Element pompy odpowiedzialny za działanie turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Element pompy odpowiedzialny za działanie turbiny
Witam wszystkich, mój problem dotyczy konkretnie VW Passata B3 1.6TD z intercoolerem, otóż z prawej strony pompy paliwowej pod grzybkiem zaczęło mi wyciekać paliwo z nakrętki z otworem, jest tam w środku jakaś siatka/przepona nie wiem dokładnie, a na tym gumowy kapturek. Element jest oznaczony numerem 336 na tym schemacie http://home.comcast.net/~vwgtd/ve_blowup.jpg
za nic nie mogę znaleźć nazwy tego elementu, na szrotach nie idzie go dostać i nie wiem czego szukać, otwór zakręcony na ślepo sprawia, że turbina wcale nie działa, chwilowo wkręciłem owy element z identycznej pompy Bosh'a z Golfa II GTD, ale to tylko doraźne rozwiązanie, potrzebuję wiedzieć co to za część i gdzie jej szukać, pozdrawiam
za nic nie mogę znaleźć nazwy tego elementu, na szrotach nie idzie go dostać i nie wiem czego szukać, otwór zakręcony na ślepo sprawia, że turbina wcale nie działa, chwilowo wkręciłem owy element z identycznej pompy Bosh'a z Golfa II GTD, ale to tylko doraźne rozwiązanie, potrzebuję wiedzieć co to za część i gdzie jej szukać, pozdrawiam
mój Goferek:) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437823
Element pompy odpowiedzialny za działanie turbiny
Witam
W korpusie pompy jest mały o-ring do wymiany .
Poszukaj foto porady jest na forum.
Do wymiany trzeba zdjąć górę pompy .
W korpusie pompy jest mały o-ring do wymiany .
Poszukaj foto porady jest na forum.
Do wymiany trzeba zdjąć górę pompy .
- Michał_1977
- _
- Posty: 14085
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Element pompy odpowiedzialny za działanie turbiny
A jest,jest...i to mojaZWIREK1 pisze:Poszukaj foto porady jest na forum.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=389389" onclick="window.open(this.href);return false;
Element pompy odpowiedzialny za działanie turbiny
Teraz wiem dlaczego dalej cieknie.. Dzieki chlopaki za szybka odpowiedz, a moge zalozyc cala gore z pompy od gtd? Czy sa jakies roznice w budowie? Pasek leci niedlugo w dluzsza trase i niestety czas nagli, a tego uszczelnienia dokonal bym juz w wolnym czasie. Wybaczcie brak polskich znakow ale pisze z telefonu i tak mi wygodniej, pozdrawiam
mój Goferek:) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437823
- Michał_1977
- _
- Posty: 14085
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Element pompy odpowiedzialny za działanie turbiny
Musisz przyglądnąć się,czy z tyłu za pompą jest taki sam mechanizm przyspieszacza kąta wtrysku (to z linką).
Jeśli tak,to możesz zamienić.
Jeśli tak,to możesz zamienić.
Element pompy odpowiedzialny za działanie turbiny
A tak wracając do pierwotnego pytania co to za część, z której paliwo uciekało? jakiś odpowietrznik? jaką pełni funkcję?
mój Goferek:) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437823
- Michał_1977
- _
- Posty: 14085
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Element pompy odpowiedzialny za działanie turbiny
Paliwo ucieka,bo stwardniał lub nawet pękł uszczelniacz (o-ring) rysika,który zwiększa dawkę paliwa przesuwając się po stożku bost pina.Bost pin jest wciskany wgłąb pompy za pomocą ciśnienia z turbosprężarki.
Element 336,który zaznaczyłeś na rysunku,to faktycznie jest jest odpowietrznik.Ma on za zadanie regulować ciśnienie pod membraną,gdy ta pracuje góra-dół.
Element 336,który zaznaczyłeś na rysunku,to faktycznie jest jest odpowietrznik.Ma on za zadanie regulować ciśnienie pod membraną,gdy ta pracuje góra-dół.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości