[TDI] Który schemat N-75 jest prawidłowy?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Qto, Adamm, miś fazi, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Który schemat N-75 jest prawidłowy?

Postprzez filipex » Pt sty 27, 2012 22:26

Witam, Mam Golf 3 z 1996 r. 1.9 TDI 110 KM 81 Kw

Mam pytanie, który z tych dwóch schematów jest prawidłowy.
Dostałem oba te schematy przy okazji dyskusji o podciśnieniu w MK3, zabrałem się za zmianę wężyków i okazała się, że rysunek i schemat pokazują dwa rożne sposoby podłączenia.

Bardzo proszę o odpowiedź, który schemat jest prawidłowy, bo chciał bym wszystko podłączyć tak jak być powinno.

Wersja 1:
http://img3.imageshack.us/img3/8335/a1c ... 7148d2.jpg

Wersja 2:
http://img442.imageshack.us/img442/4034 ... isnien.jpg
1- filtr powietrza
2- N75
3- N18
4- do ECU
5- do gruszki turbo
6- do recyrkulatora spalin
7- przewód podciśnieniowy od pompy VACUM do serwa hamulcy
8- zaworek zwrotny na przewodzie "7
9- do zasobnika podciśnienia w lewym nadkolu"


Króćce podciśnień na zaworkach N75 i N18 są opisane.

VAC- oznacza podciśnienie i podłanczasz je pod wężyki gdzie jest podciśnienie wytworzone przez pompe vacum i zmagazynowane w zasobniku podciśnienia w nadkolu
ATM- oznacza ciśnienie atmosferyczne i podłanczasz to do wężyka wychodzącego z filtra powietrza
OUT oznacza wyjście sterujące zaworka i podłanczasz od N75 do turbo, a od N18 do recyrkulatora.
pozdrawiam,

F.
filipex
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr lis 24, 2010 19:08
Lokalizacja: Warszawa
Online: 1d 7h 3m
Auto: Golf mk3
Silnik: 1.9TDI

Który schemat N-75 jest prawidłowy?

Postprzez arwam » So sty 28, 2012 01:25

obydwa są dobre. dla Ciebie zastosowanie ma ten drugi bo pochodzi z auta silnikiem AFN czyli takim jak masz u siebie.
arwam
Tdiesel Power Driver
Tdiesel Power Driver
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr mar 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Zurawica
Online: 43d 16h 38m
Pomógł: 466
Ostrzeżenia: 4
Auto: MK2 i 100 C4 90coupe
Silnik: aatAAZ

Który schemat N-75 jest prawidłowy?

Postprzez coval » So sty 28, 2012 01:31

Dla AFn dobry jest ten drugi bo AFN nie ma klapy gaszącej, pierwszy krąży w sieci juz troche czasu i jest błędnie rozrysowany, nie nalezy się nim sugerować przy podłączaniu wężyków podcisnienia w AHF, ALH, ASV i niektórych TDI z PD
coval
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N sie 02, 2009 17:43
Lokalizacja: Zielona Góra
Online: 2d 1h 36m
Pomógł: 11
Auto: Audi A3
Silnik: AHF

Który schemat N-75 jest prawidłowy?

Postprzez filipex » So sty 28, 2012 02:03

Dziękuje za odpowiedź i pomoc założyłem wszystko zgodnie z 2:)
pozdrawiam,

F.
filipex
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr lis 24, 2010 19:08
Lokalizacja: Warszawa
Online: 1d 7h 3m
Auto: Golf mk3
Silnik: 1.9TDI




Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,