest dokręcić tak jak mówi książka, po montażu, odpowiednimi momentami a potem jeszcze 90* i musi być
3 razy tak robiłem i żaden sie nie rozkręcił
3 razy tak robiłem i żaden sie nie rozkręcił
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
jak wymyślali książkę 20-21 lat temu, tak sądzę bo jest wzmianka o identyfikacji VINCinek pisze:ja twierdze że dobrze jest dokręcić tak jak mówi książka,
na stronie 11 w książce od mk2 m.in rocznika to wtedy nie znali pewnie blaszanych
uszczelek
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
jeszcze jest zabawna sprawa bo w ksiazce "sam naprawiam" o 1,6td jest napisane
co o tym myslicie?Po przebiegu ok.1000km po naprawie nalezy ponownie dociagnac sruby glowicy cylindrow. UWAGA: Powyzsze nie dotyczy (...) silnika z katalizatorem 1V. Silnik ten wyposażony jest w zmienioną uszczelkę głowicy cylindrów, która nie pozwala na dalsze dociąganie
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
ja myśle że ta książka jest fajna, ale nie na dzisiejsze realia eksploatacyjne. każe olej wymieniać co 7,5 tyś a filtr co drugą wymianę teraz są inne czasy, lepsze materiały. ale poczytać warto co piszą, bo sie konstrukcje nie zmieniły
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 14:05
- Lokalizacja: Sandomierz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości