Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: stonebridge69 » sob paź 06, 2012 19:43

Ja odgrzeje kotleta.U mnie w Passacie B6 2.0 TDI 140KM(BMP przebieg 183tys przy 169 tys byl robiony remont silnika lacznie z nowa turbina oprocz dolu) wyskoczyl kilka razy komunikat o niskim cisnieniu oleju.Wylaczylem natychmiast silnik postal troche odpalilem i chodzi dalej normalnie.Mialem spokoj przez pare tygodni i oczywiscie dzisiaj znowu wyskoczylo to samo.Nie wiem teraz czy naped pompy sie konczy czy tylko czujnik cisnienia oleju swiruje?Ogolnie auto chodzi normalnie ma moc.Chyba jakby bylo to cos powazniejszego to motor wystawilby juz kopyto.Moze ktos mial taki przypadek?Z gory dzieki za odpowiedz. :pub:Aha bym zapomnial pierwszy raz stalo mi sie tak na autostradzie gdy z predkosci ponad 200 KM/H ostro przyhamowalem.Dlatego pytalem wyzej czy czujnik czasami nie zeswirowal?Z kolei dzisiaj stalo mi sie tak na prostej drodze w miescie przy predkosci okolo 40KM/H i nawet nie 2 tys obrotow. :food:



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: KamilP » sob paź 06, 2012 23:38

stonebridge69, ja bym profilaktycznie to sprawdził.. Tak jak wcześniej ktoś pisał sprawdzić ciśnienie podpinając manometr pod czujnik oleju w misce. To nie ma z tym żartów niestety.. Co prawda dla brata w Mercedesie (starszym) przy większej prędkości czujnik mrugnął, siostrze potem za jakieś pół roku może więcej przy normalnej jeździe ale nic tam się nie dzieje jak na razie :)



Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: stonebridge69 » ndz paź 07, 2012 11:11

KamilP, cisnienie to ja dzisiaj zmierze tylko,ze w misce kolego to jest czujnik poziomu oleju,a nie cisnienia :kufel: :pub:



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: KamilP » ndz paź 07, 2012 13:37

stonebridge69 pisze:tylko,ze w misce kolego to jest czujnik poziomu oleju,a nie cisnienia
Tak tak oczywiście, sorry mój bład :pub:



Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: stonebridge69 » ndz paź 07, 2012 20:28

No to zmierzylem dzisiaj cisnienie.Jest przy 2000 obr. okolo 4,5 BAR(z tego co wiem to ma byc chyba miedzy 2-7 BAR nie jestem pewien).Jutro zakupie nowy czujn ik wymienie profilaktycznie olej chociaz ten ma niecale 2 tys przejechane i oczywiscie fitr.Mysle,ze jakby sie mialo cos powazne wysrac to chyba juz by auto nie odpalalo?Moze wypowie sie ktos kto ma stycznosc na codzien z tymi silnikami.Bo jesli wyjdzie,ze musze wymienic ta nieszczesna pompe z napedem no to wymienie lepiej to niz motor zatrzec. :pub:



Awatar użytkownika
Weso
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 190
Rejestracja: wt paź 11, 2005 10:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: Weso » pn paź 08, 2012 11:41

w napęd pompy zajrzyj profilaktycznie, ja to zrobiłem zaraz po kupnie auta. Też mam passata z BMP, imbusik po 200 tys już był wyjechanym naszczęście gniazdo było ok:)


Nowe części samochodowe, Opony. Niskie ceny. Oleje Premium Motul, Penrite. Warsztat. Zapraszamy
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl

Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: stonebridge69 » pn paź 08, 2012 18:07

Dobra pogrzebalem w papierach i znalazlem,ze wymieniany byl caly naped pompy.To bylo robione jakies 14 tys temu no to az tak zj.bane te TDI nie moga byc,zeby to poszlo po takim przebiegu?Tymbardziej,ze auto nigdy od tego czasu nie bylo ani na zimnym ani na goracym palowane.Nie mowiac tu o jezdzie na autostradzie,ale przeciez nikt normalny w miare nie jedzie caly czas z gazem w podlodze.To juz wiem czemu sie wczesniej motor sypnal teraz.Takze wykonam czynnosci napisane powyzej i zobacze co sie bedzie dzialo dalej. :pub:A i tym bardziej,ze auto kupilem z salonu od pierwszego wlasciciela,a nie z niewiadomego pochodzenia i na wszystko mam rachunki i wszelkie papiery.



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: berthold61 » pn paź 08, 2012 21:40

stonebridge69 pisze: no to az tak zj.bane te TDI nie moga byc,zeby to poszlo po takim przebiegu

chyba jednak tak ,dosyć znany temat i to całkiem znany silnik z tymi fanaberiami


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: stonebridge69 » pn paź 08, 2012 23:05

Nie popadajmy w paranoje bo tylko o tym czytam na roznych forach.U mnie w robocie polowa aut to 2.0 TDI i jakos jezdza wszystkie.Moi znajomi maja 2.0 TDI wiekszosc z nich i nie narzekaja.Takze bez przesady



wojtek2626
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn sie 27, 2012 08:00
Auto: Golf HB MK7 TSI DSG

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: wojtek2626 » ndz paź 21, 2012 10:49

Ja miałem podobny przypadek jak kolega, brak smarowania i skończyło sie na wymianie bloku itp a więcej jest opisane tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=483364" onclick="window.open(this.href);return false; i za cholere nie moge poradzic sobie ze stukami w głowicy teraz.



Grzegorzspec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw paź 25, 2012 10:46

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: Grzegorzspec » czw paź 25, 2012 13:18

Po pierwsze wez z regeneruj walki wyrownowazajace pompy olejowej to unikniesz uszkodzen silniki i turbiny



Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: stonebridge69 » śr lut 13, 2013 14:32

Odgrzeje kotleta.Troche laickie pytanie.Czy w 2.0 TDI BMP jest tylko jeden czujnik cisnienia oleju(niskiego cisnienia),czy gdzies jeszcze znajduje sie drugi.Pytam bo w kazdym VW i Audi co mialem byly zawsze dwa wysokiego cisnie i niskiego(czy jak to sie tam nazywa).Z gory dziekuje za odpowiedzi. :pub: Aha i nie chodzi mi o czujnik poziomu oleju,ktory znajduje sie w misce.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Re: Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: mariusz75 » śr lut 13, 2013 23:54

stonebridge69 pisze:Odgrzeje kotleta.Troche laickie pytanie.Czy w 2.0 TDI BMP jest tylko jeden czujnik cisnienia oleju(niskiego cisnienia),czy gdzies jeszcze znajduje sie drugi.Pytam bo w kazdym VW i Audi co mialem byly zawsze dwa wysokiego cisnie i niskiego(czy jak to sie tam nazywa).Z gory dziekuje za odpowiedzi. :pub: Aha i nie chodzi mi o czujnik poziomu oleju,ktory znajduje sie w misce.

Tylko jeden.

W tych silnikach są tzw pomiary dynamicznego ciśnienia oleju i jak Ci padnie czujnik a pojedziesz tak do 2 000 obr to nie zapali Ci się kontrolka ciśnienia.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Post autor: stonebridge69 » czw lut 14, 2013 00:32

mariusz75, aha no to czyli jest tylko jedno miejsce jednak gdzie mozna wkrecic waz od manometru.Myslalem,ze jest jeszcze inna mozliwosc.Dzieki za pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości