Czujnik N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Czujnik N75

Post autor: piotruss6 » czw cze 03, 2010 20:43

Panowie pomocy...jeszcze nie dałem sobie rady z tym problemem braku mocy w moim golfie poprostu zrobił się SDI ! Wymieniłem ten czyjnik N75 na nowy orginał, bo wcześniej pokazywało na vagu że to on,i nic się nie zmieniło...wraz na vagu pokazuje błąd 00519 czujnik N71 ! panowie co to może byc? mechanior sprawdził mi tą gruszkę i stwierdził że jest chyba dobra bo jak nacisnoł to gasnie motor,guma na IC też jest ok,oczywiście nie bierze nic oleju i nic dymka nawet na obrotach 4/5 tys...wymieniłem wszystkie wężyki na nowe bo myślałem że tutaj może byc problem...A mam jeszcze takie pytanko czy jest jakiś bezpiecznik od przepływki w golfie MK4,bo kostka jest ok i te kabelki od niej też sprawdziłem...Mechanior stwierdził że przepływka nie padła,więc już nic mi nie przychodzi do głowy więc proszę o pomoc...



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Czujnik N75

Post autor: PinkFloyd » czw cze 03, 2010 20:48

piotruss6 pisze:Panowie pomocy...jeszcze nie dałem sobie rady z tym problemem braku mocy w moim golfie poprostu zrobił się SDI ! Wymieniłem ten czyjnik N75 na nowy orginał, bo wcześniej pokazywało na vagu że to on,i nic się nie zmieniło...wraz na vagu pokazuje błąd 00519 czujnik N71 ! panowie co to może byc? mechanior sprawdził mi tą gruszkę i stwierdził że jest chyba dobra bo jak nacisnoł to gasnie motor,guma na IC też jest ok,oczywiście nie bierze nic oleju i nic dymka nawet na obrotach 4/5 tys...wymieniłem wszystkie wężyki na nowe bo myślałem że tutaj może byc problem...A mam jeszcze takie pytanko czy jest jakiś bezpiecznik od przepływki w golfie MK4,bo kostka jest ok i te kabelki od niej też sprawdziłem...Mechanior stwierdził że przepływka nie padła,więc już nic mi nie przychodzi do głowy więc proszę o pomoc...
zrób logi dynamiczne grup 003, 011 i 08 to sie zobaczy tak to wróżenie z fusów-



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » czw cze 03, 2010 21:10

piotruss6 pisze:czujnik N71
G71 czujnik ciśnienia doładowania,błąd 00519 odnosi się do tego czujnika.Poza tym
zrób logi dynamiczne grup 003, 011 i 08 to sie zobaczy tak to wróżenie z fusów
P.S Wpisz właściwe oznaczenie silnika,będzie to na przyszłość wielkim ułatwieniem dla chcących tobie pomóc.



piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: piotruss6 » czw cze 03, 2010 21:19

hm...to jest golf 1.9TDI 90 km,model 1J1...



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » czw cze 03, 2010 21:26

Na obudowie paska rozrządu oraz w bagażniku masz wlepkę i tam oznaczenie silnika AGR lub ALH :grin:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw cze 03, 2010 22:28

Łuki_79 pisze:G71 czujnik ciśnienia doładowania,błąd 00519 odnosi się do tego czujnika.Poza tym
Błąd ten lubi wywalić gdy turbo zapompuje poza zakres MAPsensora (G71) , czyli walnie ponad 1.5bar
PinkFloyd pisze:zrób logi dynamiczne grup 003, 011 i 08 to sie zobaczy tak to wróżenie z fusów-
od tego wypadałoby zacząć aby móc dalej coś doradzać


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: piotruss6 » pt cze 04, 2010 16:05

Jest to ALH...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob cze 05, 2010 18:19

homsky pisze:Błąd ten lubi wywalić gdy turbo zapompuje poza zakres MAPsensora (G71) , czyli walnie ponad 1.5bar
tak się tylko dzieje w starszych sterownikach z czujnikiem MAP wewnątrz obudowy ECU, w Golfach Mk4 już tak nie jest, moje turbo wcześniej pompowało powyżej 1560 mbar i nigdy nie pojawił się błąd G71.
Błędy N75 i G71 u kolegi pewnie są spowodowane ich lub wiązki do nich usterką elektryczną a nie wynikiem nieprawidłowej regulacji ciśnienia doładowania. Zostanie usunięta usterka elektryczna w obwodzie G71 to i tryb awaryjny przejdzie.
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 18:52 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości