EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » ndz sty 24, 2010 17:36

antojuja pisze:wg mnie nie
antojuja, Co masz na myśli??? bo ja też kojarzę że nie ma wcale!! :grin:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » ndz sty 24, 2010 22:24

niewidac jej, tzn klapy, zazwyczaj ci ktorzy likwiduja caly egr to razem z klapa i potem niema jak w takiej flanszy odbydowac klape



Awatar użytkownika
kolaboss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 08, 2006 12:32
Lokalizacja: Chorzow
Kontakt:

Post autor: kolaboss » sob sty 30, 2010 11:30

WITAM. Mam pytanie jak mozna w prosty sposob sprawdzic czy zawor EGR jest
sprawny?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob sty 30, 2010 13:44

kolaboss pisze:jak mozna w prosty sposob sprawdzic czy zawor EGR jest
sprawny?
zaraz po odpaleniu zdejmujesz węzyk od EGR i patrzysz czy pracuje .Ale czy jest szczelny raczej tak nie sprawdzisz bo trzeba zdemontować


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
kolaboss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 08, 2006 12:32
Lokalizacja: Chorzow
Kontakt:

Post autor: kolaboss » sob sty 30, 2010 16:34

ktory rozumie ze ten duzy?
Bo mechanik stwierdzil ze ten grzybek nie chodzi.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob sty 30, 2010 19:34

kolaboss pisze:Bo mechanik stwierdzil ze ten grzybek nie chodzi.
W niczym to silnikowi nie przeszkadza .Wręcz przeciwnie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

sadlaczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sie 06, 2009 16:48
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: sadlaczek » sob sty 30, 2010 23:34

xander_88,
sadlaczek, sam spawałeś ta zaślepkę czy gotowca kupiłeś ??
Sam zrobiłem, jestem z tych co sami wszystko robią :P chyba ze nie dają rady to wtedy się coś kombinuje :)

Rafał 21,
Rafał 21 pisze:sadlaczek, Kwestia! gustu! :grin: Ale Jak widzę to i odma silnika została w kolektorze!więc olej dalej jest w dolocie! A Co z klapą gaszącą! To gdzie sie ją pozbyłeś!. Czy w tej rurze sie znajduje??? http://images47.fotosik.p...9ddc8d49med.jpg
nie ma żadnej klapy gaszącej, czysty przelot :bigok: troszkę tylko szarpnie silniczkiem i tyle.



Awatar użytkownika
kolaboss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 08, 2006 12:32
Lokalizacja: Chorzow
Kontakt:

Post autor: kolaboss » ndz sty 31, 2010 20:46

Czyli nie ma sensu wymieniac EGRA?
I nie ma zadnych skutkow ubocznych przy ewentualnie uszkodzonym EGR?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz sty 31, 2010 21:57

kolaboss pisze:Czyli nie ma sensu wymieniac EGRA?
Jak chcesz dbać o czyste powietrze to jest :grin:
kolaboss pisze:I nie ma zadnych skutkow ubocznych przy ewentualnie uszkodzonym EGR?
Jedynym skutkiem ubocznym jest mniej syfu w dolocie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
kolaboss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 08, 2006 12:32
Lokalizacja: Chorzow
Kontakt:

Post autor: kolaboss » ndz sty 31, 2010 23:21

I wszystko jasne,Dzieki za info :chytry:

[ Dodano: 01 Lut 2010 22:53 ]
Panowie mam takie pytanko czy ktos z okolic slaska czysci turbo i
ewentualnie dolot bo ja nie mam do tego warukow ani predyspozycji.?
Oczywiscie za oplata.



Awatar użytkownika
PEDRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn sie 23, 2004 19:04
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: PEDRO » pn lut 08, 2010 15:52

czyli panowie aby sprawnie i bez problemów w przyszłości zaślepić egr w ASZ, najlepiej zrobic to przed chłodnicą spalin oraz zaślepić wężyk podciśnieniowy zaworu? Czy coś jeszcze?
Dodatkowo, aby pozbyć się wycieków oleju z EGR odpiąć odmę z dolotu i ...?



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pn lut 08, 2010 16:33

PEDRO pisze:Dodatkowo, aby pozbyć się wycieków oleju z EGR odpiąć odmę z dolotu i ...?
puścić wężyk z odmy pod auto żeby sobie uciekało i przy dolocie zaślepić albo zamontować "Oil catch tank" :) np:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245424
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
PEDRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn sie 23, 2004 19:04
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: PEDRO » pn lut 08, 2010 18:30

a co z ewentualnym zapachem oparów z odmy? Nie dostają się do wnętrza?



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » pn lut 08, 2010 19:04

PEDRO pisze:a co z ewentualnym zapachem oparów z odmy? Nie dostają się do wnętrza?
PEDRO, zależy gdzie umieścisz ten przewód!. Ale nie myśl o tym! .Jak zobaczysz olej w dolocie to dopiero zacznij ! Teraz Lej do baku Depresator bo idą mrozy!! :grin:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości