[TDI] Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: miś fazi, Qto, Adamm, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez jacekPlacekkk » So lis 13, 2010 21:34

Wiem że temat wałkowany wiele razy ale tu mam pare pytań:

posiadam golfa mk3 Tdi AHU przeebieg coś koło 390.000 jak nic, rok 96

stan auta bardzo dobry wizualny i techniczny jak na ten przebieg:)

pobieranie olejów i płynów: ZEROWĘ !

PROBLEM rozpoczął się jakiś czas temu jak przyszło ochłodzenie. auto zaczeło ciężko odpalać, wygląda to tak że kręci nie chcę załapać puszcza białe chmury, rzuca autem... to samo się dzieję jak podgrzewam świecę jakiś czas,

świece nowę, grzeją jak cholera, rozrząd ma 3000 tyś kilosów, i świece beru również, i nowy filtr paliwa wczoraj zmieniony, rozrząd sprawdzony, vag ok! kąt wtrysku katalogowy.


na ciepłym silniku auto palii od strzała, działa normalnie tak mi się wydaję, jak wystygnie jest problem, razem z mechanikiem obstawiamy pompę wtryskową ( niestety) do tego przed wczoraj coś zaczeło stukać w silniku... doszlismy do tego że to szklanki... dziwny zbieg okoliczności, co prawda obstawiłem że to coś w pompię zaczeło napier,,,ć i wszystko jasnę,

w okolicy u mnie brak kogoś kto by mi doradził z tą pompą, dlatego pytam Tu i Teraz:

czy to są objawy uszkodzonej pompy wtryskowej i jakie są koszta naprawy pompy? bo związku że szklankim ona nie ma..... wiem jedno auto odpala za 10 razem, allbo i wcalę, a jak odpali to nawet można się nim bujnąć 180km/h, na początku myslałem że to wtrsk stuka i problem w wtryskach i myślę ciort będą 216nastki. . . . .

proszę o rady itp... bądź pomysły co mozna sprawdzić jeszczę,
:-)
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Online: 11h 52m
Pomógł: 16
Auto: MK3 Variant
Silnik: AHU

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez t0mal » So lis 13, 2010 22:15

To są objawy padniętych wtrysków (stukanie jak przy szklankach pasuje jak ulał, to samo kopcenie), zużyta pompa wtryskowa powoduje słabnięcie auta na ciepłym silniku i problemy z odpalaniem na ciepłym.
To samo masz na oranżadzie.
Ciekawe kiedy ktoś napisze, że inżynierowie VW są w spisku z kompaniami naftowymi, i że nabijają im portfele każąc nam, biednym, lać olej napędowy zamiast opału.
t0mal
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Radzyń Podlaski/Lublin
Online: 6d 20h 29m
Pomógł: 363
Auto: Golf 2 i MB 260E
Silnik: AAZ

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez jacekPlacekkk » So lis 13, 2010 22:28

t0mal, widzę że jesteś z radzynia :) gdzieś tam chyba koło lubartowa jakiś sprawdzony zakład... no właśnie nie wiaDOMO czy to wtryski czy co.... Fuck, auto na ciepłym palii jak marzenie, czy jest słabszę? hym chyba nie koniecznie, ostatnio zrobiłem nim w 3 dni 1500 kilosów w trasie i nic się nie działo, takiego... tylko to palenie jest coraz gorzej
:-)
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Online: 11h 52m
Pomógł: 16
Auto: MK3 Variant
Silnik: AHU

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez Adamm » So lis 13, 2010 22:30

jacekPlacekkk, na pewno kat i rozrzad jest ok ? kolo na wale nie szwankuje? paliwo sie nie cofa?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 7h 57m
Pomógł: 596
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez t0mal » So lis 13, 2010 22:37

No właśnie, zapowietrzanie też by podchodziło, tylko wtedy i na ciepłym były by problemy, w zależności od tego jak długo by stał.
jacekPlacekkk,fakt w Skrobowie jest serwis Boscha, chyba najstarszy w województwie, ale nie licz na tanią naprawę, no i trzeba się zapisywać. Jak nie będziesz wiedział co robić to pisz się do nich, tam np. robili nastawniki w TDSach już w 1994 roku
t0mal
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Radzyń Podlaski/Lublin
Online: 6d 20h 29m
Pomógł: 363
Auto: Golf 2 i MB 260E
Silnik: AAZ

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez jacekPlacekkk » So lis 13, 2010 22:39

rozrząd napewno okej.... kąt jest idelany, chyba jest 30-40, czy 40-50 coś takiego...
:-)
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Online: 11h 52m
Pomógł: 16
Auto: MK3 Variant
Silnik: AHU

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez jacekPlacekkk » So lis 13, 2010 22:41

koło pasowe wyminianee było z rozrządem...właśnie
:-)
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Online: 11h 52m
Pomógł: 16
Auto: MK3 Variant
Silnik: AHU

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez Adamm » So lis 13, 2010 22:54

jacekPlacekkk, kolo pasowe czy zebate walu?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 7h 57m
Pomógł: 596
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez jacekPlacekkk » So lis 13, 2010 22:57

tak
:-)
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Online: 11h 52m
Pomógł: 16
Auto: MK3 Variant
Silnik: AHU

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez jacekPlacekkk » So lis 13, 2010 23:04

:-)
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Online: 11h 52m
Pomógł: 16
Auto: MK3 Variant
Silnik: AHU

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez t0mal » So lis 13, 2010 23:06

-Masz samochód czy rower?
-Tak
:helm:

Śrubę dawałeś nową?
t0mal
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Radzyń Podlaski/Lublin
Online: 6d 20h 29m
Pomógł: 363
Auto: Golf 2 i MB 260E
Silnik: AAZ

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez t0mal » So lis 13, 2010 23:08

No to wszystko jasne, widocznie przestawia się rozrząd.
t0mal
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Radzyń Podlaski/Lublin
Online: 6d 20h 29m
Pomógł: 363
Auto: Golf 2 i MB 260E
Silnik: AAZ

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez jacekPlacekkk » So lis 13, 2010 23:18

to zbyt oczywistę :)hym a koło pasowe razem z rozrządem było robione,
:-)
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Online: 11h 52m
Pomógł: 16
Auto: MK3 Variant
Silnik: AHU

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Postprzez Adamm » So lis 13, 2010 23:19

jacekPlacekkk napisał(a):tak

to mi odpowidziales ;/

t0mal napisał(a):-Masz samochód czy rower?
-Tak
:helm:
:kac:

do sprawdzenia ustawienie rozrzadu i zapewne do wymiany kolo zebate walu + sruba
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 7h 57m
Pomógł: 596
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,