przekładka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

smarti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 14:08
Lokalizacja: Przemyśl

przekładka

Post autor: smarti » ndz kwie 25, 2010 14:23

witam! jestem tu nowy chciałbym prosic o pomoc. mam golfa II 1.6 benzyna a ostatnio zakupiłem silnik 1.9 TDI wrza z całym osprzetem. Chce zrobic przekładke wymontowac ten silnik co mam i włozyc TDI. mam kompletna instalacje do tego silnika i deske rozdzielcza. moje pytanie to z czym moge miec problemy podczas przekładania? czy silnik bedzie pasował na stare mocowania? prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz kwie 25, 2010 14:46

smarti pisze:mam golfa II 1.6 benzyna a ostatnio zakupiłem silnik 1.9 TDI wrza z całym osprzetem. Chce zrobic przekładke wymontowac ten silnik co mam i włozyc TDI.
No to czeka cię dużo pracy i "zabawy"chociaż jak piszesz że masz wszystko łącznie z całą instalacją to powinieneś dać radę,co nie znaczy że będzie łatwo.
smarti pisze:czy silnik bedzie pasował na stare mocowania?
Nie wiem jak jest w golfie II ale do trójki na pewno pasuje .Arwam zdaje się ma mTDI w golfie II więc pewnie pasuje i zapewne się odezwie i poda szczegóły


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

goner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr gru 27, 2006 20:23
Lokalizacja: WrOcLaW

Post autor: goner » ndz kwie 25, 2010 17:39

1Z wchodzi tylko poduchy od klekota tez musisz wsadzic a no i oczywiscie skrzynia by sie przydała.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 25, 2010 18:30

goner pisze:tylko poduchy
No właśnie,a w MK3 jest inna poducha za silnikiem (inne mocowanie),więc chyba sanki też do zmiany :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

smarti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 14:08
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: smarti » ndz kwie 25, 2010 21:35

skrzynie biegów tez mam. Tylko obawiam sie o pedał gazy bo jest elektroniczny czy z tym bedzie duzo problemu????



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz kwie 25, 2010 21:43

smarti pisze:Tylko obawiam sie o pedał gazy bo jest elektroniczny czy z tym bedzie duzo problemu????
No pedał gazu oczywiście też musisz założyć i podpiąć tam gdzie trzeba


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 25, 2010 22:05

munior pisze:No pedał gazu oczywiście też musisz założyć i podpiąć tam gdzie trzeba
Sam pedał gazu może i da się przerobić,ale najważniejszy jest czujnik położenia dźwigni.
O to:
Obrazek
Jak nie masz razem z wiązką,to szykuj się na niemały wydatek :?
Co do przeróbki pedału,to myślę,że część o nr. 14 można by było zastąpić bardzo podobną częścią od Audi A4,bo ma kawałek giętkiej linki i cięgno z regulacja długości,więc będzie łatwiej :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn kwie 26, 2010 23:58

smarti, mósisz mieć przeguby 100mm
lub półosie. półosie z MK3 nie będą pasować bo sądłuższe. musiałbyś zmieniać jeszcze do tego wachacze i maglownicę gdybyś chciał założyć od MK3
mocowanie poduszko pod silnikiem warto obniżyć delikatnie żeby koło nie obijało się od podłużnicę

po za tym bedize prawie wszystko pasować

i koniecznie przednia łapa koło rozrusznika od passata B3 z silnikem TD
jeśli będizesz miał problem z poskładaniem instalacji lelktrycznej zawsze można na początek założyć pompę mechaniczną i za nim zdobędziesz wszystkie potrzebne rzeczy oraz położysz wiązkę silnika ot będizesz już jeździł
i bęidze palić śmieszne ilości paliwa.



smarti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 14:08
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: smarti » wt kwie 27, 2010 16:54

czyli polosie nie beda pasowały do wachaczy?bo silnik jest z piastami i polosiami cacy przod jest w całosci połaczony tylko bez amortyzatorów.



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 27, 2010 21:38

smarti, labo przekładaj przeguby na swoje pół osie albo szukaj maglownicy i wachaczy od MK3.
ewentyalniue szukaj całych półosi od MK2 1.8 16V
będzie pasować



smarti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 14:08
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: smarti » czw kwie 29, 2010 21:22

cały uład kierowniczy tez mam z mk3 maglownice wraz ze wspomaganiem i wachacze tez mam



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 29, 2010 22:21

smarti,

no to przekładaj tylko pomyśl też nad tylną osią bo będzie szerzej niż z tyłu jeśli zostawisz ori oś od MK2



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości