[mk4] Analiza logów ALH prośba o pomoc w znalezieniu usterki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Polek0108
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 08, 2017 22:13

[mk4] Analiza logów ALH prośba o pomoc w znalezieniu usterki

Post autor: Polek0108 » sob gru 09, 2017 21:06

Witam pisze swój pierwszy tema także przepraszam za wszelkie błędy. A więc mam od jakiegoś czasu problem z moim golfem z silnikiem ALH problem zaczął się od urwanego kabla od wiązki przepływomierza oczywiście kabel został naprawiony za jakiś czas auto zaczęło łapać błąd 00575 ciśnienie w kolektorze dolotowym ,różnica regulacji. Auto nie ma już mocy tej co wcześniej i co chwile łapie ten błąd zamieniałem miejscami zaworek n75 z n18 bez zmian większość wężyków od podciśnienia zmienione (jutro zmienię resztę) sztanga zmiennej geometrii pracuje poruszałem nią tak samo na zgaszonym i odpalonym silniku z dostępem słabo bez kanału także ile się porusza ciężko mi określić dokładnie ale na pewno około 1 cm . Przejechałem się z podłączonym komputerem zrobiłem fotkę danych które zarejestrowanych podczas jazdy podczas jazdy i parametry przepływki nie wiem czy zrobiłem to prawidłowo proszę o analizę i podpowiedz co do tych danych ,logów vagiem nie zrobiłem bo mam dostęp tylko do kompa z delphi
ObrazekObrazekObrazekObrazek



Polek0108
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 08, 2017 22:13

[mk4] Analiza logów ALH prośba o pomoc w znalezieniu usterki

Post autor: Polek0108 » sob gru 09, 2017 21:15

Dane z innego przejazdu
ObrazekObrazek



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[mk4] Analiza logów ALH prośba o pomoc w znalezieniu usterki

Post autor: munior » ndz gru 10, 2017 13:02

Zrób normalne logi vagiem bloku 011 z doładowniem to ktoś ci zanalizuje ...bo to co umieszczasz to nie są logi i nic z tego nie wynika .Ale i bez logów można się domyślić że problemem jest to co w 99% przypadków turbin ze zmienną geometrią ...czyli zapieczone kierownice i tryb awaryjny z przeładownia


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 85 gości