[TD] Problem z doładowaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, Qto, italiano_83, Haki, VIP

Problem z doładowaniem

Postprzez Dzandzol » So paź 30, 2010 12:28

Panowie ja u siebie w 1Z załozyłem dziisaj wskaznik i pompuje 1.0 a na 1 biegu dochodzi nawet do 1.1 to chyba dobrze ? :satan:
Dzandzol
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N wrz 19, 2010 13:56
Lokalizacja: Kutno
Online: 8d 14h 28m
Auto: MK3 TDI

Problem z doładowaniem

Postprzez BENITO » So paź 30, 2010 12:37

No niezabardzo, 1 bieg to praktycznie jazda bez obciążenia i tak wysokie doładowanie nie jest wskazane.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
BENITO
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr mar 07, 2007 22:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Online: 3d 3h 59m
Pomógł: 68

Problem z doładowaniem

Postprzez Dzandzol » So paź 30, 2010 12:39

na 2,3 i 4 dochodzi do 1.0 na jedynce ostry but i jest 1.1
Dzandzol
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N wrz 19, 2010 13:56
Lokalizacja: Kutno
Online: 8d 14h 28m
Auto: MK3 TDI

Problem z doładowaniem

Postprzez dediql » So paź 30, 2010 21:27

Witam, podłącze się. U mnie w SB jest taki mały problem że kiedy dodaje mocniej gazu to ładnie pompuje do około 0,7- 0,8 tyle że jak dociskam gaz do dechy to spada ciśnienie do 0,5 i od nowa pompuje do około 0,8 i znowu spada do 0,5 i tak cały czas przy w ciśnietym gazie juz nie wiem co może być. Wczesniej normalnie pompowal do prawie 1 bara. Objawy wystąpiły po zrobieniu gov modu i założeniu MBC tyle że regulacja MBC nic nie daje a paliwa raczej tez nie odcina. próbowałem już wielu rzeczy, teraz się zastanawiam czy zawór upustowy na kolektorze dobrze działa?! Turbinka kkk14
dediql
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N paź 17, 2010 12:31
Lokalizacja: Kutno
Online: 0s
Pomógł: 5
Auto: Passat B3 GL
Silnik: SB

Problem z doładowaniem

Postprzez BENITO » So paź 30, 2010 21:42

A zaślepiłeś zawór bezpieczeństwa na kolektorze?

Autor postu otrzymał pochwałę
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
BENITO
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr mar 07, 2007 22:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Online: 3d 3h 59m
Pomógł: 68

Re: Problem z doładowaniem

Postprzez dediql » So paź 30, 2010 22:05

BENITO napisał(a):A zaślepiłeś zawór bezpieczeństwa na kolektorze?

Właśnie jutro go zaślepie i sprawdze, wcześniej pompował blisko 1bara ale może dostał większego ciśnienia i biedaczek poległ :?
dediql
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N paź 17, 2010 12:31
Lokalizacja: Kutno
Online: 0s
Pomógł: 5
Auto: Passat B3 GL
Silnik: SB

Re: Problem z doładowaniem

Postprzez dediql » N paź 31, 2010 12:34

BENITO napisał(a):A zaślepiłeś zawór bezpieczeństwa na kolektorze?

Dzisiaj zaślepiłem ten zawór i ku mojemu zadowoleniu ciśnienie ładuje do 1,1 - 1,2 bar :bigok: :pub: dzięki za podpowiedź.
dediql
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N paź 17, 2010 12:31
Lokalizacja: Kutno
Online: 0s
Pomógł: 5
Auto: Passat B3 GL
Silnik: SB

Problem z doładowaniem

Postprzez Dzandzol » Wt lis 02, 2010 21:14

Ja pisałem wyżej że ładuje 1.1BAr, dzisiaj wyciąłem kata i wspawana rura i dochodzi nawet do 1.2 i ogólnie dużo lepiej wkreca sie na obroty i torbo słychać mmm :hmm: Więc jak najbardziej polecam
Dzandzol
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N wrz 19, 2010 13:56
Lokalizacja: Kutno
Online: 8d 14h 28m
Auto: MK3 TDI

Re: Problem z doładowaniem

Postprzez maniek878 » Pt lis 12, 2010 19:15

witam mam silnik z golfa 3 1.9 td i nie wiem jak podłączyć podciśnienie i zawory,mam passata b3 wcześniej był silnik 1.9 d a teraz wsadziłem 1.9 td z golfa 3 tylko że w tym silniku jest te doładowanie jak to podłączyć ?
maniek878
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt lis 12, 2010 19:05
Online: 0s
Auto: passat b3 1.9 td
Silnik: 1.9 td

Poprzednia strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 4 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,