VW GOLF 1,6 TD długo grzeją świece
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
VW GOLF 1,6 TD długo grzeją świece
WITAM!
Siorka posiada Golfa II 1,6TD i taka sprawa. Zanim zgaśnie kontrolka od grzania świec to mija jakieś 30 do 35 sekund i może nawet więcej.
Jeśli wcześniej by odpalać to ma ciężej czyli świece nie są wystarczająco nagrzane, dopiero po długim czekaniu na zgaśnięcie kontrolki.
I pytanie - czy to wina świec żarowych czy może przekaźnika jakiegoś ???
Siorka posiada Golfa II 1,6TD i taka sprawa. Zanim zgaśnie kontrolka od grzania świec to mija jakieś 30 do 35 sekund i może nawet więcej.
Jeśli wcześniej by odpalać to ma ciężej czyli świece nie są wystarczająco nagrzane, dopiero po długim czekaniu na zgaśnięcie kontrolki.
I pytanie - czy to wina świec żarowych czy może przekaźnika jakiegoś ???
- prezes861
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr mar 08, 2006 17:52
- Lokalizacja: Stargard / Szczecin
- Kontakt:
hmm... iskrzące świece w dieslu ?piter13 pisze: czy dobrze iskrza
Jeszcze takich nie widziałem.
[ Dodano: 05 Wrz 2006 15:41 ]
Jeżeli dobrze kręci po nagrzaniu świec to akumulator odpada.RyKa pisze: czy to wina świec żarowych czy może przekaźnika jakiegoś ???
Ja stawiam na świece.
Wykręć jedną i podłacz do akumulatora na krótko, zobacz jak szybko sie wtedy nagrzeje do czerwoności, jedna świeca powinna sie nagrzac w max 3-5 sekund.
- piotrek1712
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
- Lokalizacja: Gdańsk
z tego co wiem stosowano 2 rodzaje przekaznikow.. dlugie i krotkie... ja mialem podobny problem do Twojego i okazalo sie, ze ktos wymienil na zly przekaznik... czyli w moim pryzpadku powienienem miec 'krotki' a ktos wstawil dlugi... jesli problem masz od zawsze to sprawdz przekazniki..
VW Golf II '90 1,6 TDic 2005 - 2007
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?
mogą byc swiece ... przekażnik... czujnik temperatury uszkodzony.. przerwa w przewodzie ...dużo może być..... sam to ostatnio wnikliwie przerabiam.
zrób test w 2 osoby.. niech ktoś wsiądzie i przekręci stacyjke na grzanie świec. w międzczasie ty odłącz przewód od czujnika temperatury silnika dla swiec (tego z prawej strony na kroćcu pod czujnikiem oleju) i zewrzyj go z masą. wtedy kontrolka na desce powinna zgasnąć. jeśli nie... przekażnik.
zrób test w 2 osoby.. niech ktoś wsiądzie i przekręci stacyjke na grzanie świec. w międzczasie ty odłącz przewód od czujnika temperatury silnika dla swiec (tego z prawej strony na kroćcu pod czujnikiem oleju) i zewrzyj go z masą. wtedy kontrolka na desce powinna zgasnąć. jeśli nie... przekażnik.
Może nie wniose nic odkrywczego do dyskusji,ale podziele sie moimi doswiadczeniami.U mnie w JP kontrolka świec żarowych świeci 10,15 sekund jak jest zimny.Jak ciepło to nawet nie mrygnie.U kolegi w SB świeci 25,30 sekund,świeci po każdym włączeniu zapłonu.Może w turbo klekotach ze względu na bardziej wysilone warunki pracy robili jakieś inne sterowanie?
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Chłopaki tak jak ktoś wcześniej napisał były przekaźniki i świece szybko i wolno grzejne. Jeżeli kontrolka od świec gaśnie i ty odpalasz bez problemu autko to znaczy że jest założony komplet wolno grzejny.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości