Strona 3 z 4

: ndz sie 27, 2006 16:05
autor: ZagorTDI
jak nie urok to sraczka..

jak na zle to mi jeszcze akumulator padl w niedziele.... cholerka :( :grrr: :grrr: :grrr:

: pn sie 28, 2006 19:00
autor: domek
Witam. Niestety moj kowal zamowil zle tarcze hamulcowe( na 4 a nie na 5 srub) i jestem dalej bez furmanki :cry: Za sprawdzenie wezykow i ogolnie braku mocy mial sie zabrac po telefonie ktorym mnie wrrr wkurzyl. Takze oczekuje jutro wiesci co sie dzialo i na fure no chyba ze znowu czegos nie bedzie i wymysli ze np. alkaida zaatakowala jego warsztat :axe: Pozdro

: pn sie 28, 2006 19:24
autor: ZagorTDI
jakies fatum lata nad naszymi traktorami.. :(

: pn sie 28, 2006 22:07
autor: Adamm
nie przesadzajmy :D

moj (odpukac) smiga bardzo dobrze, dzis zalalem do pelna OR (byla rezerwa) i lata jak szalony :D

: pn sie 28, 2006 22:47
autor: ZagorTDI
a moj nie chce gadac. akumulator nawet po naladowaniu nie daje rady,,
trzeba goferowi kupic nowy rozrusznik serducha... mam nadzieje ze to tylko akumulator...

: wt sie 29, 2006 20:51
autor: domek
Witam. Wszystkie znaki na niebie wskazuja ze prawdopodobnie u mnie przyczyna spadku mocy przy ok. 3000 byly przetarte dwa wezyki podcisnienia. Pisze prawdopodobnie bo dopiero jak pojezdze troche to bede wiedzial na 100%. Nie zaprzeczalnym faktem jest to ze pierwszy raz od jakiekos czasu wciagnalem gofra na 4000 obrotow. wiec moze to koniec problemow :bajer: . 3 godziny stalem nad kowalem bo musial jeszcze robic poprawki ale warto bylo. Ten dzwiek turbinki echh poezja dla ucha :-({|=

: wt sie 29, 2006 23:04
autor: ZagorTDI
zazdroszcze koledze

: pt wrz 01, 2006 08:58
autor: BruceLee30
z tego co wyczytalem proponuje skorygowac na poczatek dawke paliwa gdyz jest poza optymalnymi ustawieniami, moze wystarczy puknac mlotkiem w nastawnik?
poczytaj tu moze cos wywnioskujesz
Regulacja dawki paliwa

: ndz wrz 03, 2006 20:24
autor: korsarz
Witam jestem kolejny który ma ten sam problem, 1.9 TDI silnik 1Z i dodam ze do 140 ciągnie elegancko T a potem jak sie wyłączy to praktycznie koniec jazdy do 160 z bólem dociągnie i ma wtedy troski poza 3000 obrotów. jak ktos rozwiąze problem niech da znać, moze i mi to pomoze. Pozdro

: ndz wrz 03, 2006 22:18
autor: twardy
korsarz pisze:Witam jestem kolejny który ma ten sam problem, 1.9 TDI silnik 1Z i dodam ze do 140 ciągnie elegancko T a potem jak sie wyłączy to praktycznie koniec jazdy do 160 z bólem dociągnie i ma wtedy troski poza 3000 obrotów.
przeważnie jest to N75 , przetarte węzyki podcisnienia lub nieszczelny dolot.

: pn wrz 04, 2006 19:28
autor: ZagorTDI
musze zabrac sie za to. bo mnie to juz troche zaczyna draznic..
jeszcze trzeba sie dowiedziec co z ta dawka paliwa....
moze ktos z kolegow wie,,,,

Pozdrawiam...

: wt wrz 05, 2006 08:32
autor: Galad
proponuję sprawdzić zawór recurkulacji spalin EGR i go ewentualnie przeczyścić, mnie to pomogło :grin:

: wt wrz 05, 2006 08:39
autor: fructo
Witam

Mialem podobne problemy. Autko ciaglo do 140 i nagle slablo. Moglem pojechac do 170-180 ale z wielkim trudem. Niby wszystko chodzilo dobrze ale nie tak jak kiedys wiec postanowilem na poczatku wymienic wszystkie wezyki podcisnienia - nic to nie dalo. Nastepnie wyczyscilem EGR i dalej nic. Sprawdzilem czy nie ma gdzies nieszczelnosci w dolocie i wszystko bylo OK. Po diagnozie dynamicznej wyszlo mi ze przeplywka dziala ale wskazuje mniej niz jest zakladane. Kupilem orginalna uzywana przeplywke za 180zl i normalnie nie to autko. Do 4tys obrotów ciagnie zajebiscie. Wiec jak ktos ma problemy z moca powyzej 3tys to niech podmieni sobie przeplywomierz

: wt wrz 05, 2006 18:59
autor: ZagorTDI
widze ze trzeba zainwestowac w przeplywomierz,,,
ale jeszcze to sprawdze...
jednak jezeli fructo mowisz ze po wymianie inne autko.. to moze i mojemu traktorowi to pomoze...

pozdraVWiam VW maniaków...