Migająca kontrolka świec żarowych MK3 1,9 TD silnik AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mieszek_dm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 07, 2007 00:47
Lokalizacja: Warszawa

Migająca kontrolka świec żarowych MK3 1,9 TD silnik AAZ

Post autor: mieszek_dm » śr lut 07, 2007 10:07

Dzisiaj po włączeniu zapłonu zaczęła migać kontrolka świec żarowych a silnik nie odpalił mimo ża golfik stoi w garażu, przekaźnik świec cyka, rozrusznik kręci normalnie. Co robić? Proszę o pomoc.



pablo2303
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob gru 16, 2006 18:36
Lokalizacja: WLKP

Post autor: pablo2303 » śr lut 07, 2007 11:03

miałem podobny problem i okazało się że jest przepalony bezpiecznik!! Znajduje się w kabinie tam gdzie reszta bezpieczników, jest większy niż pozostałe. Proponuje najpierw to sprawdzić



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr lut 07, 2007 11:28

W silniku AAZ oznacza to awarję systemu podgrzewania świec- przerwa w obwodzie, najcześciej bezpiecznik- tak jak pisze kolega, jeżeli nie to zostaje jeszcze jeden- w skrzynce bezpieczników od modułu sterowania świec na samej górze jest jeden czerwony duzy 50A. Pozdrawiam.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 07, 2007 17:51

PinkFloyd pisze:jeżeli nie to zostaje jeszcze jeden- w skrzynce bezpieczników od modułu sterowania świec na samej górze jest jeden czerwony duzy 50A. Pozdrawiam.
mieszek_dm to o czym pisze PinkFloyd jest tutaj, jakna fotce poniżej,
ale nie koniecznie dokładnie w tym samym musi być u Ciebie ...
poza tym jak masz problem z uruchomienie to koniecznie też i świece do przeglądu
po tym jak usuniesz awarię migającej kontroli
poza tym jak do poniedziałku nie dopalisz, to w poniedziałek bede w W-wie na Dzielnej,
odpalimy i odwieziesz mnie do domu za to ;-) :jezor: :bigok:
Obrazek


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » śr lut 07, 2007 20:16

U mnie jak przestały grzać świece(a musiałem jechać)wziąłem kabelek ok 1 m, fi 4mm,jeden koniec kabelka do klemy +,drugi koniec do świecy,zaiskrzyło,pczekałem ok 10 sekund i biegiem do fury odpalać. :bigok:



mieszek_dm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 07, 2007 00:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mieszek_dm » śr lut 07, 2007 22:59

Bezpieczniki są OK a odpalanie na kabel już kiedyś trenowałem i nie jest to problemem, bo nie poto są "startery" żeby przed odjechaniem otwierać maskę i bawić się w kablowanie. Odpaliłem po południu na kabel - wystartował od pierwszego pyknięcia. Mam podejrzenia co do przekaźnika świec - czy jest to przekaźnik w polu 12 na tablicy przekaźnikowo-bezpiecznikowej? Myślę że sterownik świec jest OK. Zobaczę jutro po wymianie przekaźnika.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 80 gości