[Opel 1.7TD] Sprawdzenie/wymiana wtryskiwaczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

[Opel 1.7TD] Sprawdzenie/wymiana wtryskiwaczy

Post autor: Goofi » pt lis 03, 2006 00:12

Witam,

Moje pytanie nie dotyczy VW a Opla, ale moze mi pomozecie.
Ojciec ma Vectre z silniczkiem Izuzu 1.7 TD. Ostatnio mu muli i ma czasem rano problemy z odpaleniem, podejrzewa ze to wtryskiwacze. W jednym warsztacie od dieslow nie pomoglu mi bo do nich nie maja sprzetu.
Gdzie w Wawie sprawdzic i ew. wymienic koncowki do tego silniczka :?: :bajer:
Ostatnio zmieniony pt lis 03, 2006 11:40 przez Goofi, łącznie zmieniany 1 raz.



tomala2301
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
Kontakt:

Post autor: tomala2301 » pt lis 03, 2006 07:56

Filtr paliwa kiedy był zmieniany , może to być powodem mulenia , co do ciężkiego rozruchy rankiem to może w tym aucie padły swiece żąrowe. Sprawdź świece żarowe . Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lis 03, 2006 10:39

Witam. Też bym od świec zaczął.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt lis 03, 2006 10:41

tomala2301 pisze:Filtr paliwa kiedy był zmieniany , może to być powodem mulenia , co do ciężkiego rozruchy rankiem to może w tym aucie padły swiece żąrowe. Sprawdź świece żarowe . Pozdrawiam
Swiece zarowe byly sprawdzane, o filterku przekazalem ojcu i ma dzis zmienic ;)



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lis 03, 2006 10:52

Corsa z silniczkiem Isuzu (bez turbiny) ma nakręcone już ok 270 tys km i pali od strzała (jak jest poniżej 30 stopni mrozu, to ją strasznie telepie tylko kilka sekund). Więc mam dobre zdanie o tych wtryskiwaczach, tym bardziej, że niemal od nowości jeździ na polskim syfie :)
P.S. Proponuję się wybrać kawałek poza Warszawe (z 30-40 km), bo u Was w stolicy liczą za sprawdzenie tyle, co u mnie za wymianę ;) Zawsze coś oszczędzisz.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt lis 03, 2006 10:58

Grzesiekk1982 pisze:Corsa z silniczkiem Isuzu (bez turbiny) ma nakręcone już ok 270 tys km i pali od strzała (jak jest poniżej 30 stopni mrozu, to ją strasznie telepie tylko kilka sekund). Więc mam dobre zdanie o tych wtryskiwaczach, tym bardziej, że niemal od nowości jeździ na polskim syfie :)
P.S. Proponuję się wybrać kawałek poza Warszawe (z 30-40 km), bo u Was w stolicy liczą za sprawdzenie tyle, co u mnie za wymianę ;) Zawsze coś oszczędzisz.
Pozdrawiam.
Opelek byl pare lat temu sprowadzany a u ojca jest jako u drugiego wlasciciela od jakis 2 miesiecy. Silniczek fajnie chodzi, tylko trzeba go mocniej krecic, by ciagnal. Dzis ojciec wymienic filtr i moze bedzie roznica, swiece zarowe sam sprawdzal, wiec pewnie sa ok.
Pierwsza jego mysl, to te wtryskiwacze, mam nadzieje, ze to nie one bo zabawa nie jest tania, jakby co, to bedzie szukal w okolicy. W polsce nie ma niestety autoryzowanego serwisu Isuzu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości