[TDI] Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: miś fazi, Qto, Adamm, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez czaczo » Pn wrz 20, 2010 13:11

Witam serdecznie kupiłem Golfa V 2004r. 2.0TDI 140KM i ucieka mi gdzies płyn chłodniczy prawdo podobnie to uszczelka pod głowica tak ocenił to mechanik dodam ze samochód mam przbieg 225tys. km .Moze ktoś miał podobny problem ,czy nie było to uszkodzana głowica bo tez tak moze być :( ?? .Mam jeszce dwa problemy swieci mi sie czek informujacy o błedzie agr kontroli spalin to podobno nic goznego i czesto to sie zdarza w tych slinikach ?? jak to naprawic czy zwykłe czyszczenie czy wymiana ?? .Trzeci problem to Bład dwóch klap od klipatyzacji nie grzeje na dwoch klapach czy to zwykły bład czy silniczki padły a moze klapy sie zawiesiły?? Duzo tego ale moze ktos z waz koledzy miał podobny problem i go rozwiazał dziekuje i pozdrawiam
czaczo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So wrz 18, 2010 11:41
Online: 0s
Auto: Golf V 2.0tdi
Silnik: 2.0tdi

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez czaczo » Pn wrz 20, 2010 13:13

przepraszam za błedy :)
czaczo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So wrz 18, 2010 11:41
Online: 0s
Auto: Golf V 2.0tdi
Silnik: 2.0tdi

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez GoF » Pn wrz 20, 2010 13:51

Nie chcę straszyć ale ostatnio byłem świadkiem takich objawów w 2.0 TDI 140KM w Seacie z przebiegiem ok 80tys tylko że z 2007 czy 2008r. Okazało się, że pękła głowica i do tego cieknący płyn wykończył turbinę (nie mam pojęcia jak), która się totalnie rozsypała w dolocie. Koszty naprawdę spore, oprócz drogiej głowicy doszła regeneracja turbiny i czyszczenie dolotu bo cały był w częściach z wirnika. Może to tylko uszczelka ale że to 2.0 a nie 1.9 to niestety obstawiam głowicę.
GoF
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr paź 10, 2007 11:22
Lokalizacja: Kraków
Online: 1d 23h 29m
Pomógł: 14

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez czaczo » Wt wrz 21, 2010 09:13

tez tak słyszałem ze moze to być głowica mam nadzieje ze nie
czaczo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So wrz 18, 2010 11:41
Online: 0s
Auto: Golf V 2.0tdi
Silnik: 2.0tdi

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez mara_010 » Wt wrz 21, 2010 10:14

Wiec jedz sprawdz niech zdejmie i zobaczy co to jest bo mi to za dobrze nie wyglada a w zbiorniczku wyrownawczym asz ciemniejszy plyn i ile tobie jego ucieka??
Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Online: 1d 3h 31m
Pomógł: 14
Auto: Ruda A3
Silnik: 1.8AGN

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez czaczo » Wt wrz 21, 2010 11:13

własnie to jest dziwne bo po ostatnim dolaniu nic nie ubywa ,ale podobno w przewodach było nie ciekawie czyli cos sie miesza , zerkałem na głowice na allegro koszt 1500zł myslałem ze drozej ciekawe ile za robocizne?? wstawiłem dzis auto do mechanika i czekam na telefon ze to uszczelka ale podobno nie jest tak łatwo stwierdzic czy to głowica trzeba ja wysłac do ekspertyzy ,boje sie ze moze byc tak ze wymienia uszczelke splantuja głowice a tu okaze sie ze to głowcia :( kurcze pierwszy disel i takie przygody chyba wiecej nie kupie klekota benzyna to benzyna
czaczo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So wrz 18, 2010 11:41
Online: 0s
Auto: Golf V 2.0tdi
Silnik: 2.0tdi

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez Sztomel » Wt wrz 21, 2010 14:36

Na Twoim miejscu w pierwszej kolejności usunąłbym przyczynę usterki związaną z układem recyrkulacji spalin (po odczytaniu kodu błędu Vagiem lub VCDS) a potem dokładnie sprawdziłbym chłodnicę spalin zanim zleciłbym sprawdzenie głowicy.
Obrazek
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik
Online: 11d 3h 57m
Pomógł: 815
Auto: Golf Mk4
Silnik: ALH

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez mati_vcp » Wt wrz 21, 2010 15:14

glowice czesto peka miedzy 1 i 2 cylindrem, zadna ekspertyza nie jest potrzebna bo widac to golym okiem ... nie chce Cie martwic, ale to pekniecie jest bardzo prawdopodobne, szczegolnie jest masz motorownie 2004, ktore mialy wybitnie słabe głowice.
=======================================
Developer of VCP
TP1.6-2.0/ K-Line / UDS / Flasher / Eepromer
=======================================
Golf VI Highline 1.6 TDi
mati_vcp
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt wrz 21, 2010 15:03
Lokalizacja: Wlkp
Online: 30m
Pomógł: 8
Auto: VAG
Silnik: Diesel

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez czaczo » Wt wrz 21, 2010 15:25

Dziekuje za podpowiedzi dam znać jutro co wyszło bede wiedział mam juz zamówiana głowice , wiec trzeba czekać tak to jest kupujesz samochód i wszytsko ma być ok a tu taki zonk trudno trzeba naprawić :( Martwi mnie tez ten bład klap nie grzeje cała prawa strona dziadostwo pieprzone :grrr:
czaczo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So wrz 18, 2010 11:41
Online: 0s
Auto: Golf V 2.0tdi
Silnik: 2.0tdi

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez Freddy » Wt wrz 21, 2010 16:57

dołączę się do tematu i zapytam bo mam taki sam objaw raz na 2 miesiące tak mniej więcej muszę dolać płynu chłodniczego a mam 105 tysięcy przebiegu i dzisiaj wymieniłem kompletny rorząd. Okazało się że pompa wody nie puszczała czy oznacza to że moge mieć taki problem jak kolega GŁOWICA?? :/ a może gdzieś na przewodach są nieszczelności lub to sama uszczelka pod głowicą jest do wymiany?? Też mam rok 2004 i auto z polskiego salonu. POMOCY ;/ z góry dzięki
Freddy
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sty 13, 2009 17:17
Lokalizacja: Mazowieckie
Online: 3d 3h 57m

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez karol8114 » Wt wrz 21, 2010 17:06

Jak dużo dolewasz? jeśli nie znaczące ilości to jeździj i niczym się nie przejmuj.
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 17, 2010 19:37
Lokalizacja: Gołdap
Online: 1d 5h 35m
Pomógł: 34
Auto: Golf MK3
Silnik: AAZ

Re: Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez Freddy » Wt wrz 21, 2010 17:09

karol8114 napisał(a):Jak dużo dolewasz? jeśli nie znaczące ilości to jeździj i niczym się nie przejmuj.


Dolewam tak 0,5 litra koncentratu rozrobionego 1:1 czyli w sumie 1L gotowej mieszanki tak raz na 2 lub 3 miesiące. To napewno nie głowica bo wiem że w tych silnikach to wada :/ ale mam dopiero 105 tysięcy i już by była do roboty :/
Freddy
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sty 13, 2009 17:17
Lokalizacja: Mazowieckie
Online: 3d 3h 57m

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez karol8114 » Wt wrz 21, 2010 17:13

Jakiś objaw? dymienie ?
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 17, 2010 19:37
Lokalizacja: Gołdap
Online: 1d 5h 35m
Pomógł: 34
Auto: Golf MK3
Silnik: AAZ

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Postprzez Freddy » Wt wrz 21, 2010 17:22

nie no dymi jak każdy diesel jak dostanie kopa ale zdrowo na czarno dymi tak jak powinien a przy tym jak by to dymienie miało znaczenie to brałby olej a ja od zmiany do zmiany dolewam około 1L po przejechaniu 8000KM od zmiany oleju więc chyba motor jest zdrowy i to jeszcze dobry silnik. Bo dzisiaj wstawiłem na wymianę rozrządu kompletu i powiedziałem mechanikowi że mam ubytki tego płynu a on że to może pompa woda już nie domaga i okazało się przy wymianie że pompa jest suchutka :/ ale może to jeszcze być nieszczelność układu chłodniczego bo tego nie sprawdzałem. A co do tej głowicy powinienem się martwić?? A jeśli to ona i za wczasu się ją splanuje i wymieni uszczelkę to uratuje ją w ten sposób?? czy w ogóle nie powinienem się tym narazie martwić?? Ten objaw pojawił się gdzieś przy przebiegu ponad 80 000KM. A może zaczekać i zobaczyć teraz po wymianie rozrządu czy będzie ubywał hm??
Freddy
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sty 13, 2009 17:17
Lokalizacja: Mazowieckie
Online: 3d 3h 57m

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,