Regeneracja Turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
grzybsi -mogłem Ciebie posłuchać i iść to RKF
byłem dzisiaj w turobserwis na klimasa ze swoją turbiną
UWAGA TUBOSERWIS.PL NA KLIMASA TO PORAŻKA
umówiłem się tydzień wcześniej na sobotę,w czwartek specjalnie potwierdzałem przyjazd-bo mam 50 km do nich,umówiłem się na 8.00
przyjeżdżam a tam jacyś pracownicy robią stare turbiny-mówię że byłem umówiony-a tu nikt nic nie wie i nawet nie raczy się dowiedzieć,dzwoniłem na komórkę do właściciela kilkukrotnie-nie odbierał wogóle-czekałem 45 min i się zabrałem
Z tego co mówił mi pracownik-nie mają kompa wogóle,nie sprawdzają nic tzn to o czym pisze grzybsi,nic nie wymieniają tylko montują w ciemno zregenerowaną turbinę
Chciałem zapytać pracowników co regenerują-nie byli mi w stanie odpowiedzieć.
Sprzęt mieli do wyważania i pozostały z czasów Chucka Norisa.
Do tej pory nawet nikt do mnie nie oddzwonił.
UWAGA NA TEN TUROBSERWIS.PL!
byłem dzisiaj w turobserwis na klimasa ze swoją turbiną
UWAGA TUBOSERWIS.PL NA KLIMASA TO PORAŻKA
umówiłem się tydzień wcześniej na sobotę,w czwartek specjalnie potwierdzałem przyjazd-bo mam 50 km do nich,umówiłem się na 8.00
przyjeżdżam a tam jacyś pracownicy robią stare turbiny-mówię że byłem umówiony-a tu nikt nic nie wie i nawet nie raczy się dowiedzieć,dzwoniłem na komórkę do właściciela kilkukrotnie-nie odbierał wogóle-czekałem 45 min i się zabrałem
Z tego co mówił mi pracownik-nie mają kompa wogóle,nie sprawdzają nic tzn to o czym pisze grzybsi,nic nie wymieniają tylko montują w ciemno zregenerowaną turbinę
Chciałem zapytać pracowników co regenerują-nie byli mi w stanie odpowiedzieć.
Sprzęt mieli do wyważania i pozostały z czasów Chucka Norisa.
Do tej pory nawet nikt do mnie nie oddzwonił.
UWAGA NA TEN TUROBSERWIS.PL!
AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK
- vwer2
- Sprzedawca
- Posty: 228
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
- Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
- Kontakt:
Ja regenerowałem swoją turbinkę w "Turbo Exspert" we Wrocławiu na Jerzmanowskiej 17
Dwóch młodych sprytnych chłopaków regenerują turbinki na oczach klienta i sprawdzają.
Zapłaciłem 600 zł i do dziś hula . Dostałem gwarancje na piśmie na 12 mieś.
dla zainteresowanych podaje tel .0 667 121 663 .
Dwóch młodych sprytnych chłopaków regenerują turbinki na oczach klienta i sprawdzają.
Zapłaciłem 600 zł i do dziś hula . Dostałem gwarancje na piśmie na 12 mieś.
dla zainteresowanych podaje tel .0 667 121 663 .
TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
Zrobiłem turbinę w tej firmie:
TURBO-RKF We Wrocławiu na ulicy ROBOTNICZEJ 22 tel.502-822-105.
Tą firmę gorąco polecam.
Chłopaki są chętni pomóc-zapłaciłem 600 pln-mam nową geometrię,przewody i zawór EGR.Nie naciągli mnie na wymianę całej turbiny za 1000 pln-bo po co.
Sztuką jest sprawdzić wszystko,rozwiązać problem i wymienić to co potrzeba.
Warto tam pojechać-nei naciągają i za mała kasę robią dobrą robotę.
Miałem mega problemy z turbiną-non stop zatarte kierownice.
Teraz auto lata jak dawniej.
polecam
TURBO-RKF We Wrocławiu na ulicy ROBOTNICZEJ 22 tel.502-822-105.
Tą firmę gorąco polecam.
Chłopaki są chętni pomóc-zapłaciłem 600 pln-mam nową geometrię,przewody i zawór EGR.Nie naciągli mnie na wymianę całej turbiny za 1000 pln-bo po co.
Sztuką jest sprawdzić wszystko,rozwiązać problem i wymienić to co potrzeba.
Warto tam pojechać-nei naciągają i za mała kasę robią dobrą robotę.
Miałem mega problemy z turbiną-non stop zatarte kierownice.
Teraz auto lata jak dawniej.
polecam
AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK
Tak z ciekawości , zawoziłeś do nich wymontowaną turbinę ???ANDRE1213 pisze:Chłopaki są chętni pomóc-zapłaciłem 600 pln-mam nową geometrię,przewody i zawór EGR
Tak może poza tematem , gorąco polecam Turbo-Tec ze Śląska , profi robota i 24miesiace gwarancji : http://www.turbo-tec.eu/pl/
Ostatnio zmieniony ndz maja 17, 2009 10:41 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
nic nie zawoziłem-podjechałem autem i po 4 godzinach oddali mi sprawne auto.
Wymienili wadliwe części mojej turbiny-geometrię,posprawdzali całą resztę.
Wymiana turbiny swojej na regenerowaną jest wtedy jak są poważne usterki turbiny.
W większości przypadków wystarczy zrobić to co mi zrobili i będzie git.
A tak-naciągają na wymiany reegenerowanych turbin za 1000 pln-w większośc przypadków niepotrzebnie.
Wymienili wadliwe części mojej turbiny-geometrię,posprawdzali całą resztę.
Wymiana turbiny swojej na regenerowaną jest wtedy jak są poważne usterki turbiny.
W większości przypadków wystarczy zrobić to co mi zrobili i będzie git.
A tak-naciągają na wymiany reegenerowanych turbin za 1000 pln-w większośc przypadków niepotrzebnie.
AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK
Witam, ja mam taki problem iż bierze mi strasznie olej, wszyscy mechanicy mowia ze to turbo, OK, dużo tu stron a nie chciało mi sie czytac wszystkiego, która będzie najlepsza firma w regeneraci i byłoby dobrze blisko Opola, mechanicy mówili że odrazu dają zregenerowane turbiny, czy to oznacza że jak pojade do nich to na miejscu mi to moga zrobić? zdemontowac starą i wmontować nową?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 01:10
- Lokalizacja: Warszawa
regeneracja turbosprężarka
witam w tamtym roku mialem spory problem
mianowicie przerwal mi się przewód od filtra powietrza i cos sie dostało do turbiny i zniszczyło ją , szukalem serwisu w warszawie każdy mówił diagnoze turbo na szrot koszt naprawy w zalezności od serwisu od 1600 do 2500zł , kolega mi polecił regeneracje w Pruszkowie , podjechalem ocenili zepsucie ,okazalo sie że wirnik był uszkodzony od strony zasysanego powietrza i luzy reszta ok , koszt naprawy 800zł , juz zrobiłem 40tys km i wszystko ok. jedyna rada to znaleźć dobry i uczciwy serwis turbo , ja juz znalazlem jak ktoś chce można podjechać i zapytać o wycenę regeneracji za darmo tel 507 034 256
mianowicie przerwal mi się przewód od filtra powietrza i cos sie dostało do turbiny i zniszczyło ją , szukalem serwisu w warszawie każdy mówił diagnoze turbo na szrot koszt naprawy w zalezności od serwisu od 1600 do 2500zł , kolega mi polecił regeneracje w Pruszkowie , podjechalem ocenili zepsucie ,okazalo sie że wirnik był uszkodzony od strony zasysanego powietrza i luzy reszta ok , koszt naprawy 800zł , juz zrobiłem 40tys km i wszystko ok. jedyna rada to znaleźć dobry i uczciwy serwis turbo , ja juz znalazlem jak ktoś chce można podjechać i zapytać o wycenę regeneracji za darmo tel 507 034 256
Turbo RKF na Robotniczej
Serwisowalem turbine na Robotniczej, bardzo przyjemny gosc, wszystko wyjasnil, zrobil porzadnie i na dodatek nie zdarl ze mnie niepotrzebnie. wymienil tylko to co trzeba, reszte zdiagnozowal i to co dzialalo prawidlowo zostawil nie kasujac bez sensu kasy. Na prawde warto tam naprawiac turbine. Wymienilem tez u niego olej, dobre ceny. Tu sa na niego namiary - Turbo RKF. Polecam
[url=http://moteo.pl/samochod/Audi-A4-S4-817]Moje Audi A4[/url]
Regeneracja Turbiny
Witam
Posiadam Golfa IV Silnik 1.9 TDI 110 KM,
mój problem polega na tym, że osoba która wymieniała mi olej w silniku, zobaczyła że Intercooler jest zawalony olejem.
stwierdził, ze turbina pada.
chciałbym wiedzieć jak to ma się do rzeczywistości, jeżeli da się tak pisemnie cos wiecej opisac
Samochód po ostrym "dępnięciu" potrafi zakopcić na czarno, turbina dosyć głośno gwiżdze (pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem)
dodatkowo, na 3 biegu, powyzej 2,5 tys auto dostaje tak jakby delikatnej czkawki, po prostu nie przyspiesza jednostajnie tylko pulsacyjnie
i akurat tak tez gwiżdze turbina.
Czy na podstawie opisanych objawów można stwierdzić czy to turbina jest do wymiany/regeneracji, czy przyczyna leży gdzie indziej?
Posiadam Golfa IV Silnik 1.9 TDI 110 KM,
mój problem polega na tym, że osoba która wymieniała mi olej w silniku, zobaczyła że Intercooler jest zawalony olejem.
stwierdził, ze turbina pada.
chciałbym wiedzieć jak to ma się do rzeczywistości, jeżeli da się tak pisemnie cos wiecej opisac
Samochód po ostrym "dępnięciu" potrafi zakopcić na czarno, turbina dosyć głośno gwiżdze (pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem)
dodatkowo, na 3 biegu, powyzej 2,5 tys auto dostaje tak jakby delikatnej czkawki, po prostu nie przyspiesza jednostajnie tylko pulsacyjnie
i akurat tak tez gwiżdze turbina.
Czy na podstawie opisanych objawów można stwierdzić czy to turbina jest do wymiany/regeneracji, czy przyczyna leży gdzie indziej?
Regeneracja Turbiny
Turbina zasadniczo nie powinna wydawać z siebie żadnych dźwięków poza świstem/szumem powietrza...
Wszelkie gwizdania\wycia\buczenia to niepokojące objawy.
Wrzuć logi na forum to ci coś napiszą co mu niedomaga.
Wszelkie gwizdania\wycia\buczenia to niepokojące objawy.
Wrzuć logi na forum to ci coś napiszą co mu niedomaga.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: Regeneracja Turbiny
znaczy się no świszcze/gwiżdże - synonimyPiasek pisze:Turbina zasadniczo nie powinna wydawać z siebie żadnych dźwięków poza świstem/szumem powietrza...
Wszelkie gwizdania\wycia\buczenia to niepokojące objawy.
Wrzuć logi na forum to ci coś napiszą co mu niedomaga.
słychać powietrze tylko że głośno ;>
logi to bym musiał pod komputer podpiąć a na razie nie mam takiej możliwości.
czy poza wrzuceniem logów, czegoś więcej szukać?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Regeneracja Turbiny
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym turbo =>intercooler=> kolektor dolotowy, szukaj tłustych nalotów na wężach, szczególnie przy IC.Blake` pisze:Samochód po ostrym "dępnięciu" potrafi zakopcić na czarno, turbina dosyć głośno gwiżdze (pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem)
W dolocie TDI VP jest kilka opasek samozaciskowych lubią się ześlizgiwać ze swojego miejsca, te przy IC szczególnie.
Ściągnij opaskę zaciskową z karbowanej rury łączącej filtr powietrza z plastikową rurą dolotu do turbo i sprawdź czy odma nie wali wolejem w dolot.
Jak jest tam mokro to załóż oil catch tank.
To i czarny dym przy mocnym wciśnięciu gazu sugerują nieszczelność.Blake` pisze:słychać powietrze tylko że głośno ;>
Regeneracja Turbiny
Tak właśnie przeczytałem kilka ostatnich stron wątku i też chyba będę musiał poszukać nieszczelności w dolocie, bo wczoraj jak byłem u gościa co mi ozonował wnętrze to zauważyłem , że na kancie zderzaka od strony IC sączy się olej. Jak kupowałem auto to widziałem, że przypocony jest IC, ale na kompie nie wykazało nic, że turbo niesprawne lub podobne. Tak sobie myślę, że najlepiej będzie wyciągnąć IC wyczyścić, zamontować z powrotem i co jakiś czas zaglądać, czy nic się nie sączy dalej co wy na to??? Dodam, że mam już ponad 220 tysia nakulane i może warto by było jeszcze raz zdiagnozować turbo czy czasem nie kończy się??
Impossible is Nothing - Muhammad Ali
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości