Przypadłość po regeneracji pompek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: miś fazi, Qto, Adamm, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Przypadłość po regeneracji pompek

Postprzez losdamianos » Wt kwi 20, 2010 19:33

Koledzy dziś odebrałem pompki które dałem do regeneracji (AR-130KM-4 szt.) i po ich zamontowaniu auto nie jest tak "żwawe" jak wcześniej. Mówiąc delikatnie-muli. Myślałem,że to wina "majstra" który zakładał pompki ale ten twierdzi,że wszystko jest wyregulowane na "tip-top". Czy jest możliwe,że pompki muszą się dotrzeć? Może ktoś miał podobny przypadek??

Autko to Gofer IV,ATD z trojanem na 150KM.
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s
Pomógł: 8

Postprzez corben » Wt kwi 20, 2010 19:51

Mam też dopiero co zregenerowane pompki ale takiej przypadłości nie ma, wręcz przeciwnie :grin:
Ale najlepiej sprawdzić VAGiem bo coś mi się wydaje że mechanior coś nie tak zrobił. Ustawienie pompek to nie taka chwila ja na szczęście robiłem to u tych co regenerują więc wiedziałem że jest dobrze poustawiane.
VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Online: 0s
Pomógł: 12
Auto: Sharan
Silnik: 115 KM

Postprzez losdamianos » Wt kwi 20, 2010 20:01

No właśnie , też tak mi się wydaje...
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s
Pomógł: 8

Postprzez cowboy » Wt kwi 20, 2010 21:20

nic sie nie musi dotrzeć, u jakiego majstra robiłeś te pompki ?

kto wkładał do głowicy ?
cowboy
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Online: 182d 22h 22m
Pomógł: 557
Auto: VW Polo FUN Audi B2Q
Silnik: R32 T

Postprzez losdamianos » Wt kwi 20, 2010 21:39

Regenerację robiła firma "Maximus" z Rudy Śląskiej a wkładał je Pan Henio z Mysikrólika w Wawie :)
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s
Pomógł: 8

Postprzez cowboy » Wt kwi 20, 2010 21:49

losdamianos napisał(a):Regenerację robiła firma "Maximus" z Rudy Śląskiej


na czym polegała ta regeneracja ?

czy wymieniano koncówki, czy mycie w myjce ultradźwiękowej ?

ps. trzeba było podrzucić do nadarzyna, pod nosem masz sprawdzony warsztat ...
cowboy
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Online: 182d 22h 22m
Pomógł: 557
Auto: VW Polo FUN Audi B2Q
Silnik: R32 T

Postprzez losdamianos » Śr kwi 21, 2010 11:48

Cowboyu , zrobiłbym to z największą przyjemnością-bo można zaoszczędzić mnóstwo czasu ale w "Maximusie" płaciłem 300 zł od sztuki za pełną regenerację na nowych częściach a w Nadarzynie 600 / szt.

Może mi ta oszczędność wyjdzie bokiem ale w sumie "Maximus" dał 2 lata gwarancji lub 100 000 KM.

Objawy przed regeneracją zniknęły ( falowanie obrotów,problemy z rozruchem, drganie całej budy) ale auto w tym momencie jest trochę zamulone. Przede wszystkim-nie ma "dołu" potem jakoś jedzie.
Ostatnio edytowano Śr kwi 21, 2010 19:12 przez losdamianos, łącznie edytowano 1 raz
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s
Pomógł: 8




Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], krzychu2805, leinad90 i 6 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,