Strona 6 z 11

: sob maja 16, 2009 10:14
autor: ANDRE1213
grzybsi -mogłem Ciebie posłuchać i iść to RKF
byłem dzisiaj w turobserwis na klimasa ze swoją turbiną
UWAGA TUBOSERWIS.PL NA KLIMASA TO PORAŻKA
umówiłem się tydzień wcześniej na sobotę,w czwartek specjalnie potwierdzałem przyjazd-bo mam 50 km do nich,umówiłem się na 8.00
przyjeżdżam a tam jacyś pracownicy robią stare turbiny-mówię że byłem umówiony-a tu nikt nic nie wie i nawet nie raczy się dowiedzieć,dzwoniłem na komórkę do właściciela kilkukrotnie-nie odbierał wogóle-czekałem 45 min i się zabrałem
Z tego co mówił mi pracownik-nie mają kompa wogóle,nie sprawdzają nic tzn to o czym pisze grzybsi,nic nie wymieniają tylko montują w ciemno zregenerowaną turbinę
Chciałem zapytać pracowników co regenerują-nie byli mi w stanie odpowiedzieć.
Sprzęt mieli do wyważania i pozostały z czasów Chucka Norisa.
Do tej pory nawet nikt do mnie nie oddzwonił.
UWAGA NA TEN TUROBSERWIS.PL!

: sob maja 16, 2009 10:42
autor: vwer2
Ja regenerowałem swoją turbinkę w "Turbo Exspert" we Wrocławiu na Jerzmanowskiej 17
Dwóch młodych sprytnych chłopaków regenerują turbinki na oczach klienta i sprawdzają.
Zapłaciłem 600 zł i do dziś hula :pub: . Dostałem gwarancje na piśmie na 12 mieś.

dla zainteresowanych podaje tel .0 667 121 663 .

: ndz maja 17, 2009 10:10
autor: ANDRE1213
Zrobiłem turbinę w tej firmie:
TURBO-RKF We Wrocławiu na ulicy ROBOTNICZEJ 22 tel.502-822-105.
Tą firmę gorąco polecam.
Chłopaki są chętni pomóc-zapłaciłem 600 pln-mam nową geometrię,przewody i zawór EGR.Nie naciągli mnie na wymianę całej turbiny za 1000 pln-bo po co.
Sztuką jest sprawdzić wszystko,rozwiązać problem i wymienić to co potrzeba.
Warto tam pojechać-nei naciągają i za mała kasę robią dobrą robotę.
Miałem mega problemy z turbiną-non stop zatarte kierownice.
Teraz auto lata jak dawniej.
polecam

: ndz maja 17, 2009 10:33
autor: homsky
ANDRE1213 pisze:Chłopaki są chętni pomóc-zapłaciłem 600 pln-mam nową geometrię,przewody i zawór EGR
Tak z ciekawości , zawoziłeś do nich wymontowaną turbinę ???

Tak może poza tematem , gorąco polecam Turbo-Tec ze Śląska , profi robota i 24miesiace gwarancji : http://www.turbo-tec.eu/pl/

: ndz maja 17, 2009 16:18
autor: ANDRE1213
nic nie zawoziłem-podjechałem autem i po 4 godzinach oddali mi sprawne auto.
Wymienili wadliwe części mojej turbiny-geometrię,posprawdzali całą resztę.
Wymiana turbiny swojej na regenerowaną jest wtedy jak są poważne usterki turbiny.
W większości przypadków wystarczy zrobić to co mi zrobili i będzie git.
A tak-naciągają na wymiany reegenerowanych turbin za 1000 pln-w większośc przypadków niepotrzebnie.

: sob wrz 19, 2009 16:26
autor: tiwio
Witam
jestem posiadaczem ibizki 1.9 TDI 2001 i mam problem moja turbina pryska olejem do wewnatrz silnika czy to jest powod do wymiany calego turbo czy tylko jakas drobna regeneracja?! lub moze macie pomysly co moze byc innego walnietego?! pomozcie

: pt lis 13, 2009 23:25
autor: yesterday
Witam, ja mam taki problem iż bierze mi strasznie olej, wszyscy mechanicy mowia ze to turbo, OK, dużo tu stron a nie chciało mi sie czytac wszystkiego, która będzie najlepsza firma w regeneraci i byłoby dobrze blisko Opola, mechanicy mówili że odrazu dają zregenerowane turbiny, czy to oznacza że jak pojade do nich to na miejscu mi to moga zrobić? zdemontowac starą i wmontować nową?

regeneracja turbosprężarka

: śr gru 23, 2009 01:17
autor: marcelinWawa
witam w tamtym roku mialem spory problem
mianowicie przerwal mi się przewód od filtra powietrza i cos sie dostało do turbiny i zniszczyło ją , szukalem serwisu w warszawie każdy mówił diagnoze turbo na szrot koszt naprawy w zalezności od serwisu od 1600 do 2500zł , kolega mi polecił regeneracje w Pruszkowie , podjechalem ocenili zepsucie ,okazalo sie że wirnik był uszkodzony od strony zasysanego powietrza i luzy reszta ok , koszt naprawy 800zł , juz zrobiłem 40tys km i wszystko ok. jedyna rada to znaleźć dobry i uczciwy serwis turbo , ja juz znalazlem jak ktoś chce można podjechać i zapytać o wycenę regeneracji za darmo tel 507 034 256

Turbo RKF na Robotniczej

: ndz sty 31, 2010 22:34
autor: vieviur
Serwisowalem turbine na Robotniczej, bardzo przyjemny gosc, wszystko wyjasnil, zrobil porzadnie i na dodatek nie zdarl ze mnie niepotrzebnie. wymienil tylko to co trzeba, reszte zdiagnozowal i to co dzialalo prawidlowo zostawil nie kasujac bez sensu kasy. Na prawde warto tam naprawiac turbine. Wymienilem tez u niego olej, dobre ceny. Tu sa na niego namiary - Turbo RKF. Polecam

Regeneracja Turbiny

: pn kwie 04, 2011 19:55
autor: Blake`
Witam :)
Posiadam Golfa IV Silnik 1.9 TDI 110 KM,
mój problem polega na tym, że osoba która wymieniała mi olej w silniku, zobaczyła że Intercooler jest zawalony olejem.
stwierdził, ze turbina pada.
chciałbym wiedzieć jak to ma się do rzeczywistości, jeżeli da się tak pisemnie cos wiecej opisac ;)
Samochód po ostrym "dępnięciu" potrafi zakopcić na czarno, turbina dosyć głośno gwiżdze (pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem)
dodatkowo, na 3 biegu, powyzej 2,5 tys auto dostaje tak jakby delikatnej czkawki, po prostu nie przyspiesza jednostajnie tylko pulsacyjnie
i akurat tak tez gwiżdze turbina.
Czy na podstawie opisanych objawów można stwierdzić czy to turbina jest do wymiany/regeneracji, czy przyczyna leży gdzie indziej?

Regeneracja Turbiny

: pn kwie 04, 2011 21:55
autor: Piasek
Turbina zasadniczo nie powinna wydawać z siebie żadnych dźwięków poza świstem/szumem powietrza...
Wszelkie gwizdania\wycia\buczenia to niepokojące objawy.
Wrzuć logi na forum to ci coś napiszą co mu niedomaga.

Re: Regeneracja Turbiny

: wt kwie 05, 2011 15:06
autor: Blake`
Piasek pisze:Turbina zasadniczo nie powinna wydawać z siebie żadnych dźwięków poza świstem/szumem powietrza...
Wszelkie gwizdania\wycia\buczenia to niepokojące objawy.
Wrzuć logi na forum to ci coś napiszą co mu niedomaga.
znaczy się no świszcze/gwiżdże - synonimy ;)
słychać powietrze tylko że głośno ;>
logi to bym musiał pod komputer podpiąć a na razie nie mam takiej możliwości.
czy poza wrzuceniem logów, czegoś więcej szukać?

Regeneracja Turbiny

: wt kwie 05, 2011 15:45
autor: italiano_83
Blake` pisze:Samochód po ostrym "dępnięciu" potrafi zakopcić na czarno, turbina dosyć głośno gwiżdze (pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem)
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym turbo =>intercooler=> kolektor dolotowy, szukaj tłustych nalotów na wężach, szczególnie przy IC.
W dolocie TDI VP jest kilka opasek samozaciskowych lubią się ześlizgiwać ze swojego miejsca, te przy IC szczególnie.
Ściągnij opaskę zaciskową z karbowanej rury łączącej filtr powietrza z plastikową rurą dolotu do turbo i sprawdź czy odma nie wali wolejem w dolot.
Jak jest tam mokro to załóż oil catch tank.
Blake` pisze:słychać powietrze tylko że głośno ;>
To i czarny dym przy mocnym wciśnięciu gazu sugerują nieszczelność.

Regeneracja Turbiny

: ndz kwie 10, 2011 16:06
autor: DracoMK4
Tak właśnie przeczytałem kilka ostatnich stron wątku i też chyba będę musiał poszukać nieszczelności w dolocie, bo wczoraj jak byłem u gościa co mi ozonował wnętrze to zauważyłem , że na kancie zderzaka od strony IC sączy się olej. Jak kupowałem auto to widziałem, że przypocony jest IC, ale na kompie nie wykazało nic, że turbo niesprawne lub podobne. Tak sobie myślę, że najlepiej będzie wyciągnąć IC wyczyścić, zamontować z powrotem i co jakiś czas zaglądać, czy nic się nie sączy dalej co wy na to??? Dodam, że mam już ponad 220 tysia nakulane i może warto by było jeszcze raz zdiagnozować turbo czy czasem nie kończy się??