[MK4 ALH] Nie pali na dotyk

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
malygolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lut 28, 2006 23:58
Lokalizacja: starogard gdanski

[MK4 ALH] Nie pali na dotyk

Post autor: malygolf » pn paź 02, 2006 20:52

Hej

Otoz silnik po rozgrzaniu nie pali na dotyk Mechanik twierdzi mi ze na pewno bedzie to wina czujnika temperatury ozn kat. 059 919 501A
Bylem na komputerze VAG nie pokazuje zadnych bledow ...czy VAG pokazalby uszkodzenie czujnika temp??

Mechanik twerdzi ze czujnik ma 4 wyjscia na kabel i rowniez steruje praca silnika
Co do samej temperatury na konsoli w samochodzie mysle ze pokazuje ok....temp nie skacze i nie wiem czy tak na prawde ten czujnik jest do wymiany Czy idzie to jakos sprawdzic :foch:

Dzieki wielkie za pomoc i pozdrawiam forumowiczow :okej:
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 15:53 przez malygolf, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn paź 02, 2006 20:55

VAG pokaze blad czujnika w wypadku zwarcia czujnika do masy, do +, braku styku. Jednak jezeli czujnik pokazuje zla temp., blad nie bedzie wykazany. Czujnik temp. na konsoli to inny czujnik.



zmija
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 10:46
Lokalizacja: Jaslo
Kontakt:

Post autor: zmija » pn paź 02, 2006 21:15

Tylko czy to wina czujnika na pewno?
Nie wiem jak to nie palenie wyglada ale jak ja bylem z moim ALH u mechanika to sie od razu pytal czy pali na tyk(moj pali jak na razie), bo jak twierdzil te silniki mialy blad w programie do pompy i za mala dawke podawaly jak byl cieply... Tak przynajmniej moj mechanik twierdzi ze to taka przypadlosc tych motorow... MOj na razie pali bez zarzutow



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn paź 02, 2006 21:29

korekta softu powinna wyeliminowac problem.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn paź 02, 2006 21:38

dziechu pisze:Czujnik temp. na konsoli to inny czujnik.
to ten sam czujnik 4 pinowy w króćcu przy głowicy - podaje info zarówno do ECU jaki do szafy :)

looknij tu - możesz wstawić opornik albo zrobić korekte mam startowych:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=czujnik

lub tu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63100&start=0



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn paź 02, 2006 21:38

....
Ostatnio zmieniony pn paź 02, 2006 21:40 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



jodel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn paź 02, 2006 21:57
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: jodel » pn paź 02, 2006 22:07

>malygolf
niestety czeka Cię wydatek, jak wspominali przedmówcy to wina małej dawki paliwa na rozgrzany silnik, Helmuty spier...li sprawę. Z tego co wiem co nawet ASO tego nie poprawia. Korekta map odpalania i jest OK.
Mam to samo, ale olałem korekte :green_fuck: , za dużo chcą za tą korektę, oczywiście nikt za darmo nie będzie robił ale rozrzut ceny korekty to od 400 do 1000 zetów - niezły co???. Podobno to tylko godzina roboty na komputerze. Ale więcej niż 4 stów nie dam, będę kręcił rozrusznikiem :grin: !!
W zimę nie masz o co się martwić na zimnym odpali od razu :D

[ Dodano: 02 Paź 2006 22:19 ]
>malygolf
mam namiary na gościa w Gdańsku, jak chcesz dam ci telefon (chyba mam jescze go)
wiem że robił korekty map i ze skutkiem pozytywnym. Nie wiem ile bierze.
Mam nadzieje, że nie dużo :chytry:


pozdrawiam jodel

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn paź 02, 2006 22:47

jak masz zapłacić 400 PLN za korekte to lepiej dołóż troche wiecej i zrób wirusa :)



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn paź 02, 2006 23:10

zmija pisze:twierdzil te silniki mialy blad w programie do pompy i za mala dawke podawaly jak byl cieply
Jezeli tak bylo zawsze to bardzo prawdopodobny blad programu, jednak jezeli problemu kiedys nie bylo i sie pojawil - to nie program.



jodel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn paź 02, 2006 21:57
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: jodel » wt paź 03, 2006 20:12

>cowboy

a wirus co mi da? więcej koników? na tym akurat mi nie zależy
sprzęgło mam w bardzo dobrym stanie i lepiej żeby takie zostało :smoke:
ALH znane jest z mało wytrzymałego sprzęgiełka, chyba że się mylę :bajer:

Więc jak radzicie? :grin: :grin:


pozdrawiam jodel

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt paź 03, 2006 20:30

dziechu pisze: Jezeli tak bylo zawsze to bardzo prawdopodobny blad programu, jednak jezeli problemu kiedys nie bylo i sie pojawil - to nie program.
Dobrze kombinujesz ale zapomniałeś o jednej rzeczy..
Mianowicie - błąd polega na tym, że w programie nie uwzględniono naturalnego zużywania się układu wtryskowego. Stąd problem pojawia się po czasie.

jodel pisze: a wirus co mi da? więcej koników? na tym akurat mi nie zależy
sprzęgło mam w bardzo dobrym stanie i lepiej żeby takie zostało :smoke:
ALH znane jest z mało wytrzymałego sprzęgiełka, chyba że się mylę
Praktycznie każdy tuner zrobi ci korektę dawki startowej gratisowo przy modzie. Więc po co wydawać ~400 za bezdurno skoro można wliczyć to w koszty moda :)
Co do sprzęgła - postawiłbym sprawe inaczej, to nie sprzęgło jest słabe... to ALH ma ogromny potencjał.



jodel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn paź 02, 2006 21:57
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: jodel » wt paź 03, 2006 20:40

" 400 za bezdurno skoro można wliczyć to w koszty moda"

może i prawdę prawisz :chytry: trza będzie pomyśleć :D

"Co do sprzęgła - postawiłbym sprawe inaczej, to nie sprzęgło jest słabe... to ALH ma ogromny potencjał."

to znaczy jaki (ile można wycisnąć?) - pytam z ciekawości - nie mam tzw. ciężkiej nogi, z reguły pomykam spokojnie - choć przy wyprzedzaniu przydałby się mieć kilka koników pod nogą więcej :bajer:


pozdrawiam jodel

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt paź 03, 2006 21:05

jodel pisze:to znaczy jaki (ile można wycisnąć?)
Teoretycznie prawie tyle co z ASV :helm:
W praktyce 300Nm i 120KM powinien pojechac bezpiecznie każdy.



damgulin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt paź 03, 2006 21:00
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: damgulin » wt paź 03, 2006 21:31

Witam!

Ja mam Bore z dieslem 90km, i mam proble bo nie odpala mi od razu na zimnym silniku. Czy to wina rozrusznika?? byłem na komputerze ale wszytko jest ok.


damgulin

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 54 gości