[TDI VP] Mruganie u pikanie lampki od oleju VW Golf 3 1.9 tdi 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, Haki, Qto, VIP

Mruganie u pikanie lampki od oleju VW Golf 3 1.9 tdi 1z

Postprzez Kicu1998 » Wt sty 09, 2018 09:00

Witam tak jak w temacie mam problem z lampka oleju w golfie 3 1.9 tdi 1z 90 km zalany olej 10w 40 mobil film oleju to filtron przebieg 310000 kmproblem zacząć się od dnia w którym regulowałem kat wtrysku. Od tego dnia jadąc rozgrzanym autem 60-90 stopni Celsjusza po przekroczeniu 2100 obr/min zaczyna świecić się i piszczeć kontrolka od oleju. Czasami zgaśnie sama a czasami wystarczyć wyłączyć i włączyć zapłon podczas jazdy i wtedy gaśnie. Ale po przekroczeniu obr 2100 świeci się na nowo Więc odpiąlem kabelek z jednego czujnika na podstawie filtra oleju i drugi z głowicy. Ale nadal problem powrócił i Prz 2100 obr/min zaczął piszesz i mrugać jeśli kontrolka się zaświeci to nic nie słychać po silniku żeby oleju nie dostawał chodzi z taką samą głośnością jak przedtem. Podczas opalania zimnego jak i ciepłego silnika na podpięty czujnikach olej gaśnie niemal odrazu jest to tak w momencie kiedy auto odpali gaśnie olej .Podczas odpinania czujników znalazłem pojedynczy kabelek niedaleko podstawy filtra kabel jest w dwóch izolacjach z zielonej w środku i czarnej na zewnątrz a zakończony jest końcówka konektorową damską nie mam pojęcia gdzie ma być podłączony. W podstawie filtra jest tylko jeden czujnik (czujnik ciśnienia oleju)



Kicu1998
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt sty 09, 2018 08:32
Online: 37m
Auto: VW Golf 3
Silnik: 1.9 td

Mruganie u pikanie lampki od oleju VW Golf 3 1.9 tdi 1z

Postprzez Naparstek » Wt sty 09, 2018 23:01

Kiedy był wymieniany olej i filtr oleju? Może masz założony filtr nie właściwy, pomyłki się zdążają, widziałem już takie akcje. W pierwszej kolejności na Twoim miejscu to podjechałbym do warsztatu żeby sprawdzili ciśnienia oleju jakie jest, bo jeżdżąc tak, to długo nie pociągnie ten silnik jeżeli sygnalizują kontrolki spadek ciśnienia w układzie smarowania. Może to być jakaś błahostka związana z niesprawnym czujnikiem, ale też może być coś poważniejszego jak niesprawna pompa oleju,lub nadmierne zużycie panewek przez co gubi ciśnienie oleju i nie jest silnik wystarczająco smarowany silnik . Najlepiej jedz gdzieś żeby ktoś sprawdził jakie jest ciśnienie oleju w tym silniku.



Naparstek
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Online: 9d 21h 18m
Pomógł: 10
Auto: Golf III
Silnik: 1Z+

Mruganie u pikanie lampki od oleju VW Golf 3 1.9 tdi 1z

Postprzez Kicu1998 » Śr sty 10, 2018 15:28

Auto bez podpięty czujników też tak samo robi.... Ale dziś sprawdzę ciśnienie oleju i będę wszystko wiedział



Kicu1998
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt sty 09, 2018 08:32
Online: 37m
Auto: VW Golf 3
Silnik: 1.9 td

Mruganie u pikanie lampki od oleju VW Golf 3 1.9 tdi 1z

Postprzez grandi » Śr sty 10, 2018 15:34

Słabe ciśnienie oleju na panewkach zmien filtr oleju na manna zalej 5w50 jesli nadal bedzie brzeczec 10w60



...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Online: 19d 14h 52m
Pomógł: 329
Auto: golf 2 GL
Silnik: RP

Mruganie u pikanie lampki od oleju VW Golf 3 1.9 tdi 1z

Postprzez munior » Śr sty 10, 2018 16:48

Kicu1998 napisał(a): po przekroczeniu 2100 obr/min zaczyna świecić się i piszczeć kontrolka od oleju. Czasami zgaśnie sama a czasami wystarczyć wyłączyć i włączyć zapłon podczas jazdy i wtedy gaśnie. Ale po przekroczeniu obr 2100 świeci się na nowo

Objawy książkowe braku styku na czujniku dynamicznej kontroli cisnienia oleju ,powinieneś mieć gdzieś drugi czujnik oleju ,szukaj urwanego kabelka od niego .Jak znajdziesz pojedynczy kabelek z konektorem żeńskim ,a nie znajdziesz czujnika to podłącz go do masy i przestanie wszczynać alarm



Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Online: 30d 19h 42m
Pomógł: 201
Auto: audi 80
Silnik: 1Z+




Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości