EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lis 11, 2009 17:29

waldeklubon pisze:A może ktoś wie dlaczego po zaslepieniu wężyka idącego do egr auto bardzo kopci ?
a skąd masz takie info, jest wręcz przeciwnie.


Obrazek

waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Post autor: waldeklubon » śr lis 11, 2009 17:40

Nie mam info tylko u mnie tak sie dzieje że jak zaślepie sam wężyk to auto dymi na niebiesko.Inna sprawa że może to dlatego że podobno mam zepsuty egr bo komputer wogóle go nie widzi
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 17:49 przez waldeklubon, łącznie zmieniany 1 raz.



kromek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn maja 18, 2009 16:12
Lokalizacja: szczecin

Post autor: kromek » śr lis 11, 2009 19:44

zaślepiony wężyk od EGR nie ma wpływu na pracę silnika. zaworek pracuje tak jak by nadal był podłączony do egr'a.

[ Dodano: 11 Lis 2009 18:47 ]
Sztomel pisze:
kromek pisze:a gdzie szukać przyczyny?
Cześć kolego, TY chyba też jesteś w posiadaniu 8L czyż nie ?
a o co chodzi z tym pytaniem o szukanie przyczyny ?
nie wiem co to 8L więc nie odpowiem, a mam problem z łapaniem notlaufa i pytam co może być przyczyną.



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » śr lis 11, 2009 23:52

Witam

Zaślepiłem EGR przez zaślepkę i odłączenie wężyka zaślepiając go. Mój mechanik posiada KTS Bosch i podczas pomiaru masy powietrza rzeczywista-mierzona wartość wskazywała ok 400 a wymagana ok 200..czy to jest prawidłowa przyczyna zaślepienia aż tak duża różnica w wartościach wymaganych od mierzonych??
Pytam się dlatego że od tego czasu łapie notlauf.. i teraz nie wiem czy to może być przyczyna zaślepienia.??Ale Sztomel, twierdzi że nie..czy może z tym powietrzem mierzonym jest coś nie tak..???może przepływomierz???
Tu są moje logi z Vag-a które mam na forum diagnostyki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279691

z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam


http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » czw lis 12, 2009 00:43

mowisz o notlaufie, w innym temacie dowiedziales sie juz dlaczego tak masz-za duzo pompuje widac po logach a przeplywke to wyczysc jak tu http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw lis 12, 2009 10:23

szwari, a ja mam 850mg/suw i jakos nie wpada mi w notlaufa w zadnym zakresie obrotow :grin:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw lis 12, 2009 10:34

U mnie po zaslepieniu węzyków jak pisałem wyżej było :bigok: ale po ok 2 tyg. turbina zaczeła dawać zadane cisnienie dopiero od 2100 obr :crazy: po założeniu wężyka od 1700 obr, nastepny dzien zdjąłem i zaslepiłem było ok przez tydzien i to samo, na załozonym jest zawsze dobrze. Moze pod wpływem spalin jak zawór nie ruszany i zaslepiony wezyk to uchyla sie i nie domyka :otepienie: i spaliny wala do układu ,chyba bedzie trzeba wstawic blache- jak myślicie?



Awatar użytkownika
gesiu 25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob paź 27, 2007 13:44
Lokalizacja: Cisek/Kędzierzyn-Kozle

Post autor: gesiu 25 » czw lis 12, 2009 10:59

Ja u siebie miałem to samo. Jak wężyk był zaślepiony to mi co chwile w notlaufa wpadał. Na wężyku odłączonym i nie zaślepionym chodzi bez problemu. Tak więc do wężyka podłączyłem taki malutki filterek z pistoletu lakierniczego(nowy) i tak jeżdżę już półtora roku i wszystko jest ok. Chyba tego wężyka nie za bardzo można zaślepiać. Ale jak widać jednym działa, innym nie.



Awatar użytkownika
inside
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr gru 27, 2006 10:25
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: inside » czw lis 12, 2009 11:01

A ja próbowałem odkręcić śruby od kolektora ale niestety żadna nie chciała się odkręcić znaczy balem się na sile to robić :goof: co mam zrobić możne ktoś podpowie ?



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw lis 12, 2009 13:16

Potrzebne sa DOBRE klucze + dluga dzwignia i popsiukac siuwaxem zeby latwiej odkrecic;P


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Robertuss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:54
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Robertuss » czw lis 12, 2009 14:46

Nie żałować WD-40 :)



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw lis 12, 2009 15:04

Kurcze :crazy: dzisja nie zaslepiałem wezyków a wstawiłem zaslepkę taką http://www.allegro.pl/item801646018_zas ... _seat.html plsu silikon ładnie wszystko szczelne :grin: ruszam wszystko ok jak silnik zimny, ciagnie od 1200 obr, pojezdze troche przesuwa sie w góre i ciagnie od 2100 tak samo widac na logach :grrr: wywalam i robię jak jest seryjnie i wszystko ładnie słaby dół do 1500 obr ale potem od1600 obr eksplozja mocy :grin: i nie wazne czy ciepły lub zimny ładnie ciagnie co sprawdziłem na logach. Wiec o co tu chodzi :kac: Może mój nie lubi zaślepiania :panna:
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 15:04 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » czw lis 12, 2009 15:08

bradley, oooo to dużo więcej niż u mnie..
Jedną przyczyną notlaufa u mnie jest źle wyregulowana turbina lub zacinające się kierownice...chciałem się tylko zapytać czy to normalny objaw po zaślepieniu EGR że wzrasta masa powietrza i jest duża różnica między wartością mierzoną a wymaganą..czy może jeszcze coś dolega mojemu silniczkowi że mam aż taką dużą różnice??i czy ta wartość też przyczynia się do mojego notlaufa.

antojuja, dzięki za rade..( już mi kiedyś w tym pomogłeś) załatwię sobie tylko alkohol izopropylowy i sobie przeczyszczę..

Pozdrawiam :pub:


http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw lis 12, 2009 15:10

szwari pisze:bradley, oooo to dużo więcej niż u mnie..
Jedną przyczyną notlaufa u mnie jest źle wyregulowana turbina lub zacinające się kierownice...chciałem się tylko zapytać czy to normalny objaw po zaślepieniu EGR że wzrasta masa powietrza i jest duża różnica między wartością mierzoną a wymaganą..czy może jeszcze coś dolega mojemu silniczkowi że mam aż taką dużą różnice??i czy ta wartość też przyczynia się do mojego notlaufa.

antojuja, dzięki za rade..( już mi kiedyś w tym pomogłeś) załatwię sobie tylko alkohol izopropylowy i sobie przeczyszczę..

Pozdrawiam :pub:
Jak dobrze zaslepiony to wartośc wzrasta do ok ponad 400 w stosunku do żądanej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 72 gości