Biały dym po remoncie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Młody_mechanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr maja 24, 2017 22:33

Re: Biały dym po remoncie

Post autor: Młody_mechanik » ndz maja 28, 2017 10:38

Krzywki były ustawiane na suwmiarkę gdyż gdzieś przepadł mi stojak od czujnika :(
mierzyłem kiedy pompka będzie w najniższym położeniu
Spróbuje jutro pożyczyć stojak i ustawić jeszcze raz.
A co myślicie ze ten biały dym tylko podczas szybkich przyspieszeń?
Gdybym chciał sprawdzić czy nie jest skaleczony oring na tej 4 pompce to po wyjęciu muszę dawać nowe oringi i srubę od mocowania czy mogą zostać te co są?
Czwarty pompowtrysk to ten od pompy tandemowej czy od koła wałka rozrządu?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Biały dym po remoncie

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 28, 2017 12:37

Młody_mechanik pisze:Czwarty pompowtrysk to ten od pompy tandemowej czy od koła wałka rozrządu?
Od pompy. Zawsze od rozrządu jest pierwszy.
Młody_mechanik pisze: po wyjęciu muszę dawać nowe oringi i srubę od mocowania czy mogą zostać te co są?
Jak o-ringi nie pocięte,to zostaw te co są.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9200
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Biały dym po remoncie

Post autor: wesol » ndz maja 28, 2017 17:13

tak moga byc i srubki i oringi stare jesli sa cale. Jakbym mial tak za kazdym razem wymienia coringi to bym chyba juz dawno wywalil na nie same conajmniej ze dwa klocki.

Spoko ja ustawiam wizualnie. Widze czy pompka juz wcisnieta jest mneijwiecej na maxa i imbusem krece do oporu i cofam o 180 stopni. i tak kilka razy na tej pompce przestawiajac odrobine wal korbowy. Pompka maksymalnie wcisnieta jest gdzies ze 20 stopni katowych wiec spoko da sie to wyczuc.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Młody_mechanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr maja 24, 2017 22:33

Re: Biały dym po remoncie

Post autor: Młody_mechanik » ndz maja 28, 2017 23:35

dziś znów zrobiłem kilkanaście kilometrów i sprawdziłem znów bipy i są jeszcze gorsze bo na 1 garze pokazały 95 jutro po pracy biorę się za rozkręcanie od nowa pewnie uszczelki lub pompki do reklamacji jak wyciągnę napiszę co i jak wrzucę też foty :)

Dziś rozebrałem wszystkie pompki uszczelki wyglądają ok tylko na pierwszej pompce ta uszczelka w białe paski wyglada na lekko uszczerbaną w jednym miejscu naprawde delikatnie tak czy owak zamówiłem komplet z Boscha i wymienię wszystkie pewnie kolo środy lub czwartku dotrą



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Biały dym po remoncie

Post autor: Michał_1977 » pn maja 29, 2017 21:27

Młody_mechanik, a zobacz jeszcze jak wyglądają krzywki wałka. Wszystkie! Nie tylko te od pompek :bajer:
Szklankom też możesz się przyjrzeć.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Młody_mechanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr maja 24, 2017 22:33

Re: Biały dym po remoncie

Post autor: Młody_mechanik » pn maja 29, 2017 22:34

Szklanki świeżo po wymianie wałek miał kilka małych rysek na 2 krzywkach od wydechu ale wypolerowałem to przed zamontowaniem :)



Młody_mechanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr maja 24, 2017 22:33

Biały dym po remoncie

Post autor: Młody_mechanik » czw lip 06, 2017 21:04

Witam sprawdziłem co mogłem.
Wymieniłem uszczelki pod pompkami na nowe stare były dobre
Biały dym jak był tak nie znikł
wreszcie sie zdenerwowałem i oddałem auto do mechanika który stwierdził ze gruszka zle ustawiona i nalezy wyregulowac bo turo zaczyna wstawać o 3000 obrotów. wjechał na kanał wszedł po spód popatrzył na gruszke wyszedł i juz auto nie odpaliło nie pali nawet na plaka auto stoi u mechanika temu się juz wena kończy POMOCY !!!!!



Młody_mechanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr maja 24, 2017 22:33

Re: Biały dym po remoncie

Post autor: Młody_mechanik » pt lip 07, 2017 22:13

Dziś byłem u mechanika po paru godzinach auto znów nadal pali przyczyną tego ze nie odpala był niełączący czujnik od obrotów wału korbowego choć troche dziwne bo na plaku powinien zapalic. tak czy inaczej nadal puszcza białego dymka ale po regulacji gruszki auto ma "jad" jak twierdzi mój kolega z tym ze jezeli delikatnie dodaje gazu to nie ma sladu dymka a jezeli gwałtownie to z zakresu od 900 do 2000 puszcz biłego dymka powyżej 2000 dymienie nie wystepuje błędów zero po niedzieli bedziemy działać dalej jest jeszcze kilka kwestii do sprawdzenia jeśli dojde przyczyne to napisze może komuś kiedyś się przyda



Awatar użytkownika
ROBAL_26
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza

Biały dym po remoncie

Post autor: ROBAL_26 » sob lip 08, 2017 06:27

Młody_mechanik, rozłącz wydech nawet przed katalizatorem , i będzie wiadomo czy to wina pozostałości oleju w wydechu czy problem w silniku .ok


Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM

Młody_mechanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr maja 24, 2017 22:33

Re: Biały dym po remoncie

Post autor: Młody_mechanik » czw sie 17, 2017 14:58

po długich przeprawach od mechanika do mechanika lub raczej od znachora do znachora bo trudno kogoś nazwać mechanikiem po tym jak podniósł pokrywe silnika i powiedział :" z tego to nic juz nie bedzie nalezy sie 30zł "
wziąłem się za rozbieranie zdemonowałem pompki oczywiście sprawdziłem uszczelki i nic zdemontowałem turbo a tu ku mojemu zdziwieniu kropelki oleju na gorącej stronie turbo kolektor wylotowy suchy wiec turbine w auto i do gościa od regeneracji on ze wszystko napewno dobrze zrobił ze wina w silniku ale przyjął na gwarancji wie na drugi dzien odbieram i mówi ze wszystko nowe wymienione i powinno ciekać no to do domu do garazu montaż wszystkiego od początku odpał i chwilke dymił nie panikowałem bo olej w wydechu po 15 min but i co i brak dymka jaka była wielka moja radośc nie macie pojęcia ale szczęście krótko trwa niestety no bo stwierdziłem ze jade się przejechac i się zaczęło ja mu but a on jak sdi sie zb9iera lub jak maluch turbo jakby wogóle nie działało nawet przy 4500 obrotach no to telefon do gościa a on ze mam *#cenzura#* silnik i rozłączył sie przedtem to jezdziło ale dymił teraz nie ma mocy ale nie dymi pomocy!!!!!! regulacja gruszki tez nic nie daje!



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9200
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Biały dym po remoncie

Post autor: wesol » czw sie 17, 2017 17:21

Logi zrob.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości