[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KluKoks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:22
Lokalizacja: KLU
Kontakt:

[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym

Post autor: KluKoks » pn sie 07, 2017 22:58

Witam,
silnik drży na ciepłym, dymka niebiesko-szarego puści na zimnym, na postoju pokazuje spalanie nie niższe niż 0.7 (wszystko OFF).
Dzisiaj rozebrałem EGR, klapę i kolektor oczyściłem i jest lepiej (poprzednik nie założył żadnej uszczelki blok/kolektor) ale dalej nie tak jak powinno być.
Okazało się, że wtrysk 3 chyba ma już dość. Wymienić już czy na spokojnie?

pomiar na zimnym
Obrazek

pomiar na cieplym
Obrazek

poza tym zastuka przy gaszeniu ale to chyba klapa (czysta i pracuje ładnie) albo poduszka jak u innych



Sander
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
Lokalizacja: Bolesławiec
Auto: Seat Leon 1P
Silnik: BKD

[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym

Post autor: Sander » pn sie 07, 2017 23:21

U mnie też na zimnym silniku nie ma drgań, a ciepłym czuć takie delikatne drgania co parę sekund, jak stoję np. na czerwonym świetle.
W tych silnikach temat tych drgań to temat rzeka, wymienisz pół auta, a one nadal pozostaną...
Najlepiej zrób komplet logów, na necie jest masa instrukcji, jak je zrobić.
Ja mam u siebie kąt synchronizacji rozrządu na +1 i będę chciał go przestawić na -1 i zobaczymy jak będzie dalej z tymi drganiami.



Awatar użytkownika
KluKoks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:22
Lokalizacja: KLU
Kontakt:

[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym

Post autor: KluKoks » wt sie 08, 2017 00:34

Sander, ja mam kąt -1,5, czasem zapali się -2



Sander
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
Lokalizacja: Bolesławiec
Auto: Seat Leon 1P
Silnik: BKD

[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym

Post autor: Sander » wt sie 08, 2017 09:47

No to kąta nie ruszaj, ja u siebie właśnie chcę zrobić -1 albo -1,5 nawet.

Najlepiej porób właśnie te wszystkie logi, bo wtrysk jak leje, to bardziej powinno kopcić na czarno moim zdaniem.

Co do tych drgań, to zobacz jeszcze, jak włączysz klimę czy jest jakaś różnica.



Awatar użytkownika
KluKoks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:22
Lokalizacja: KLU
Kontakt:

[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym

Post autor: KluKoks » wt sie 08, 2017 10:03

komplet logów? o które grupy Ci dokładnie chodzi?



Sander
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
Lokalizacja: Bolesławiec
Auto: Seat Leon 1P
Silnik: BKD

[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym

Post autor: Sander » wt sie 08, 2017 10:12

http://sprawdz.auto.pl/jak-zrobic-logi-dynamiczne-vag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Z dynamicznych to najlepiej zrobić kanał 011 pojedynczo, a tamte grupowo, czyli:
- 001 + 004
- 003 + 011
- 011 + 010
- 003 + 008 + 011



lukas1305
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lis 07, 2008 11:46
Lokalizacja: Gliwice

Re: [TDI PD]BKD drżeniena ciepłym

Post autor: lukas1305 » wt sie 08, 2017 13:00

U mnie też te drgania występują,korekcje niemal książkowe w gr.18 >0 w gr.013 bliskie zera bipy wszystkie na(do minus) -20max i drgania praktycznie od początku jak go mam,jest to troche irytujące ale tak jak ktoś tu wyżej wspomniał nieruszać bo wymienisz pół samochodu,........dwumas nie daje żadnych objawów choć nie był wymianiany(przeb 218tyś) ale zauważyłem ,że jak wcisne sprzęgło to drgania ustają więc u mnie najprawdopodobniej mechaniczna sprawa będzie.(kąt synchro miałem na -3 potem -2 >teraz mam -1,5 i są nadal)

Pozdro.



Awatar użytkownika
KluKoks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:22
Lokalizacja: KLU
Kontakt:

[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym

Post autor: KluKoks » wt sie 08, 2017 16:00

ja mam 323k kilometrów zrobione i nie wiem czy był dwumas robiony ale ani drżenie silnika ani hałasowanie przy gaszeniu silnika nie zmienia się wraz z naciskaniem/puszczaniem sprzęgła, stąd raczej eliminuję tą kwestię



Sander
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
Lokalizacja: Bolesławiec
Auto: Seat Leon 1P
Silnik: BKD

[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym

Post autor: Sander » wt sie 08, 2017 17:06

No u mnie właśnie przy gaszeniu też jest taki stuk wraz z szarpnięciem i nie ma różnicy czy gaszę ze sprzęgłem czy bez. Szukałem już odpowiedzi na to pytanie, bo moim zdaniem powinna być różnica ze sprzęgłem czy bez, ale nie znalazłem odpowiedzi od kogokolwiek...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości