Głowica 1,9 AAZ i blok 1,6 SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Głowica 1,9 AAZ i blok 1,6 SB

Post autor: tomogolf2 » czw paź 21, 2010 00:12

Pytanie moje brzmi, czy trzeba koniecznie wywiercac dodatkowe otwory wodne ( te miedzy cylindrami) w bloku 1,6?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14284
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Głowica 1,9 AAZ i blok 1,6 SB

Post autor: Michał_1977 » czw paź 21, 2010 07:59

tomogolf2, kilka dni temu byłem w zakładzie regenerującym głowice w celu pospawania głowicy od 1Y (to samo co AAZ) i mówiłem o zamiarze założenia takiej głowicy do 1,6TD.Odpowiedzieli,że bezproblemowo siada P&P.
Od 1,6TD też można założyć do silnika 1,9,ale trzeba obspawać (poszerzyć zewnętrzną krawędź) i splanować największy kanał-ten wypukły po środku głowicy (między 2 i 3 wtryskiem) :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Głowica 1,9 AAZ i blok 1,6 SB

Post autor: tomogolf2 » czw paź 21, 2010 08:41

Michaś_1977 pisze:Odpowiedzieli,że bezproblemowo siada P&P.
to ze pasuje to wiem ;) ale w 1,9 sa dodatkowe kanały wodne miedzy cylindrami, takie okrągłe otworki, i sie zastanawiam czy nie wywiercic ich w bloku 1,6...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14284
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Głowica 1,9 AAZ i blok 1,6 SB

Post autor: Michał_1977 » czw paź 21, 2010 09:19

Nie trzeba.
To są otwory powrotne i płyn spokojnie będzie spływał pozostałymi :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Głowica 1,9 AAZ i blok 1,6 SB

Post autor: tomogolf2 » czw paź 21, 2010 15:07

Michaś_1977 pisze:Nie trzeba.
o to mi chodzilo ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 48 gości