Strona 2 z 4

: czw sie 24, 2006 20:24
autor: domek
Witam. U mnie to samo sie dzieje. Bylem na dynamicznym i jest cos z podcisnieniem. W poniedzialek jade na znaczny remoncik autka i przy okazji ma tez popracowac nad tym. Moj meches stawia na wezyki od podcisnienia. Jak zdarzy wszystko zrobic w poniedzialek a ja przezyje moment zaplaty :grrr: to od razu pisze co sie dzialo. Pozdrawiam

: czw sie 24, 2006 20:30
autor: Anusia
ZagorTDI, Adama nie ma ..wyjechał ... tak ostatnio mi mówił, jak rozmawialismy ze sobą

: czw sie 24, 2006 22:12
autor: cowboy
Anusia pisze:ZagorTDI, Adama nie ma ..wyjechał ... tak ostatnio mi mówił, jak rozmawialismy ze sobą
ZagorTDI ostatecznie moze jest mała szansa, ze znajde chwilke w sobote koło poludnia - mam fejsa to mozemy podiagnozowac :)

: czw sie 24, 2006 22:23
autor: ZagorTDI
Cowboy.

jezeli bedziesz miec czas, to z wielka chcecia...
bede wdzieczny.
z gory THX

Pozdrawiam.
Zagor

: pt sie 25, 2006 18:35
autor: Adamm
wocilem heheh i juz sie wstepnie z Zagorem umowilem

: pt sie 25, 2006 18:36
autor: krystek007
Witam, jestem po diagnozie - u mnie wyskoczyło zwarcie do B+ opisane tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59576
Pozdrawiam.

: sob sie 26, 2006 13:54
autor: ZagorTDI
Bylem w piatek wieczorem na Vagu u Adamm'a.
i wszystko wyglada dobrze
nie ma zadnych bledow...
po jezdzie jak podlaczylismy sie ponownie, to rowniez nie wystapily bledy...

wiec nie mam pojecia czym to moze byc spowodowane....

pozdrawiam

: sob sie 26, 2006 14:31
autor: cowboy
ZagorTDI pisze:nie ma zadnych bledow...
po jezdzie jak podlaczylismy sie ponownie, to rowniez nie wystapily bledy...
wy się macie w czasie jazdy VAGowawać, a nie zczytywac błędy...

diagnoza MUSI być dynamiczna pod obciażeniem..

: sob sie 26, 2006 14:41
autor: irwin
Tak jak wcześniej kolega powiedział możliwe że to przepływka. Podaje za małe napięcie a ECU nie traktuje tego jako błąd. Naj prościej podmienic przepływke, bąć podpiąć oscyloskop i wszystko bedzie jasne.

: sob sie 26, 2006 15:30
autor: ZagorTDI
oscyloskop powiadasz,,,
nie posiadam takiego urzadzenia...

ale z wielka chcecia bym sie podlaczyl aby sprawdzic Traktora...
denerwuje mnie to ze traci moc ... i to nie wiem gdzie... :(

: sob sie 26, 2006 16:47
autor: uysy
oscyloskop powiadasz,,,
nie posiadam takiego urzadzenia...
To i lepiej bo diagnostyka LMM oscyloskopem to jak polowanie na muchę z dubeltówką :)

: sob sie 26, 2006 18:00
autor: Adamm
szczerze to ja nie odczulem spadku mocy przy jezdzie ponad 3000 tylko ze padal deszcz i na 5 juz nie bylo sensu wlaczac ale jak dla mnie jedzie dobrze

co do diagnozy dynamicznej to niestety brak laptopa z RS232


mam natomiast wykres z pracy na wolnych i jesli ktos potrafi to odczytac to udostepnie bo auto nie pracuje rowno

poza tym jaka powinna byc dawka paliwa na wolnych??

u mnie jest v3.4 -3.6 a u Zagora 8.8- 10.2 chyba za duza (lub za mala)

: sob sie 26, 2006 18:05
autor: ZagorTDI
Adamm.. nie udalo nam sie przekroczyc 130km/h..
tym bardziej ze pogoda byla kaszanka...
moze innym razem zobaczysz ze nie jest tak jak trzeba.
i jeszce jedno. sam zauwazyles ze na wolnych obrotach lekko nie rownon chodzi.

Pozdrawiam
i jeszcze raz dzieki Adamm.. piwko dala ciebie

: ndz sie 27, 2006 00:05
autor: Adamm
no wlasnie dziwnie chodzil na wolnych - chodzil tak jak u mnie przy brudnym nastawniku tez byly wtedy takie objawy pracy na wolnych chwila dobrze i takie zakrztuszenie.

i cos mi ta dawka paliwa na wolnych nie pasuje