Strona 111 z 114

EGR out - wrazenia

: sob kwie 02, 2016 17:48
autor: italiano_83
Wszystko tam jest.

EGR out - wrazenia

: sob kwie 02, 2016 18:00
autor: Maciek2561
italiano_83,
Ok będę walczył,jak wykręcę to pokażę fotki !

EGR out - wrazenia

: pt lip 29, 2016 13:31
autor: Maciek2561
Dziś zaślepiłem w końcu EGR,polecam każdemu turbina lepiej się kręci od razu po odpaleniu (trzeba uważać na zimnym silniku z obrotami)w nagrzewaniu nie widzę różnicy zobaczymy w zimie.
Przy okazji zalałem do Turbiny pianę aktywną bo mi sztanga ciężko chodziła
Wężyk od egr odłączyłem i zaślepiłem
Na filmikach w komentarzu dodałem Filmiki posłuchajcie turbiny jak odżyła po zalaniu i zaślepieniu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po przetworzeniu Filmików nie najlepsza jakość :/
View My Video

View My Video

EGR out - wrazenia

: pn sie 01, 2016 22:28
autor: Przemula
Co to za piana? To środek dedykowany do turbin? Psikałeś normalnie do części zimnej?

EGR out - wrazenia

: śr sie 03, 2016 01:12
autor: Sztomel
Jakiekolwiek środki chemiczne mogą na pewien czas pomóc ale żaden środek chemiczny nie pomoże na zniwelowanie rys na bieżni turbo, o których wielokrotnie pisałem i które wielokrotnie powstają. Na to nie ma innego sposobu jak tylko wyjęcie turbo i mechaniczne ich spolerowanie.

EGR out - wrazenia

: śr sie 03, 2016 06:41
autor: wesol
rysy rysami ale srodek nie wyczysci suszary w srdoku. Problem powroci za jakis czas. Jaki?? Hmm bywa roznie czasami po tugodniu czasami po mieiacu innym razem po dwoch. Generlanei daje reke uciac ze logujac grupe 011 beda mimo wszystko spore odchylki nawet po tym preparacie. Moze na chwile ale beda. Po czyszczeniu mechanicznym mamy geo tak sprawne ze dochylki sa w granicach 20 mBar. MOj rekord to 11 mBar odchylek logujac ta grupe dynamicznie w passacie B5. Wczoraj robilem w T5 2.5 tdi to odchylki byly na poziomie 20-25 mBar Raz tylko sie trafilo ze bylo 30 mBar ale generalnie sluchalo sie na tyle dobrze ze przy 10 Mbarach przeladowania nawet sterownik nie probuje zbic tej wartosci bo dla niego ta odchylka jest smieszna ze tak to ujme.

EGR out - wrazenia

: śr sie 03, 2016 11:30
autor: Maciek2561
Przemula, Najlepszy jest Mr.Muscle piekarnik, ja użyłem cilit bang
wężykiem wpuściłem przez otwór w Turbinię tam gdzie jest zaślepka EGR tylko trzeba wężyk nakierować tak żeby wężyk wszedł do muszli turbiny a nie w otwory kolektora
Tu masz na Filmie wszystko: https://www.youtube.com/watch?v=PbUAfzi5BdM" onclick="window.open(this.href);return false;

Sztomel, wesol, Oczywiście że te środki nie wyczyszczą turbiny (tylko ręczne czyszczenie) ale odblokują zapieczoną sztangę,teraz ruszam sztangą w całym zakresie jedną ręką i turbina odżyła ładnie gwizda jakby przelot był
Problem powróci za jakiś czas ale znów zapuszczę środek

EGR out - wrazenia

: ndz sie 14, 2016 11:05
autor: Ma3ie4k
Witam

przymierzam sie od pierwszych modyfikacji mojego golfa mk4 AJM 115KM 2000r 300tys najechane przebieg realny , 70% części seryjnych , pierwsze modyfikacje jakie chce przeprowadzic to zaslepic egr i wywalic katalizator , zdania sa podzielone na temat egr ale chce znac wasze oficialnie zdanie warto czy nie warto

EGR out - wrazenia

: ndz sie 14, 2016 12:25
autor: Skrzak
Nie wiem czy warto czy nie ale zamiast zaślepiać to lepiej flanszę wstawić. Zawsze czysto, zawsze sucho, zawsze pewnie.

EGR out - wrazenia

: ndz sie 14, 2016 14:44
autor: Maciek2561
Skrzak,
Że co ? co ci da flansza jak nie zaślepisz EGR ? Flanszę się stawia jak się ma zaślepiony EGR.

Ma3ie4k, Zaślepiaj EGR ale najpierw wyczyść kolektor ssący i EGR później zaślepki i będziesz zadowolony ja tak zrobiłem a KATA miałem już wcześniej wywalonego i turbina odżyła i świetnie Gwizda aż miło

EGR out - wrazenia

: ndz sie 14, 2016 14:54
autor: Skrzak
Flanszę się wstawia ZAMIAST egr i wtedy nie ma juz czego zaślepiać (tzn zaślepkę i tak dajesz na turbinę) i nic nie cieknie, warto wtedy uprościć układ podciśnienia i zostawić tylko białą pompkę. Ja akurat mogłem zostawić klapę gaszącą bo u mnie jest osobno ale w AJM masz generalnie to samo co w ARL czyli zintegrowana. Ale moim zdaniem nie ma różnicy, odłączałem tą klapę i nie było czuć drgań przy gaszeniu.
viewtopic.php?f=89&t=528358&start=126#p6893021

EGR out - wrazenia

: ndz sie 14, 2016 17:15
autor: Maciek2561
Skrzak, No teraz tak, bo we Flanszy nie ma otworu od powrotu spalin i potrzebna wtedy tylko jedna zaślepka na Turbinę ta grubsza

EGR out - wrazenia

: ndz sie 14, 2016 19:39
autor: wesol
No jak nie ma różnicy czy jest klapa gaszaca czy nie. No chyba ze masz dwumas wytrzaskany jak sto pięć. Odrazę żona mi mówiła jak wężyk przyblokowal klapę gaszaca i się nie domykala. Niebo a ziemia a jeszcze na jednomasie gdzie silnikiem nawet przy gaszeniu nie bujnie to jest mega różnica.

EGR out - wrazenia

: ndz sie 14, 2016 20:10
autor: Skrzak
Mam jednomas akurat, no chyba że mi ta klapa w ogóle nie działa, ale jak już pisałem - nie buja przy gaszeniu.