arl problemy z rozruchem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

simson233
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 20:41

arl problemy z rozruchem

Post autor: simson233 » ndz lis 19, 2017 19:16

witam mam problem ze swoim arlem problemy zaczely sie gdzies w maju po kupnie samochodu wiec wymienilem gumki pompowtrysków ale nic to nie dało później samochód stal w garażu z tydzien czasu wymienilem mu zaworek zwrotny na filtrze paliwa i od tamtego czasu palil juz normalnie od strzalu mial tam jakies nie kiedy loty jak mu nachodzilo ale teraz jak juz sie zrobilo zimno to zaczal palic tragicznie przekaznik sprawdzany 109 wymieniony nic nie dalo pompa vacum ma na jalowym 3,5 bara a przy 4 tys 7 barów nie za malo ? bledów na vagu brak choc raz byl blad 18008 zaniskie napiecie sterownika czy jakos tak

https://youtu.be/lsM981HEEMo" onclick="window.open(this.href);return false;



mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

arl problemy z rozruchem

Post autor: mich77bor » sob lis 25, 2017 15:47

Może warto zawieść pompki na czyszczenie i sprawdzenie ? Na filtrze paliwa to nie jest zaworek zwrotny. On nie zapobiega cofaniu paliwa.


Sprzedam nową półkę nad radio

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

arl problemy z rozruchem

Post autor: wesol » sob lis 25, 2017 17:29

Tandem powinien dawac przy 4 tys obr jyz nawet 10 bar. Ale jesli z dolu jest 3-3.5 bara to znaczy ze w dolnym zakresie obr jest okej.

Ja bym sorawdzil czy egr nie jest otwarty na maxa bo potrafi tez zaklucic odpalanie. Sciagnij wtyczke od czujnika temp cieczy. Wtedy jak bedzie palil. Jesli nie to pompki do sprawdzenia na maszynie to tylko 150 zl.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

arl problemy z rozruchem

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 26, 2017 22:35

Spróbuj przed odpaleniem przekręcić 3-4 razy kluczyk na zapłon,aby pompa w zbiorniku dobiła ciśnienie. Jak się polepszy,to już będzie jakiś punkt zaczepienia.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

arl problemy z rozruchem

Post autor: wesol » pn lis 27, 2017 07:38

ona nie zrobi cisnienia. Nawet jakby tam wstawic zamiast tej podajacej 0.7 bara taka 1.5 barowa. Czemu?? ano bo macie zaworek ten na filtrze trojnik. Nim pieknie cisnienie uchodzi spowrotem do baku. Zreszta zadna pompka elektryczna nie rpzepcha paliwa przez tandemowa wiec paliwo moze tylko krazyc z baku do baku powrotem.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

arl problemy z rozruchem

Post autor: Michał_1977 » wt lis 28, 2017 08:24

wesol pisze:ona nie zrobi cisnienia
Dziwne jest to co piszesz,bo jak będziesz przekręcał kluczyk na zapłon aż do skutku,to przekonasz się,że w końcu jakieś ciśnienie zostało osiągnięte. Dlaczego tak sądzę? Dlatego,że po którymś przekręceniu kluczyka,pompa w baku już się nie włączy.
wesol pisze:Zreszta zadna pompka elektryczna nie rpzepcha paliwa przez tandemowa
Kto mówi o przepchnięciu przez tandem? Przecież chodzi właśnie o to,żeby właśnie tandem był zaopatrzony w paliwo w momencie rozruchu silnika. Czyli wystarczy,że paliwo pojawi się bezpośrednio przed pompą tandem.

Generalnie chodziło mi o to,by sprawdził,czy będzie poprawa dzięki temu,co opisałem w poprzednim poscie. Jeśli uważasz,że źle chłopaka kieruję,to nie wiem.... może niech zacznie od wymiany pompek. Warto tylko mieć na uwadze fakt,iż autor tematu wspomniał o nieszczęsnym zaworku filtra,jego wymianie i poprawie w odpalaniu :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

arl problemy z rozruchem

Post autor: wesol » wt lis 28, 2017 11:44

A od kiedy to pdki maja czujnik cisnienia podawanego by wylaczyc ta pompke podajaca? A paliwo bedzie krazyc od baku do filtra paliwa i spowrotem do baku. Mozna powiedziec ze jesli bedzie powietrze w pompie tandem to nie wygoni go z niej.
Kilka razy przekrecisz to zawsze lepiej odpala. Chyba zaskuga tego ze swieczki cos tam wiecej sie rozgrzeja.

Zle nie mowisz. Ja tez zakecam dosc czesto zeby zapodac dwa wezyki i w butle ropy bezposredno do tandema. Pominac poprostu pompe w baku smok filtr itd.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

Re: arl problemy z rozruchem

Post autor: mich77bor » wt lis 28, 2017 17:21

wesol pisze: Zle nie mowisz. Ja tez zakecam dosc czesto zeby zapodac dwa wezyki i w butle ropy bezposredno do tandema. Pominac poprostu pompe w baku smok filtr itd.
To podstawa w celu wyeliminowania problemów z pompą w baku, filtrem, cofającym się paliwem.

Czekamy na odzew simson233


Sprzedam nową półkę nad radio

simson233
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 20:41

arl problemy z rozruchem

Post autor: simson233 » śr gru 06, 2017 20:55

witam problem rozwiazany pompa tandemowa wymieniona na boscha teraz przy 4 tys jest 12 bar ale to nie byla ona bo nic to nie dalo problem byl w kostce stacyjki wiec jak macie problem z paleniem tak jak ja mialem to pierwsze co wymiencie kostke stacyjki



simson233
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 20:41

arl problemy z rozruchem

Post autor: simson233 » śr gru 06, 2017 20:58

a pompowtryski mam na pewno dobre bo w serji wykrecil 175km i 380nm



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

arl problemy z rozruchem

Post autor: wesol » śr gru 06, 2017 21:17

Nowy tandem dałeś czy używkę. Seria prawidłowa. Kiedyś mastera mi mówił że tyle mają arl a po lekkim liznieciu 200. Z tym że zdrowy arl to już nie istnieje.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

simson233
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 20:41

arl problemy z rozruchem

Post autor: simson233 » czw gru 07, 2017 16:32

Pompę założyłem używkę z 2011 roku



mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

arl problemy z rozruchem

Post autor: mich77bor » czw gru 07, 2017 21:38

Możecie mi wytłumaczyć dlaczego kostka stacyjki powodowała problem z rozruchem ?


Sprzedam nową półkę nad radio

simson233
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 20:41

arl problemy z rozruchem

Post autor: simson233 » czw gru 07, 2017 23:42

umnie dzialo sie jeszcze cos takiego ze rozrusznik krecil a kontrolki np gasly



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości