AJM dziwne doładowania turba na vagu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

AJM dziwne doładowania turba na vagu

Post autor: JABcok20 » pt lut 24, 2012 00:05

Przyczyn może być pare, pokaje niższe ciśnienie po tym jak wejdzie w tryb czy przed, zgaś, odpal i depnij dopiero na 3 od 1500 w góre, patrz przy około 2000 ile pokaże, jeśli pokaże ponad zadaną o 100-150 w góre więcej to masz albo geometrie( którą możesz sprawdzić) albo zaworek i inne badziewia.
samochód do odcięcia ciągnie jak powinien?
w 13 grupie po przygazowaniu coś pokazuje? Ja jak sprawdzałem swój słupek to były wóżne wskazania ale około 0.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ruszmar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lis 12, 2007 22:11
Lokalizacja: Sędziszów
Kontakt:

AJM dziwne doładowania turba na vagu

Post autor: ruszmar » pn mar 05, 2012 09:20

Witam serdecznie, mam problem z moim MK4 ASV, czasami powyżej 3500 obr/min przechodzi w tryb awaryjny, podłaczałem VAGa jest bład przeładowania ciśnienia doładowania. Zrobiłem logi proszę o analizę.
z góry dzikękuję

http://vaglog.rtnet.pl/ruszmar_74895.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ZWIREK1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38
Lokalizacja: łęczna

Re: AJM dziwne doładowania turba na vagu

Post autor: ZWIREK1 » pn mar 05, 2012 09:46

Witam
ruszmar masz przeładowanie powietrza zobacz sam tak od ok 2000 obr/min
N75 albo turbo do czyszczenia .
Raczej standardowa usterka .
Pzdr



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: AJM dziwne doładowania turba na vagu

Post autor: krzycho85 » sob mar 24, 2012 14:29

Teraz już chodzi jak trzeba? Co z grupą 013, zmieniło się coś?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości