wymiana licznika z komputerem i steriownika klimatronic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

wymiana licznika z komputerem i steriownika klimatronic

Post autor: czajaa22 » pt sty 19, 2007 15:38

witam chce dokonac modyfikacji mojego golfa 4 TDi (110PS) wstyawiajac licznik z komputerem gdyz obecnie posiadam zwykly bez komputera oraz sterownik klimatronika bo posiadam manualne sterowanie klima czy jest to mozliwe i jak tego dokonac i czy potrzebne sa jakeis dodatkowe sterowniki zewnetrzne prosze o pomoc z gory dziekuje!! :okej:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt sty 19, 2007 21:09

Jest mozliwe co do tacho to potrzebujesz szafy, manetek i VAGa do zaprogramowania immo, co do klimatronika to mysle ze lekko nie bedzie i nie skonczy sie na samej wymianie panelu - raczej nieopłacalne - chyba ze bardzo chcesz :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt sty 19, 2007 21:56

Climatronic ma za dużo czujników we wnętrzu samochodu. Nie opłaca się. Czujniki temp w podsufitce, gdzieś koło stóp, w konsoli, elektrycznie przesuwane klapki kierujące nawiewy. Trzeba rozłożyć prawie całe wnętrze, a i nie masz gwarancji że "kompletny" climatronic kupiony z rozbitka będzie naprawdę kompletny... A poszczególne drobiazgi potrafią kosztować.
Pozdrawiam.



jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » sob sty 20, 2007 00:55

Corvax pisze:Jest mozliwe co do tacho to potrzebujesz szafy, manetek i VAGa do zaprogramowania immo
To wszystko co trzeba mieć? Wystarczy kupić gratów za ok. 400zł i mam komputer? Na pewno to zadziała, bo jak tak to zaczynam się rozglądać za szafą :D
A po co programować immo? To ma związek z szafą?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob sty 20, 2007 01:27

instalacja jest raczej w kazdym MK4 potrzebujesz szafy i manetek, dodakowo przyda sie czujnik temp zewn i oleju, immo po 2000r jest w zegarach wiec jesli masz auto na CANie trzeba bedzie przeprogramowac


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » sob sty 20, 2007 01:41

Co do immo to nie ma problemu bo mój jest z końca 99. Co do czujników to mam climatronic, czy to załatwia problem czujnika temp zewnętrznej? Ten do oleju to można jakoś dokupić czy jak to jest?
I podstawowe pytanie, czy to jest plug&play, czy będą jakieś kombinacje z kabelkami?



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » sob sty 20, 2007 13:29

ok to z climatronikiem da msobie spokoj to powiedzcie mi co dokladnei potrzebuje do tego licznika bo nei wszystko kumam o czym tu piszecie. Golfa mam z konca 99r. a i jeszcze wstawienie aluminiowych ringow do srodka bo ja kompletnie nie wiem jak to zrobic.Liczniki z komputerem ogladalem na allegro nei sa drogie, To dzieki i pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob sty 20, 2007 14:49

czajaa22 pisze:potrzebuje do tego licznika bo nei wszystko kumam
Kompletne zegary oraz manetkę wycieraczek ze sterowaniem. Następnie jeśli masz immo w liczniku, to trzeba będize jechać na VAG i zakodować go. Jeśli będziesz chcia, to można ustawić Twój przebieg na nowym liczniku. Trzeba się udać do kogoś, kto ma VAG i ewentualnie fejsa do korygowania przebiegu (jak chcesz).
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob sty 20, 2007 20:06

czajaa22 pisze:a i jeszcze wstawienie aluminiowych ringow do srodka
to jak bedziesz juz wstawial to zrób to na dwustronna tasme samoprzylepna - bron Boze "kropelka" tego nie klej


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » sob sty 20, 2007 20:34

No dobra, wszystko pięknie ładnie, ale czy będzie trzeba prowadzić jakieś nowe kabelki, np. od manetki do licznika?
I jeszcze jedno ważne pytanie. Widziałem dwa rodzaje liczników. Jeden to taki centalny na środku, duży z czerwonymi cyferkami itd., a drugi to taki jak jest np. w Golfach 3, czyli po lewej stronie na wyświetlaczu zegarka. Oba typy widziałem w Golfie 4, skąd mam wiedzieć jaki będzie do mnie pasował?



Awatar użytkownika
pasio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr maja 03, 2006 22:51
Lokalizacja: małopolskie
Kontakt:

Post autor: pasio » ndz sty 21, 2007 00:08

Na ten temat już rozmawialiśmy na forum na str 2 sa linki do fotoporady jak się zakłada MFA w leonie (tak samo jak w golfie) oto link http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15



jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » ndz sty 21, 2007 01:00

Wielkie dzięki za ten link. :pub:
W zasadzie pozostaje kupienie potrzebnych gratów i znalezienie kogoś kto to zrobi za rozsądne pieniądze (sam jakoś nie czuję się na siłach, chyba że z pomocą kogoś kto to już zrobił). Z tego co wyczytałem w postach ASO bierze za to ok. 300zł.
Zna ktoś może elektryka w Warszawie lub okolicach, który podjął by się tego?

[ Dodano: Nie Sty 28, 2007 00:54 ]
Troszkę odgrzewam temat, ale mam pytanie.
Zacząłem się interesować tematem i zadzwoniłem do znajomego elektryka, on twierdzi, że w Golfie 4 każdy licznik miał zakodowany immobiliser i przed kupnem trzeba znać kod. Jak się go nie zna to można pójść z licznikiem do ASO i zapytać, ale jak się okaże, że licznik jest wyjęty z kradzionego auta to policja siada nam na plecy.
Na forach czy gdzieś czytałem, że podobno od 2002 roku czy jakoś tak miały ten immo w liczniku, więc jak to w końcu jest?

PS. Dla ciekawskich. Jak mamy wszystkie graty to koszt założenia komputera z tempomatem, pociągnięciem wiązki, wymianą licznika itd. wynosi ok.200-300zł. Przynajmniej u mojego elektryka, ale zawsze można spróbować samemu :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości