jaka jest długość pólosi napędowych Golf mk I 1.6 D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piecu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 18:38
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

jaka jest długość pólosi napędowych Golf mk I 1.6 D

Post autor: piecu » sob lip 22, 2006 21:25

Witam. Mam problem, zmieniłem u kumpla lilnik z 1.5 D na 1.6 D i rozwala mu lewy przegub wewnętrzny (ten przy skrzyni) podczas skrętów w lewo. Potrzebuje znać jaka jest długość lewej półosi napędowej przy silniku 1.6 D. Bardzo pilne !!! Tak jak w temacie samochodzik to golf I.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lip 22, 2006 22:39

piecu pisze:Potrzebuje znać jaka jest długość lewej półosi napędowej przy silniku 1.6 D.
Nie ma czegoś takiego....Półoś wychodzi ze skrzyni biegów wieć nie ma znaczenia jaki silnik ją napędza.Szukaj przyczyny gdzieś indziej.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz lip 23, 2006 09:43

piecu, nie wiem jaka jest długość ale jak kumpel przekładał silnik 1.6 TD z mk2 do mk1 to z przegubami od mk2 i nic mu nie wyrywa.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » ndz lip 23, 2006 10:36

dokładnie ,ja zmieniłem z 1,8 benz na 1,6D skrzynia ,połosie zostały stare i nic z przegubami sie nie dzieje



greg

Post autor: greg » ndz lip 23, 2006 17:16

bongo pisze:Półoś wychodzi ze skrzyni biegów wieć nie ma znaczenia jaki silnik ją napędza
no nie bardzo - u mnie przy skrzyni w mk2 półoś kończyła się przed skrzynią przegubem wewnętrznym potem szła półoś aż do koła gdzie był przegub zewnętrzny.
Więc tak lewe półosie miały 3 wymiary w mk2 tj 89 90 i 100 a w mk1 89 i 90. Z tym że diesle w obu przypadkach 90

[ Dodano: Nie Lip 23, 2006 5:18 pm ]
z tym że oże ta półoś jest krzywa? I stąd rozwalanie przegubu?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lip 23, 2006 18:26

greg pisze:no nie bardzo
Co nie bardzo?To skąd wychodzi ta półoś,ze skrzyni czy silnika bo nie rozumiem.Na mój rozum skrzynia to skrzynia,silnik to silnik.Jak u siebie zmienie silnik na np.JR,to skrzynia zostanie ta sama prawda?I półoś też ta sama.Jak sie myle to popraw mnie.



greg

Post autor: greg » ndz lip 23, 2006 18:58

ale mówimy o przypadku takim jakbyś do swojego wsadził sinik np 1,9TDI a skrzynię zostawiał - możliwe jest że następuje przesunięcie silnika względem pojazdu - typowo - przednie mocowanie silnika dla 1,1 - 1,3 jest inne niż dla 1,6 a w związku z tym może nastąpić przesunięcie silnika w jedną strone o te felerne 10mm

[ Dodano: Nie Lip 23, 2006 7:00 pm ]
własnie sprawdziłem w mk1 jest inna podpora przednia niż w mk2 - moze tu tkwi problem



Awatar użytkownika
piecu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 18:38
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: piecu » wt lip 25, 2006 23:52

No to sprawa jest taka że półosie są rzeczywiście tej samej długości. W chwili obcnej o wyrywanie przbubu podejrzewam lekko latającą piaste w kole (piasta chodzi w łożysku do przodu i do tyłu wzlędem półosi). Mam zamiar kupić nową piaste i łożysko. zobacze co po tym będzie się działo.



greg

Post autor: greg » śr lip 26, 2006 08:37

piecu, a jesteś pewny że półoś nie jest krzywa? bo żeby rozłaził się przegub wewnętrzny to musiałbyś mieć luz na kilka cm



Awatar użytkownika
piecu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 18:38
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: piecu » śr lip 26, 2006 14:17

Nie wiem czy to jest to przed zmianą silnika były te półosie i nic sie nie działo. Zmieniłem silnik ale półosie zostały z silnika 1.5. Zobacze czy te półosie są proste.



greg

Post autor: greg » śr lip 26, 2006 14:23

a mocowanie silnika to z przodu masz od którego silnika to z mk1 czy mk2? jakby co to gdzies u mni leżało chyba takie mocowanie-łapa od mk2



Awatar użytkownika
piecu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 18:38
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: piecu » śr lip 26, 2006 15:39

mocowanie silnika jest z tego silnika 1.6 ale ten silnik był przeskładany z golfa I a nie z II Może wcześniej był we II ale jeździł w I i z jedynki go przekładałem. W sumie sie ono niczym nie różni, tyylko tym że to stare co wisał na nim 1.5 było wytarte i założyłem to co było przy 1.6.

[ Dodano: Sro Lip 26, 2006 3:45 pm ]
greg pisze:ale mówimy o przypadku takim jakbyś do swojego wsadził sinik np 1,9TDI a skrzynię zostawiał - możliwe jest że następuje przesunięcie silnika względem pojazdu - typowo - przednie mocowanie silnika dla 1,1 - 1,3 jest inne niż dla 1,6 a w związku z tym może nastąpić przesunięcie silnika w jedną strone o te felerne 10mm
no zapomniałem dodać że skrzynia teraz jest 5 a była 4



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości