Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV nie odpala, brak paliwa na wtryska

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV nie odpala, brak paliwa na wtryska

Post autor: JABcok20 » ndz lut 19, 2012 05:28

Czasami pompe sie kupuje która leży na półce wyschnięta


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV nie odpala, brak paliwa na wtryska

Post autor: edzio » ndz lut 19, 2012 12:36

Te wyschnięte mają od razu problem z podaniem paliwa,nie dzieje się to po czasie.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV nie odpala, brak paliwa na wtryska

Post autor: munior » ndz lut 19, 2012 12:48

edzio pisze:Te wyschnięte mają od razu problem z podaniem paliwa
W takich wyschniętych pompach stoi prawie zawsze :pierścień dawkujący na tłoczku ,zaworek ciśnienia wewnetrznego,pompa wstępna ...i nie ma opcji że się to rozrusza po zalaniu paliwem :chytry: trzeba pompę rozebrać w drobny mak .Ale tak jak pisze EDZIO nie dzieje się to po czasie
prezesunio2000 pisze:karnister i lejek są czyste
To nie brud wykańcza pompę ,no chyba że ktoś jeżdzi bez filtra ...pompę wykańczają "suche "dodatki np.rozcieńczalniki ...tłokorozdzielacz szlag po tym trafia ...sam tak zajeżdziłem jeden ,objaw był tak charakterystyczny że nie miałem wątpliwości co mi padło ...silnik trzeba było kilka sekund hehłać żeby odpalił ,jak był rozgrzany...U ciebie jest trochę inaczej,ale tą pompę można bez problemu zmusić do podawania paliwa bez zadnej elektroniki ,wystarczy tylko napiecie na n109 podać i pobawić sie nastawnikiem ...robiło się różne cuda ...silnik sobie chodził na wypietej wtyczce od nastawnika ,kulawo bo kulawo ale chodził


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

prezesunio2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lut 15, 2012 12:48

Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV nie odpala, brak paliwa na wtryska

Post autor: prezesunio2000 » śr lut 22, 2012 09:53

Winna okazała się pompa wtryskowa...

niestety miałem pecha i po zakupie przejechałem tylko 50km. Więc szukam następnej



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV nie odpala, brak paliwa na wtryska

Post autor: munior » śr lut 22, 2012 22:31

prezesunio2000 pisze:niestety miałem pecha i po zakupie przejechałem tylko 50km. Więc szukam następnej
Jakby co ,to mam w idealnym stanie pompę na zbyciu ...albo podeślij swoją to ci wymienię bebechy ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14608
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV nie odpala, brak paliwa na wtryska

Post autor: Michał_1977 » śr lut 22, 2012 23:12

munior pisze:nie ma opcji że się to rozrusza po zalaniu paliwem
Dokładnie.Może nawet być zalana,ale jak stoi,to i tak się zastoi.Miałem do czynienia z pompą od T4 1,9TD ABL-stała u mnie 12-15 miesięcy zalana.Wystawiłem na Allegro,sprzedałem.Gość dzwoni-Panie,obroty świrują.Odesłał,rozebrałem,wyczyściłem,uszczelniłem,wysłałem.Auto śmiga :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości