TDK - co to jest?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Wachcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 21:26
Lokalizacja: Rypin
Kontakt:

TDK - co to jest?

Post autor: Wachcio » sob lut 06, 2010 01:31

Witam

Mam zamiar kupić auto w Norwegii i przeglądając oferty natrafiam na Golfy 2 i 3, Vento, Passaty z silnikami diesla 1.9 TDK. Co to za silnik. Jakaś specjalna wersja na Skandynawię?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 06, 2010 10:19

Prawdopodobnie chodzi o to, że mają katalizator.



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » sob lut 06, 2010 11:37

Wachcio pisze:Golfy 2 i 3, Vento, Passaty z silnikami diesla 1.9 TDK.
Wachcio, a gdzie ten napis jest umieszczony TDK??? bo pytam ojca .A on mi na to ze to sa silniki TD. Czyli wtrysk pośredni. Pompa wtryskowa VE4/9 kilka modeli turbin. jak dobrze zapamiętałem typu kkk K-14 i Garet. z tym ze te garety były w roku 90 itd ciśnienia wtryskiwacza następuje za pomocą podkładek regulacyjnych .A juz na marginesie To nie jestem do końca pewny! Może ktoś potwierdzi W Golfach 2 nie było 1,9 silnika! bodajże! :chytry:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » sob lut 06, 2010 12:07

Rafał 21 pisze:Może ktoś potwierdzi W Golfach 2 nie było 1,9 silnika! bodajże!
W serii nie bylo.



Awatar użytkownika
T O M A S
_
_
Posty: 6283
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 10:58
Lokalizacja: SGL - STA - SPI
Kontakt:

Post autor: T O M A S » sob lut 06, 2010 14:02

piotrekgal pisze:W serii nie bylo.
A co powiesz na to?
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cac ... MsEMPNYPvA



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 06, 2010 14:26

To są jakieś głupoty, tak wcześnie 1.9 było w audi i passacie (chodź nie jestem pewien), popatrzcie na konie - 60 :? przecież nawet wollnossący 1.9 był mocniejszy, a tu jeszcze napisane, ze turbo.
Tutaj chodzi o eko-diesla silnik 1V, z katalizatorem, który był w golfach od 89.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 14:27 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » sob lut 06, 2010 14:33

T O M A S pisze:A co powiesz na to?
http://docs.google.com/vi...GaCLSMsEMPNYPvA

pierwsze na oczy widze, slysze, wiem, ze te opcje byly w passacie b3 zarowna 1,9d jak i td.



Awatar użytkownika
T O M A S
_
_
Posty: 6283
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 10:58
Lokalizacja: SGL - STA - SPI
Kontakt:

Post autor: T O M A S » sob lut 06, 2010 14:39

t0mal pisze:Tutaj chodzi o eko-diesla silnik 1V, z katalizatorem, który był w golfach od 89.
t0mal pisze:To są jakieś głupoty, tak wcześnie 1.9 było w audi i passacie (chodź nie jestem pewien), popatrzcie na konie - 60
No właśnie ,w tej tabeli chyba pomylili pojemności :bajer:



Wachcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 21:26
Lokalizacja: Rypin
Kontakt:

Post autor: Wachcio » sob lut 06, 2010 17:05

Nie do końca rozumiem niuanse różnic. Tak ogólnie warto się nad nimi zastanawiać?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 06, 2010 17:19

Zależy za ile :) to jest słabsza wersja 1.6td często są w lepszym stanie niż mocnejsze wersje, ja mam takiego :)



Wachcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 21:26
Lokalizacja: Rypin
Kontakt:

Post autor: Wachcio » sob lut 06, 2010 18:05

Porównywanie cen polskich do norweskich nie ma sensu. Jednak jeśli jest to słabsza wersja to na długich dystansach nie będzie się mi dobrze sprawował. Mam teraz Vento 1,9 TDI 90 KM i to jest dla mnie punkt odniesienia. Nie chcę słabszej jednostki.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » sob lut 06, 2010 18:11

ta tabelka jakas dziwna - golf mkII 2,0 D ? 8-[



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 06, 2010 19:22

jarekkoval pisze:ta tabelka jakas dziwna - golf mkII 2,0 D ? 8-[
Nawet bardzo dziwna :goof:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lut 07, 2010 01:25

Wachcio, jeśli porównywać do mojego to byś musiał wydać ze dwa koła żeby mnie dogonić :green_fuck:
Jeśli to auto idzie na handel to pewnie się opłaci, bo masz spore szanse, że silnik będzie żyleta, natomiast jeśli chcesz nim jeździć to przydałoby się przynajmniej zmienić pompę i wywalić kata, tak żeby jakieś vento mu nie podskoczyło :) przy okazji spadnie spalanie, bo 1V pali najwięciej z wszystkich 1.6 td



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości