[AFN] Spadek mocy - tłumik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

slonik26266
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

[AFN] Spadek mocy - tłumik

Post autor: slonik26266 » sob cze 19, 2010 09:32

Witam,

Panowie, znowu zakwostka - spadek mocy.

Kilka dni temu wymieniłem sobie filtr powietrza a przy okazji zauważyłem ułamany króciec przy zaworku N75 na przewód który idzie do obudowy filtra. Naprawiłem, podłączyłem i OK. Samochód latał kilka dni.

Wczoraj ruszam i nie ma wogóle mocy. Pobieżnie sprawdziłem podłączenia i chyba OK.

I teraz taka sprawa: korodował mi tłumik a dokładnie kolanko przed ostatnim tłumikiem a ostatnio to już prawie nie było kolanka tylko duża dziura. Wczoraj też usłyszałem lekkie buczenie. Czy ta dziura może mieć wpływ na taki spadek mocy?

Pozdr.

R.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: [AFN] Spadek mocy - tłumik

Post autor: PinkFloyd » sob cze 19, 2010 09:36

slonik26266 pisze:Witam,

Panowie, znowu zakwostka - spadek mocy.

Kilka dni temu wymieniłem sobie filtr powietrza a przy okazji zauważyłem ułamany króciec przy zaworku N75 na przewód który idzie do obudowy filtra. Naprawiłem, podłączyłem i OK. Samochód latał kilka dni.

Wczoraj ruszam i nie ma wogóle mocy. Pobieżnie sprawdziłem podłączenia i chyba OK.

I teraz taka sprawa: korodował mi tłumik a dokładnie kolanko przed ostatnim tłumikiem a ostatnio to już prawie nie było kolanka tylko duża dziura. Wczoraj też usłyszałem lekkie buczenie. Czy ta dziura może mieć wpływ na taki spadek mocy?

Pozdr.

R.
Nie ma wpływu, zrób logi dynamiczne podstawowych bloków mierzalnych, może problem ze sterowaniem i regulacją ciśnienia doładowania lub dawkowaniem paliwa
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 09:39 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.



slonik26266
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: slonik26266 » sob cze 19, 2010 09:55

Problem w tym, że nie mam gdzie zrobić tych logów. Muszę podzwonić po znajomych.

Bardzo dziwi mnie to, że jadać rano do pracy było wsio Ok a od razu jak ruszyłem popołudniu w drogę powrotną problem był od chwili ruszenia.

Trochę się zmartwiłem bo zawsze jak tylko występował problem z brakiem mocy to okazywała się drobnostka a teraz nie mogę tego zlokalizować.

Zastanawiam się nad przełożeniem N75 na chwilę z innego TDI żeby go sprawdzić - brat ma Vento 90 KM - tam jest taki sam?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10516
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: [AFN] Spadek mocy - tłumik

Post autor: doggie » sob cze 19, 2010 09:59

slonik26266 pisze:

Wczoraj ruszam i nie ma wogóle mocy. Pobieżnie sprawdziłem podłączenia i chyba OK.
przyczyn może być sporo: przepływomierz , N75, nieszczelne przewody podciśnienia N75, nieszczelny przewód od IC itp... diagnoza VAG nieodzowna



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob cze 19, 2010 10:00

slonik26266 pisze:Problem w tym, że nie mam gdzie zrobić tych logów. Muszę podzwonić po znajomych.

Bardzo dziwi mnie to, że jadać rano do pracy było wsio Ok a od razu jak ruszyłem popołudniu w drogę powrotną problem był od chwili ruszenia.

Trochę się zmartwiłem bo zawsze jak tylko występował problem z brakiem mocy to okazywała się drobnostka a teraz nie mogę tego zlokalizować.

Zastanawiam się nad przełożeniem N75 na chwilę z innego TDI żeby go sprawdzić - brat ma Vento 90 KM - tam jest taki sam?
Poproś kogoś z forum z twojego rejonu to ci zrobi, turbiny VNT i WG maja inne N75, zrób test jak nie masz vaga zmostkój sasiednie weżyki które sa w N75 ze soba lub podmień N75 z N18 chyba ze wezyk nieszczelny to nie bedzie poprawy
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 10:02 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10516
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: [AFN] Spadek mocy - tłumik

Post autor: doggie » sob cze 19, 2010 10:02

slonik26266 pisze: ułamany króciec przy zaworku N75.... Naprawiłem, podłączyłem i OK.
jak naprawiłeś, może jednak jest nieszczelny, poza tym gdybania bez diagnozy VAG i logów mijają się z celem, sprawdź w forum serwis albo zapytaj na swojej grupie regionalnej, czy ktoś dysponuje VAG-iem

[ Dodano: Sob 19 Cze, 2010 ]
PinkFloyd, :bigok: :bigok: :bajer:



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: [AFN] Spadek mocy - tłumik

Post autor: PinkFloyd » sob cze 19, 2010 10:08

mettenos pisze:
slonik26266 pisze: ułamany króciec przy zaworku N75.... Naprawiłem, podłączyłem i OK.
jak naprawiłeś, może jednak jest nieszczelny, poza tym gdybania bez diagnozy VAG i logów mijają się z celem, sprawdź w forum serwis albo zapytaj na swojej grupie regionalnej, czy ktoś dysponuje VAG-iem

[ Dodano: Sob 19 Cze, 2010 ]
PinkFloyd, :bigok: :bigok: :bajer:
no racja :bigok: bez logów to wróżenie tak można wymieniać cześc po cześci, zrób logi dynamiczne i wklej do tematu



slonik26266
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: slonik26266 » sob cze 19, 2010 10:45

Ok. Dzięki. Sprawdzę jeszcze raz wężyki i powalczę o VAG.

Golfiki to wdzięczne maszynki ale potrzebują dużo "czułości"...



Awatar użytkownika
grzegorz07555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 16:24
Lokalizacja: żagań

Post autor: grzegorz07555 » sob cze 19, 2010 13:28

przedmuchaj przepływomierz sprężarką.



Enten
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: czw lis 23, 2006 01:50
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Enten » ndz cze 20, 2010 11:00

przepraszam, że tak w temat ale przepływkę można tak brutalnie traktować kompresorem żeby przedmuchać i nic jej nie zrobię? :)


Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » ndz cze 20, 2010 11:59

Jeśli ułamany był kuciec N75 do filtra powietrza, to nie ma on znaczenia i wpływu na moc. Tam jest po prosty ciśnienie atmosferyczne dla równowagi, a idzie ono z filtra aby nie zasyfić zaworka.


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz cze 20, 2010 12:02

Enten pisze:przepraszam, że tak w temat ale przepływkę można tak brutalnie traktować kompresorem żeby przedmuchać i nic jej nie zrobię? :)
Nic jej nie zrobisz :grin: i pomóc jej to raczej też nie pomoże
Jeśli ułamany był kuciec N75 do filtra powietrza, to nie ma on znaczenia i wpływu na moc. Tam jest po prosty ciśnienie atmosferyczne dla równowagi, a idzie ono z filtra aby nie zasyfić zaworka.
Dokładnie
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 12:02 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Enten
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: czw lis 23, 2006 01:50
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Enten » ndz cze 20, 2010 16:02

munior pisze:
Enten pisze:przepraszam, że tak w temat ale przepływkę można tak brutalnie traktować kompresorem żeby przedmuchać i nic jej nie zrobię? :)
Nic jej nie zrobisz :grin: i pomóc jej to raczej też nie pomoże
Generalnie ponoc nie czysci sie przeplywki. Jesli jest cos nie tak to tylko wymiana.
Tak zastanawialem sie czy cos jej moze pomoc czy ewentualnie jakies czyszczenie zapobiegawczo sie stosuje...
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 16:05 przez Enten, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK

Awatar użytkownika
grzegorz07555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 16:24
Lokalizacja: żagań

Post autor: grzegorz07555 » ndz cze 20, 2010 16:12

munior pisze:
Enten pisze:przepraszam, że tak w temat ale przepływkę można tak brutalnie traktować kompresorem żeby przedmuchać i nic jej nie zrobię? :)
Nic jej nie zrobisz :grin: i pomóc jej to raczej też nie pomoże
Jeśli ułamany był kuciec N75 do filtra powietrza, to nie ma on znaczenia i wpływu na moc. Tam jest po prosty ciśnienie atmosferyczne dla równowagi, a idzie ono z filtra aby nie zasyfić zaworka.
Dokładnie
munior, przedmuchanie przepływki pomga :ass:
enten, jak nie chcesz dmuchać w przepływke to ją podmień i zobaczysz czy jest walnięta. mi też sie ułamał krócieć od N75 i autko muliło, połączenie zrobiłem z grubego wkładu od długopisu i jest ok. :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości