Czujnik predkości i trzęsienie autkiem POMOCY!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarek3251
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 12:38
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Czujnik predkości i trzęsienie autkiem POMOCY!!

Post autor: jarek3251 » czw sty 14, 2010 18:49

witam zakładam nowy wątek bo nic na ten temat nie mogę znaleźć. mój przypadek wygląda tak ze auto na 4 i 5 biegu od 1000 do 2000 trzęsie autem doszedłem do tego ze jak wyłączę (odłączę) w skrzyni biegów czujnik prędkości to przestaje trząść autem( jak ręka odjął ustają objawy) wszyscy tu piszą ze jeśli tak sie dzieje to nastawnik jest do czyszczenia wiec go juz 2 raz wyczyściłem ( czyt. mechanik) i nic jak było tak i jest. wymieniłem nawet sam czujnik prędkości na inny i to samo podmieniłem tez wtrysk sterujący i tez to samo nie mam więcej pomysłów co z tym zrobić błędów w vagu nie ma nastawnik chodzi dobrze chodź tylko sprawdzany był na postoju. jednym słowem: POMOCY!!! błagam!!!
zaczynam zastanawiać sie czy nie odciąć kabla idącego do ecu z tego impulsatora prędkości i mieć święty spokój



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 14, 2010 19:19

jarek3251, moze tak byl nastawnik robiony ze nie byl robiony?

a softu przypadkiem nie masz zmienionego?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jarek3251
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 12:38
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: jarek3251 » czw sty 14, 2010 20:21

Adamm pisze:jarek3251, moze tak byl nastawnik robiony ze nie byl robiony?

a softu przypadkiem nie masz zmienionego?
softu nie miałem zmienianego a nastawnik był robiony 2 razy 1 razem nie widziałem jak robił i było źle 2 razem robił jeszcze inny mechanik (znajomy) i przy mnie czyścił i jestem pewny ze wyczyścił porządnie zresztą można to pewnie vagiem jakoś sprawdzić??

[ Dodano: 14 Sty 2010 19:22 ]
jesli komp będzie pasował od Passata b4 to mógłbym podmienić kompa???????? i jutro sprawdzę jeszcze przepływomierz macie jakieś sugestie jeszcze????



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw sty 14, 2010 22:23

jarek3251 pisze:jesli komp będzie pasował od Passata b4 to mógłbym podmienić kompa?
Jak w tym pasku siedzi taki sam 90 konny zetor na takiej samej przepływce to bedzie pasował


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 14, 2010 23:21

jarek3251, w takim razie albo zle zrobiony nastawnik albo juz pompa kuleje


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jarek3251
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 12:38
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: jarek3251 » pt sty 15, 2010 09:48

Adamm pisze:jarek3251, w takim razie albo zle zrobiony nastawnik albo juz pompa kuleje
ale jak może być złe zrobiony nastawnik jak przez 2 rożnych mechaników był czyszczony przy 2 byłem i widziałem co robił i jest czysty teraz napewno a co reszta pompy ma z tym wspólnego???????

[ Dodano: 15 Sty 2010 08:49 ]
aha i jak to vagiem sprawdzić???najlepiej dynamicznie ale które grupy i czego szukać



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 15, 2010 10:12

jarek3251, to ze go wyczyscil to nie znaczy ze dobrze poskladal. vagiem nie sprawdzisz nastawnika


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jarek3251
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 12:38
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: jarek3251 » pt sty 15, 2010 12:51

Adamm pisze:jarek3251, to ze go wyczyscil to nie znaczy ze dobrze poskladal. vagiem nie sprawdzisz nastawnika
ok powiedz co zrobic zeby go sprawdzic??? srw ustawione na 0.780 miligramy na 4.8 przed chilą sprawdzałem zaraz wrzuce logi z tego jak mam podłaczony czujnik predkosci i trzęsie autem

[ Dodano: 15 Sty 2010 11:58 ]
Obrazek tutaj jest jak trzęsie trzeba patrzeć w przedziale obrotów od 1000 do 2000 tys wiem ze to nie jest za specjalnie zrobione ale u mnie główne drogi sa bardzo śliskie i nie jestem w stanie zrobić to idealnie

[ Dodano: 15 Sty 2010 12:03 ]
Obrazek a to jest na wyłączonym czujniku prędkości jazdy jak to sie zachowuje wtedy juz wcale nie trzesie autem jak juz mówiłem na wyłączonym silniku srw jest na 0.780v a dawka na 4.8mg czyli wszystko ok by sie wydalało a jednak cos jest nie tak
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 13:07 przez jarek3251, łącznie zmieniany 1 raz.



darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » pt sty 15, 2010 14:39

wrzuć logi:
004 statyczne
000,004 bs
oraz 004 dynamiczne(pod pełnym obciążeniem i przy spokojnej jeździe).
sprawdzimy jak zachowuje się kąt wtrysku.


...a ja palę gume na wstecznym ;]

jarek3251
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 12:38
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: jarek3251 » pt sty 15, 2010 16:05

Obrazek to jest 004 statycznie

Obrazek 000 bs

Obrazek 004bs

Obrazek 004 dynamicznie juz nie mam sił panowie do tego powiedzcie cos na ten temat



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sty 15, 2010 16:14

kąt wtrysku do poprawy, ale to nie jest problem ...
darkjustice pisze:004 statyczne
000,004 bs
nie wiem co to ma do tematu ... kątem steruje n108
daj log statyczny 013
złożenie nastawnika to nie tylko poprawne ustawienie wartości RSW i dawki, to także odpowiednie wyregulowanie położenia elektromagnesu względem trzpienia ... mechanik sprawdzał po skręceniu, czy trzpień nie ociera o elektromagnes ?
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 16:15 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » pt sty 15, 2010 16:40

004 statyczne
000,004 bs
nie wiem co to ma do tematu ... kątem steruje n108
właśnie. chciałem sprawdzić poprawność jego działania (wygląda ok). :bajer:
Obroty biegu jałowego są za niskie, dawka 4.8 też mogłaby być troszkę wyższa...
tak jak pisał damcio151, dodaj log 013.


...a ja palę gume na wstecznym ;]

jarek3251
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 12:38
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: jarek3251 » pt sty 15, 2010 16:46

nie mam juz laptopa zeby zrobic nowe logi 013 panowie tutaj jest 013 troche pokazany Obrazek

[ Dodano: 15 Sty 2010 15:47 ]
tylko co grupa 013 ma do trzęsienia autem???

[ Dodano: 15 Sty 2010 15:51 ]
damcio151 pisze:kąt wtrysku do poprawy, ale to nie jest problem ...
darkjustice pisze:004 statyczne
000,004 bs
nie wiem co to ma do tematu ... kątem steruje n108
daj log statyczny 013
złożenie nastawnika to nie tylko poprawne ustawienie wartości RSW i dawki, to także odpowiednie wyregulowanie położenia elektromagnesu względem trzpienia ... mechanik sprawdzał po skręceniu, czy trzpień nie ociera o elektromagnes ?
a tego to nie wiem ale dzis zdejmowałem z nim pokrewe od nastawnika i potencjometr chodził płynnie nie było czuć zęby o coś opierał abo zahaczał



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sty 15, 2010 16:51

obroty i dawka są OK, nie ma sensu nic poprawiać ... chyba, że mocno trzęsie to można podciągnąć obroty, ale dawki nie poprawiaj
jarek3251 pisze:panowie tutaj jest 013 troche pokazany
po czyszczeniu ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości