Problem z kontrolką płynu chłodnicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kajzer-K1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 20:52
Lokalizacja: Chełmsko Śląskie dolny śląsk(okolice Kamiennej Góry)
Kontakt:

Post autor: Kajzer-K1 » śr lis 04, 2009 23:55

Panowie wystarczy wymontować zbiorniczek płynu chlodniczego i porządnie go wymyć jakimś zmywaczem a następnie pod gorącą wodę i będziecie mieli spokuj. Już to przerabiałem dwa razy w mojej Borce i za każdym razem przed zimą a nie ma sęsu wymieniać całego zbiorniczka.
Pozdrawiam


Obrazek
Moja BORA AHF 110 KM
viewtopic.php?f=89&t=230177" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szkudnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn maja 21, 2007 14:08
Lokalizacja: Kętrzyn / Kutno
Kontakt:

Post autor: szkudnik » czw lis 05, 2009 11:21

Kajzer-K1 pisze: jakimś zmywaczem
a co dokładnie masz na myśli??
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 11:22 przez szkudnik, łącznie zmieniany 1 raz.


Z dużej chmury mały deszcz,
Z małej chmury duży deszcz,
Nazywaj sobie to jak chcesz...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2153568#2153568

[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
Kajzer-K1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 20:52
Lokalizacja: Chełmsko Śląskie dolny śląsk(okolice Kamiennej Góry)
Kontakt:

Post autor: Kajzer-K1 » czw lis 05, 2009 12:51

szkudnik pisze:
Kajzer-K1 pisze: jakimś zmywaczem
a co dokładnie masz na myśli??
Na przyjkład delikatnie zmywaczem do hamulców ja tym robiłem a zwłaszcza po tych dwu pręcikach które są w środku zbiorniczka.
Ważniejsze jest aby później umyć to wszystko dokładnie gorącą wodą i porządnie wypłukać.
Można jeszcze dla pewności sprawdzić przejście miernikiem na tych właśnie drucikach w środku.
Jest to banalna sprawa a przy tej operacji nie powinieneś uronić ani kropli płynu chłodniczego zlej tylko ze zbiorniczka i będzie OK


Obrazek
Moja BORA AHF 110 KM
viewtopic.php?f=89&t=230177" onclick="window.open(this.href);return false;

Fanek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 16:03
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Fanek » czw lis 05, 2009 20:06

Kajzer-K1 pisze:Panowie wystarczy wymontować zbiorniczek płynu chlodniczego i porządnie go wymyć jakimś zmywaczem a następnie pod gorącą wodę i będziecie mieli spokuj.
a dlaczego, czemu to tak se ma w zime ?
dziś rano jadąc do pracy znowu miałem ten komunikat z płynem, zgasiłem golfa, odpliłem i już sie nie pojawiło. chyba jutro dokupie płynu.

jakie macie na zime do swoich golfów TDI ?

[ Dodano: 07 Lis 2009 17:04 ]
http://allegro.pl/item805478565_glycoge ... ucent.html

panowie to sie chyba nadaje do Golfa TDI ?

dolałem dziś różowego borygo i temp 90 stopni wskakuje mi teraz po 10min, wcześniej gdzieś po 30min lub wiecej miałem 90, te borygo sie jendak nie nadaje coś mi sie wydaje.



Awatar użytkownika
szymlorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sie 09, 2006 22:20
Lokalizacja: wałbrzych
Kontakt:

Post autor: szymlorek » ndz gru 06, 2009 14:45

Mam dokladnie ten sam problem, sciagnalem ze zbiorniczka stary plyn i zalalem zbiorniczek swiezym koncentratem zeby wymieszal sie z reszta plynu i moze przejdzie, jak nie sprobuje zdemontowac ten zbiorniczek i przemyc.


Edit:

Wiem już ze zalanie świeżego płynu do zbiorniczka po uprzednim wyciagnieciu starego nie rozwiazalo problemu, przed rozgrzaniem silnika kontrolka wciaz mruga.
Jutro wymontowywuje zbiorniczek i czyszcze benzyna ekstrakcyjna wraz z tymi drutkami i montuje spowrotem zalewajac swiezy płyn ;)
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 20:06 przez szymlorek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kajzer-K1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 20:52
Lokalizacja: Chełmsko Śląskie dolny śląsk(okolice Kamiennej Góry)
Kontakt:

Post autor: Kajzer-K1 » ndz gru 06, 2009 18:21

jakie macie na zime do swoich golfów TDI ?

[ Dodano: 07 Lis 2009 17:04 ]
http://allegro.pl/item805..._producent.html

panowie to sie chyba nadaje do Golfa TDI ?

dolałem dziś różowego borygo i temp 90 stopni wskakuje mi teraz po 10min, wcześniej gdzieś po 30min lub wiecej miałem 90, te borygo sie jendak nie nadaje coś mi sie wydaje.


Najlepszy stosunek jakości do ceny daje płyn chłodniczy marki FEBI o oznaczeniu G12 taki jak oryginalnie lali do TDI-ków
http://www.olejesamochodowe.com.pl/go/_ ... 81&lang=pl
POLECAM NAPRAWDĘ SUPER


Obrazek
Moja BORA AHF 110 KM
viewtopic.php?f=89&t=230177" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szymlorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sie 09, 2006 22:20
Lokalizacja: wałbrzych
Kontakt:

Post autor: szymlorek » ndz gru 06, 2009 20:01

W cenie tego płynu febi w dowolnym salonie skody kupisz oryginalne g12++

1,5litra koncentratu kosztuje 25zł więc może warto sie zastanowić nad ori płynem ;)



Awatar użytkownika
Blog_Boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 13:39
Lokalizacja: okolice Słupska

jak wymontować zbiornik wyrównawczy?

Post autor: Blog_Boy » wt lut 09, 2010 18:52

Pomóżcie Koledzy, bo ja raczej z tych więcej myślących niż robiących :jezor:

Też mam problem w MK4 (ATD) z komunikatem o poziomie plynu chłodniczego - tylko zimą - więc przypuszczam, że to może właśnie te owe druciki od czujnika są brudne (płyn sprawdzony na gęstość - jest OK).

Chcę wyczyścić czujnik.
Jak wymontowac zbiorniczek? Trzeba jakoś zassać (zlać) płyn ze zbiorniczka? Napiszcie jak najprościej się do tego zabrać :blush:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości