Regeneracja Turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

Regeneracja Turbiny

Post autor: maciek805 » wt sie 18, 2015 21:41

Tak, a mialem dac bez gruszki ? Rozumiem, ze idzie to zrobic dobrze ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Regeneracja Turbiny

Post autor: wesol » śr sie 19, 2015 06:31

no i juz tam musieli pokrecic swoimi brudnymi lapskami i masz efekt. A jak si erozbiera turbo do czyszczenia geometrii to tez sie potem ustawia gruche?? Nie nie a oni tam juz musza poregulowac jakby fabryka wiedzial mniej niż oni.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

zegzii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz sie 25, 2013 11:04

Regeneracja Turbiny

Post autor: zegzii » pn sie 24, 2015 20:00

Witam, ja mam do was pytanie,posiadam golfa IV ALH(zmienna geometria) miałem mieć czyszczoną turbinę, objawy były: brak mocy na niskich obrotach, duzo kopcił, słabiej dużo się zberał niż kiedyś od 1800obrotów. Gdy mechanicy wyjęli turbinę w celu oczyszczenia okazało się iż wirnik oraz łopatki są w fatalnym stanie i turbo nadaje sie jedynie do regeneracji. Jak myślicie jest to możliwe? Nie chcą czasem mnie naciągnąć na koszta? Życzą sobie 750zł za regeneracje plus około 200 za wyjęcie, włożenie sprawdzenie itd.
Z Góry dzieki i pozdrawiam



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Regeneracja Turbiny

Post autor: wesol » pn sie 24, 2015 20:26

Mozliwe jest bo trzeba widziec wirnik ale ja bym si enei pchal w regenrcje ajk tyle uzywek sprawnych na rynku jest. Mozesz nawet zapakowac wieksze turbo np od ASZ i w sumie wielkich przerobek nie bedzie. turbo ASZ to za 500-600 zl kupisz a takie jak twoje to za 300-400 zl.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

zegzii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz sie 25, 2013 11:04

Regeneracja Turbiny

Post autor: zegzii » pn sie 24, 2015 20:32

ok dzieki, dzwonili i mowili abym podjechal wirnik zobaczyl w jakim tragicznym stanie jest. A powiedz mi, jesli wloze turbo od ASZ to zmieni sie moc? bedzie mocniejsze auto czy musialbym do tunera podjechac?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Regeneracja Turbiny

Post autor: wesol » pn sie 24, 2015 22:23

Nic nie przybędzie. Będzie tylko wytrzymalsze.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Regeneracja Turbiny

Post autor: burza999 » pn sie 31, 2015 21:46

Witam koledzy, powiedzcie mi gdzie ew. do kogo mogę uderzyć w sprawie zakupu zdrowej pewnej turbiny do silnika 1Z ? Wiem że na allegro oraz forum jest pełno ofert (każdy pisze ee.... sprawna wyciągnięta przecież ze sprawnego samochodu, luzy jakie luzy żadnych luzów wszysko ideał itp.) ale chodzi mi o znalezienie naprawdę oryginalnego dobrego egzemplarza Może ktoś na forum jest co zajmuje się sprzedażą turbin i jest godny zaufania ?



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Regeneracja Turbiny

Post autor: DaroS » ndz wrz 06, 2015 16:47

Wielokrotnie kupowałem i regenerowałem turbiny u "turbo Bogdana" http://trans-turbo.pl i zawsze byłem zadowolony.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

Regeneracja Turbiny

Post autor: drakula500 » pt paź 02, 2015 08:48

Burza a co już miałeś jakieś przeżycia z regenerowanymi czy chińskimi, że tak się boisz? Oryginalnej dobrej turbiny z aut mk3 czy pasat b4 to ty już nie kupisz, jest jeszcze być może szansa zakupu dobrej z silnika 90konnego PD który był czasem w golfach 4 i sharanach, to chyba najświeższe auta vw z turbem na wg.

Nowe turbiny są na zamówienie k03 1870 taka jaka szła do tdi oraz gt1544 to pewnie koszt niecałych 2000 zł za nową. Turbinę jak jesteś biedny możesz zrobić sam, poskładać na zestawie Melett i jeździć, albo dodatkowo zanieść na doważenie, wtedy masz pewność, albo kupić sobie wkład chiński i też będzie chodzić.



maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

Regeneracja Turbiny

Post autor: maciek805 » pt paź 09, 2015 19:44

Panowie, co myslicie o tym ?
http://profiturbo.pl/garrett-original-reman/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Regeneracja Turbiny

Post autor: wesol » pt paź 09, 2015 19:54

a jakie ceny sa tych regenerowanych ori turbin czy tam samych korasów?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

Regeneracja Turbiny

Post autor: maciek805 » pt paź 09, 2015 19:56

Wlasnie wysłałem zapytanie, może jutro się dowiem, bo sam jestem ciekaw.
Ale ogólnie to chyba interesująca propozycja jak turbina jest jak oryginał.... ? No i ponoć robią jakąs kalibracje spalin, ciekawe ...



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Regeneracja Turbiny

Post autor: wesol » pt paź 09, 2015 20:33

No napewno nie bedzie to jak nowa turbona w cenie 600 zl. Jeli juz to blizej 1500 zl


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Niemy_Gda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn maja 10, 2010 08:47
Lokalizacja: Gdańsk

Regeneracja Turbiny

Post autor: Niemy_Gda » pn lis 30, 2015 23:29

Pany, to może ja napiszę jaki mam problem.. Silnik AFN z lekkim programem + turbo od AWX. Prawie seria oprócz wyciętego EGR'a oraz pompy 11mm. Wszystko było fajnie do momentu kiedy około 8 miesięcy temu silnik zaczął brać olej. Dolewałem ok. 2l-3l na 10 000 km. Wcześniej nic. Turbo było kupione z forum A4 niby nie regenerowane i w pełni sprawne. Pojeździłem nim pół roku i auto zaczęło kopcić mocno oraz właśnie brać olej. Mechanik stwierdził, że trzeba regenerować albo kupować nowe. Znajomy polecił mi warsztat PERUN turbo. Wysłałem, trochę czekałem (prawie 4 tyg..) ale odesłali razem z gwarancją i zregenerowanym turbo. Dodatkowo został wymieniony olej i szklanki (parę było już w marnym stanie). Od zamontowania minęło prawie kolejne 10 000 km i od 8 500 znowu zaczął brać olej jak głupi. Silnik suchy, turbo niby suche ale olej bierze i to coraz bardziej. Mój mechanik podejrzewa, że turbo mogło znowu paść, ale kurde.. w 4 miesiące !? Powiedzcie mi jak to zdiagnozować? Potrafi zakopcić na czarno jak mu depnę i już niestety nie jest tak żwawy jak po montażu. 2 tygodnie temu kupiłem 1 litr oleju na dolewkę, wczoraj wlałem ostatnie 200 ml... Silnik jeździ na oleju Valvoline Maxlife 10w40.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości