[MK3 1Z] wymiana rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

janek444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw mar 23, 2006 12:18
Lokalizacja: włocławek

[MK3 1Z] wymiana rozrządu

Post autor: janek444 » wt wrz 12, 2006 21:33

jutro jadę wymieniać rozrząd ( pasek , rolka napinająca, rolka prowadząca ) mk3 tdi 1Z na co zwrócić szczegulną uwagę aby mechanik niczego nie poknocił , już kiedyś mi wymieniał było ok. ale ostatnio poknocił z zawieszeniem więc się trochę boje . proszę o porade.
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 16:03 przez janek444, łącznie zmieniany 1 raz.



zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » wt wrz 12, 2006 22:10

Jesli ten mechanik ma troche pojecia to nic ci nie poknoci...
Druga rzecz.Sa tacy mechanicy ktorzy zmieniajac rozrzad przestawiaja specjalnie kat wtrysku i mowia ze po kazdej wymianie nalezy go ponownie ustawiac (klamstwo w bialy dzien) i ze tu jest numer do mojego kolegi, drugiego mechanika i trzeba do niego pojechac i on ustawi.Tere fere.
Jesli sie zna to wezmie w granicach 80 zlotych i powinno byc git.
A skoro mowisz ze juz raz to robil to spoko.

BTW Ile cie kosztuje wymiana rozrzadu?

P.S. Moze zawieszenie wymieniales na nieorginalnych czesciach.Co orginal to orginal...


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: -one- » wt wrz 12, 2006 23:02

zloty60 pisze:Sa tacy mechanicy ktorzy zmieniajac rozrzad przestawiaja specjalnie kat wtrysku i mowia ze po kazdej wymianie nalezy go ponownie ustawiac (klamstwo w bialy dzien)
Niestety to prawda.
Obowiązkowo po każdym grzebaniu przy pasku rozrz. należy sprawdzić początek wtrysku.
Natomiast mechanika co nie posiada VAG-a lub nieumie z niego korzystać pogonił bym do naprawy kosiarek ręcznych ,tam jego miejsce, z daleka od TDI.
Takie jest moje zdanie, myślę że nie odosobnione.
Pozdrawiam...


143@318 / 170@384 by Diagtronik

hgw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 18:59
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: hgw » śr wrz 13, 2006 08:26

proponowal bym sprawdzic przy okazji wszystkie kola zebate, czy nie chodzo na boki i czy kliny so całe. silniki 1z mają tą wade ze lubią ścinac kliny. Warto to sprawdzic przy wymianie paska



Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Szyszon » śr wrz 13, 2006 13:02

Wymienialem raz rozrzad u "mechanika" i za miesiac kolo na wale calkiem sie rozklekotalo.... ponoc tam sie dokreca jakas srube na klej... a on recznie docisnal ile wlezie i dziekuje! - 300zl


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » śr wrz 13, 2006 13:27

Ja rozrzad robilem za 80zł jakieś 3tyg. temu, pomogłem gościowi trochę i w 2 godzinki sie uporaliśmy, zmieniałem przy okazji tylko napinacz, zwróć uwagę czy nie jest nachlapane olejem pokrywa ta plastykowa i pasek... u mnie była do wymiany jeszcze uszczelka simeringowa.


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr wrz 13, 2006 13:45

to jak jest z tą wymianą, trzeba odkręcać koło zębte z wału?? i po co jeżeli ktos może mi to wytłumaczyć.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw wrz 14, 2006 06:42

Trochim pisze:to jak jest z tą wymianą, trzeba odkręcać koło zębte z wału?? i po co jeżeli ktos może mi to wytłumaczyć
Koło zebate na wale korbowym odkręcasz jeśli jest wyrobione lub ma bicia na boki itp
Zawsze zakłada się nowe koło i przykręca się nową srubą z siłą 90nm +90 stopni.
Jesli kółko się nie gibie to radzę nie ruszać i nie naprawiać czegoś co nie jest zepsute bo może się to zle skończyć. Wpisz w szukajce wał korbowy . zobacz ten temat.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B3+korbowy


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 75 gości