[TDI] Węzyki przepływowe paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, Qto, italiano_83, Haki, VIP

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez tomik109 » N sty 23, 2011 13:14

witam mam pytanie odnosnie wężyków paliwa idących od swiecy do świecy silnik tdi jest to cały jedem węzyk który idzie przez wszystkie swiece czy mozna wymienic od swiecy do świecy ?Zauważylem ze materiał z tych wężyków schodzi
tomik109
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 05, 2008 07:30
Lokalizacja: gliwice
Online: 1d 2h 58m
Auto: passat b5 1.8 turbo

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez Adamm » N sty 23, 2011 13:20

od swiecy do swiecy? raczej od wtrysku do wtrysku, swiece sa polaczone plastikowa listwa


co do samych wezykow to jesli nie sa mokre a tylko schodzi oplot to nie trzeba zmieniac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 22:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 19h 15m
Pomógł: 597
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez tomik109 » N sty 23, 2011 13:26

ok dzięki
tomik109
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 05, 2008 07:30
Lokalizacja: gliwice
Online: 1d 2h 58m
Auto: passat b5 1.8 turbo

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez Mako » Wt sty 25, 2011 15:30

podczepie się pod temat, u mnie końcówka wężyka do wtrysku jest mokre http://img831.imageshack.us/f/dsc01022m.jpg/
, gdzie kupić i jak one sie nazywają ? :)

Pozdrówki
Mako
..
..
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr kwi 02, 2008 15:41
Online: 4d 4h 24m
Pomógł: 82

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez italiano_83 » Wt sty 25, 2011 15:46

Wężyk przelewowy - kupisz w każdym motoryzacyjnym na metry sprzedają, kupujesz wymieniasz i po sprawie.
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr gru 03, 2008 20:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Online: 223d 20h 21m
Pomógł: 724
Auto: Golf IV TDI ALH ++
Silnik: 1.9TDI

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez twardy » Wt sty 25, 2011 15:54

ja mam problem z jednym wtryskiem , z przelewów ciagle saczy się paliwo . Przewody wymienione dwa razy , nawet założyłem opaski trytyki i nie pomogły.
Może coś nie tak z powrotem do pompy czy z wtryskiem? Jak sprawdzić?
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
twardy
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 24, 2005 23:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Online: 39m
Pomógł: 187
Auto: mk2 TDi
Silnik: 1V+

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez Adamm » Wt sty 25, 2011 16:04

twardy, a odpowiedniej srednicy wezyki dales? na wcisk wchodzily? bo sa rozne srednice, oryginalnie jest 3,5 lub 3,7 jesli mnie pamiec nie myli
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 22:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 19h 15m
Pomógł: 597
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez twardy » Wt sty 25, 2011 17:27

Adamm, nie wiem dokładnie jakiej średnicy ale wchodzą na wcisk i sączy na jednym 1 od strony paska.
Przed remontem ten sam wcisk sączył i teraz też :grrr: To jest ostatni w kolejnośći powrotu , może zmienię i ostatni przewód podepnę do 4.
Zapytam w sklepie może mają mniejsze przewody.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
twardy
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 24, 2005 23:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Online: 39m
Pomógł: 187
Auto: mk2 TDi
Silnik: 1V+

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez Mako » Pt sty 28, 2011 16:52

u mnie 3,2 rozmiar wchodzi, dzisiaj wymienialem
Mako
..
..
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr kwi 02, 2008 15:41
Online: 4d 4h 24m
Pomógł: 82

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez ciachotdi » Pt sty 28, 2011 20:18

u kolegi w seacie ten ostatni weżyk sie pocił na 4 cylindrze i podczas jazdy strzelił i ropka dostała sie do sprzegła i musiał wymienic tarcze bo powiedziała dziekuje. niemozliwe a jednak :D
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt gru 05, 2008 14:05
Lokalizacja: Oberschlesien - TK
Online: 40d 1h 46m
Pomógł: 19
Auto: Golf IV highline
Silnik: ALH+

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez arthek » N kwi 10, 2011 22:07

Mam dokładnie ten sam problem od dwóch tygodni. :grrr:
W silniku 1,6 TD SB , na drugim wtrysku od strony rozrządu , cały czas sączy mi się z wężyka powrotnego paliwo .
Myślałem najpierw , że po prostu sparciały stare wężyki , więc kupiłem przeznaczony do paliwa , zbrojony przewód 3,2 mm Gatesa i powymieniałem profilaktycznie na wszystkich wtryskach.Wężyki wchodzą ciasno. I :ass: , ten drugi jak lał tak leje......
A kapie zdrowo bo po pięciu minutach od odpalenia mam nakapane pod silnikiem. :otepienie:
Nie wiem dokładnie w czym problem , ale logika podpowiada mi , że być może wewnątrz wtrysku część paliwa podawanego pod ciśnieniem przez pompę trafia na powrót i stąd to zwiększone ciśnienie na powrocie i wyciek..... :?
Pomocy :rozpacz: , nafta nie dosyć że droga to jeszcze gubię ją w czasie jazdy :grin:
Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lut 24, 2008 14:31
Lokalizacja: Kielce
Online: 10h 52m
Auto: GOLF IV
Silnik: ASZ

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez Krystian GTD » Pn kwi 11, 2011 09:08

Siema. U mnie też się lało z powrotu wtrysku. Wymieniłem przewód na zbrojony - paliwo odporny 3,2 mm i po jakim czasie też się lało. Z czystej ciekawości kupiłem zwykły przewód paliwowy 3,2 mm niezbrojony (jest troszkę miększy). Dobrze oczyściłem króciec wtrysku, założyłem nowy przewód. Teraz nic się nie sączy i jest sucho. Pozdro
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So wrz 08, 2007 20:37
Lokalizacja: Gdańsk
Online: 8h 3m
Pomógł: 22

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez arthek » Pn kwi 11, 2011 17:43

Doszedłem , że problemem jest obluzowana końcówka powrotu nadmiaru paliwa na drugim wtryskiwaczu ( od strony rozrządu).
Można ją obracać w palcach.
Co z tym teraz robić ?
Wykręcać wtrysk i do pompiarza ?
Miał ktoś taki problem u siebie ?
Nie da się jeżdzić bo cieknie strasznie.
Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lut 24, 2008 14:31
Lokalizacja: Kielce
Online: 10h 52m
Auto: GOLF IV
Silnik: ASZ

Węzyki przepływowe paliwa

Postprzez Orzeł_01 » Pn kwi 11, 2011 21:28

arthek napisał(a):Można ją obracać w palcach.
Co z tym teraz robić ?

Wymienić górną część obudowy wtryskiwacza :bigok:
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - viewtopic.php?f=87&t=512036&p=6148733#p6148733.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sie 07, 2010 10:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Online: 15d 16h 39m
Pomógł: 5

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,