TDi - traci moc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: miś fazi, Qto, Adamm, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Postprzez domek » Cz sie 24, 2006 20:24

Witam. U mnie to samo sie dzieje. Bylem na dynamicznym i jest cos z podcisnieniem. W poniedzialek jade na znaczny remoncik autka i przy okazji ma tez popracowac nad tym. Moj meches stawia na wezyki od podcisnienia. Jak zdarzy wszystko zrobic w poniedzialek a ja przezyje moment zaplaty :grrr: to od razu pisze co sie dzialo. Pozdrawiam
"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
domek
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Online: 1m
Pomógł: 2

Postprzez Anusia » Cz sie 24, 2006 20:30

ZagorTDI, Adama nie ma ..wyjechał ... tak ostatnio mi mówił, jak rozmawialismy ze sobą
[url=http://www.wunschkinder.net]Obrazek
[/url]

Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900
Anusia
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn lut 06, 2006 13:25
Lokalizacja: WPI
Online: 53m
Pomógł: 14

Postprzez cowboy » Cz sie 24, 2006 22:12

Anusia napisał(a):ZagorTDI, Adama nie ma ..wyjechał ... tak ostatnio mi mówił, jak rozmawialismy ze sobą


ZagorTDI ostatecznie moze jest mała szansa, ze znajde chwilke w sobote koło poludnia - mam fejsa to mozemy podiagnozowac :)
cowboy
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Online: 194d 10h 20m
Pomógł: 557
Auto: VW Polo FUN Audi B2Q
Silnik: R32 T

Postprzez ZagorTDI » Cz sie 24, 2006 22:23

Cowboy.

jezeli bedziesz miec czas, to z wielka chcecia...
bede wdzieczny.
z gory THX

Pozdrawiam.
Zagor
SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/

JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,3 ... _benzynowa
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Online: 15m
Pomógł: 2
Auto: VW T3
Silnik: 1.9

Postprzez Adamm » Pt sie 25, 2006 18:35

wocilem heheh i juz sie wstepnie z Zagorem umowilem
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 11h 44m
Pomógł: 597
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Postprzez krystek007 » Pt sie 25, 2006 18:36

Witam, jestem po diagnozie - u mnie wyskoczyło zwarcie do B+ opisane tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59576
Pozdrawiam.
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz
Online: 3m
Pomógł: 14

Postprzez ZagorTDI » So sie 26, 2006 13:54

Bylem w piatek wieczorem na Vagu u Adamm'a.
i wszystko wyglada dobrze
nie ma zadnych bledow...
po jezdzie jak podlaczylismy sie ponownie, to rowniez nie wystapily bledy...

wiec nie mam pojecia czym to moze byc spowodowane....

pozdrawiam
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Online: 15m
Pomógł: 2
Auto: VW T3
Silnik: 1.9

Postprzez cowboy » So sie 26, 2006 14:31

ZagorTDI napisał(a):nie ma zadnych bledow...
po jezdzie jak podlaczylismy sie ponownie, to rowniez nie wystapily bledy...


wy się macie w czasie jazdy VAGowawać, a nie zczytywac błędy...

diagnoza MUSI być dynamiczna pod obciażeniem..
cowboy
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Online: 194d 10h 20m
Pomógł: 557
Auto: VW Polo FUN Audi B2Q
Silnik: R32 T

Postprzez irwin » So sie 26, 2006 14:41

Tak jak wcześniej kolega powiedział możliwe że to przepływka. Podaje za małe napięcie a ECU nie traktuje tego jako błąd. Naj prościej podmienic przepływke, bąć podpiąć oscyloskop i wszystko bedzie jasne.
irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Online: 1m
Pomógł: 4

Postprzez ZagorTDI » So sie 26, 2006 15:30

oscyloskop powiadasz,,,
nie posiadam takiego urzadzenia...

ale z wielka chcecia bym sie podlaczyl aby sprawdzic Traktora...
denerwuje mnie to ze traci moc ... i to nie wiem gdzie... :(
SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/

JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,3 ... _benzynowa
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Online: 15m
Pomógł: 2
Auto: VW T3
Silnik: 1.9

Postprzez uysy » So sie 26, 2006 16:47

oscyloskop powiadasz,,,
nie posiadam takiego urzadzenia...

To i lepiej bo diagnostyka LMM oscyloskopem to jak polowanie na muchę z dubeltówką :)
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Online: 1d 1h 3m
Pomógł: 104

Postprzez Adamm » So sie 26, 2006 18:00

szczerze to ja nie odczulem spadku mocy przy jezdzie ponad 3000 tylko ze padal deszcz i na 5 juz nie bylo sensu wlaczac ale jak dla mnie jedzie dobrze

co do diagnozy dynamicznej to niestety brak laptopa z RS232


mam natomiast wykres z pracy na wolnych i jesli ktos potrafi to odczytac to udostepnie bo auto nie pracuje rowno

poza tym jaka powinna byc dawka paliwa na wolnych??

u mnie jest v3.4 -3.6 a u Zagora 8.8- 10.2 chyba za duza (lub za mala)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 11h 44m
Pomógł: 597
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Postprzez ZagorTDI » So sie 26, 2006 18:05

Adamm.. nie udalo nam sie przekroczyc 130km/h..
tym bardziej ze pogoda byla kaszanka...
moze innym razem zobaczysz ze nie jest tak jak trzeba.
i jeszce jedno. sam zauwazyles ze na wolnych obrotach lekko nie rownon chodzi.

Pozdrawiam
i jeszcze raz dzieki Adamm.. piwko dala ciebie
SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/

JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,3 ... _benzynowa
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Online: 15m
Pomógł: 2
Auto: VW T3
Silnik: 1.9

Postprzez Adamm » N sie 27, 2006 00:05

no wlasnie dziwnie chodzil na wolnych - chodzil tak jak u mnie przy brudnym nastawniku tez byly wtedy takie objawy pracy na wolnych chwila dobrze i takie zakrztuszenie.

i cos mi ta dawka paliwa na wolnych nie pasuje
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 11h 44m
Pomógł: 597
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Poprzednia stronaNastępna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,