Strona 10 z 11

Regeneracja Turbiny

: wt sie 18, 2015 21:41
autor: maciek805
Tak, a mialem dac bez gruszki ? Rozumiem, ze idzie to zrobic dobrze ?

Regeneracja Turbiny

: śr sie 19, 2015 06:31
autor: wesol
no i juz tam musieli pokrecic swoimi brudnymi lapskami i masz efekt. A jak si erozbiera turbo do czyszczenia geometrii to tez sie potem ustawia gruche?? Nie nie a oni tam juz musza poregulowac jakby fabryka wiedzial mniej niż oni.

Regeneracja Turbiny

: pn sie 24, 2015 20:00
autor: zegzii
Witam, ja mam do was pytanie,posiadam golfa IV ALH(zmienna geometria) miałem mieć czyszczoną turbinę, objawy były: brak mocy na niskich obrotach, duzo kopcił, słabiej dużo się zberał niż kiedyś od 1800obrotów. Gdy mechanicy wyjęli turbinę w celu oczyszczenia okazało się iż wirnik oraz łopatki są w fatalnym stanie i turbo nadaje sie jedynie do regeneracji. Jak myślicie jest to możliwe? Nie chcą czasem mnie naciągnąć na koszta? Życzą sobie 750zł za regeneracje plus około 200 za wyjęcie, włożenie sprawdzenie itd.
Z Góry dzieki i pozdrawiam

Regeneracja Turbiny

: pn sie 24, 2015 20:26
autor: wesol
Mozliwe jest bo trzeba widziec wirnik ale ja bym si enei pchal w regenrcje ajk tyle uzywek sprawnych na rynku jest. Mozesz nawet zapakowac wieksze turbo np od ASZ i w sumie wielkich przerobek nie bedzie. turbo ASZ to za 500-600 zl kupisz a takie jak twoje to za 300-400 zl.

Regeneracja Turbiny

: pn sie 24, 2015 20:32
autor: zegzii
ok dzieki, dzwonili i mowili abym podjechal wirnik zobaczyl w jakim tragicznym stanie jest. A powiedz mi, jesli wloze turbo od ASZ to zmieni sie moc? bedzie mocniejsze auto czy musialbym do tunera podjechac?

Re: Regeneracja Turbiny

: pn sie 24, 2015 22:23
autor: wesol
Nic nie przybędzie. Będzie tylko wytrzymalsze.

Regeneracja Turbiny

: pn sie 31, 2015 21:46
autor: burza999
Witam koledzy, powiedzcie mi gdzie ew. do kogo mogę uderzyć w sprawie zakupu zdrowej pewnej turbiny do silnika 1Z ? Wiem że na allegro oraz forum jest pełno ofert (każdy pisze ee.... sprawna wyciągnięta przecież ze sprawnego samochodu, luzy jakie luzy żadnych luzów wszysko ideał itp.) ale chodzi mi o znalezienie naprawdę oryginalnego dobrego egzemplarza Może ktoś na forum jest co zajmuje się sprzedażą turbin i jest godny zaufania ?

Regeneracja Turbiny

: ndz wrz 06, 2015 16:47
autor: DaroS
Wielokrotnie kupowałem i regenerowałem turbiny u "turbo Bogdana" http://trans-turbo.pl i zawsze byłem zadowolony.

Regeneracja Turbiny

: pt paź 02, 2015 08:48
autor: drakula500
Burza a co już miałeś jakieś przeżycia z regenerowanymi czy chińskimi, że tak się boisz? Oryginalnej dobrej turbiny z aut mk3 czy pasat b4 to ty już nie kupisz, jest jeszcze być może szansa zakupu dobrej z silnika 90konnego PD który był czasem w golfach 4 i sharanach, to chyba najświeższe auta vw z turbem na wg.

Nowe turbiny są na zamówienie k03 1870 taka jaka szła do tdi oraz gt1544 to pewnie koszt niecałych 2000 zł za nową. Turbinę jak jesteś biedny możesz zrobić sam, poskładać na zestawie Melett i jeździć, albo dodatkowo zanieść na doważenie, wtedy masz pewność, albo kupić sobie wkład chiński i też będzie chodzić.

Regeneracja Turbiny

: pt paź 09, 2015 19:44
autor: maciek805
Panowie, co myslicie o tym ?
http://profiturbo.pl/garrett-original-reman/" onclick="window.open(this.href);return false;

Regeneracja Turbiny

: pt paź 09, 2015 19:54
autor: wesol
a jakie ceny sa tych regenerowanych ori turbin czy tam samych korasów?

Regeneracja Turbiny

: pt paź 09, 2015 19:56
autor: maciek805
Wlasnie wysłałem zapytanie, może jutro się dowiem, bo sam jestem ciekaw.
Ale ogólnie to chyba interesująca propozycja jak turbina jest jak oryginał.... ? No i ponoć robią jakąs kalibracje spalin, ciekawe ...

Regeneracja Turbiny

: pt paź 09, 2015 20:33
autor: wesol
No napewno nie bedzie to jak nowa turbona w cenie 600 zl. Jeli juz to blizej 1500 zl

Regeneracja Turbiny

: pn lis 30, 2015 23:29
autor: Niemy_Gda
Pany, to może ja napiszę jaki mam problem.. Silnik AFN z lekkim programem + turbo od AWX. Prawie seria oprócz wyciętego EGR'a oraz pompy 11mm. Wszystko było fajnie do momentu kiedy około 8 miesięcy temu silnik zaczął brać olej. Dolewałem ok. 2l-3l na 10 000 km. Wcześniej nic. Turbo było kupione z forum A4 niby nie regenerowane i w pełni sprawne. Pojeździłem nim pół roku i auto zaczęło kopcić mocno oraz właśnie brać olej. Mechanik stwierdził, że trzeba regenerować albo kupować nowe. Znajomy polecił mi warsztat PERUN turbo. Wysłałem, trochę czekałem (prawie 4 tyg..) ale odesłali razem z gwarancją i zregenerowanym turbo. Dodatkowo został wymieniony olej i szklanki (parę było już w marnym stanie). Od zamontowania minęło prawie kolejne 10 000 km i od 8 500 znowu zaczął brać olej jak głupi. Silnik suchy, turbo niby suche ale olej bierze i to coraz bardziej. Mój mechanik podejrzewa, że turbo mogło znowu paść, ale kurde.. w 4 miesiące !? Powiedzcie mi jak to zdiagnozować? Potrafi zakopcić na czarno jak mu depnę i już niestety nie jest tak żwawy jak po montażu. 2 tygodnie temu kupiłem 1 litr oleju na dolewkę, wczoraj wlałem ostatnie 200 ml... Silnik jeździ na oleju Valvoline Maxlife 10w40.