bagnet od oleju jest wiecej niz połowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lolek1909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 11:58
Lokalizacja: szydłowiec

bagnet od oleju jest wiecej niz połowa

Post autor: lolek1909 » sob paź 31, 2009 17:50

Witam sprawdzajac bagnet oleju zauważyłem ze za każdym razem jakby oleju przybywało poczatkowo myslałem ze krzywo golfik stoi ale nie ostatnio postawiłem go w garażu na kilka dni i stwierdziłem że jednak oleju jest wiecej niz powinno dodam że olej wymieniam co 15 tysiecy w obecnej chwili auto ma przejechane 12 tysiecy i sprawdzajac bagnet stwierdzam z ecos jest nie tak tylko nie wiem co skąd powiekszony poziom oleju?????????????
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 18:53 przez lolek1909, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: bagnet od oleju jest wiecej niz połowa

Post autor: Haki » sob paź 31, 2009 19:07

lolek1909 pisze:Witam sprawdzajac bagnet oleju zauważyłem ze za każdym razem jakby oleju przybywało poczatkowo myslałem ze krzywo golfik stoi ale nie ostatnio postawiłem go w garażu na kilka dni i stwierdziłem że jednak oleju jest wiecej niz powinno dodam że olej wymieniam co 15 tysiecy w obecnej chwili auto ma przejechane 12 tysiecy i sprawdzajac bagnet stwierdzam z ecos jest nie tak tylko nie wiem co skąd powiekszony poziom oleju?????????????
Jaki silniczek ( KOD) , który rok tego Golfika...
12 tysięcy to coś malutko.. Nie wiem czy auto sprowadzone , czy kupione w salonie w PL...

Taki nadmiar na bagnecie może np świadczyć o dostawaniu się płynu chłodniczego do oleju... sprawdź czy nie ubywa w zbiorniczku.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10497
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob paź 31, 2009 19:11

wszystko zależy od okoliczności, sprawdzania na różnym podłożu, ciepły/zimny silnik itp.... sprawdź jeszcze raz na tym samym podłożu w garażu np. dwukrotnie po nocy



lolek1909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 11:58
Lokalizacja: szydłowiec

Re: bagnet od oleju jest wiecej niz połowa

Post autor: lolek1909 » sob paź 31, 2009 19:11

Haki pisze:
lolek1909 pisze:Witam sprawdzajac bagnet oleju zauważyłem ze za każdym razem jakby oleju przybywało poczatkowo myslałem ze krzywo golfik stoi ale nie ostatnio postawiłem go w garażu na kilka dni i stwierdziłem że jednak oleju jest wiecej niz powinno dodam że olej wymieniam co 15 tysiecy w obecnej chwili auto ma przejechane 12 tysiecy i sprawdzajac bagnet stwierdzam z ecos jest nie tak tylko nie wiem co skąd powiekszony poziom oleju?????????????
Jaki silniczek ( KOD) , który rok tego Golfika...
12 tysięcy to coś malutko.. Nie wiem czy auto sprowadzone , czy kupione w salonie w PL...

Taki nadmiar na bagnecie może np świadczyć o dostawaniu się płynu chłodniczego do oleju... sprawdź czy nie ubywa w zbiorniczku.
a jak ubywa to co to oznacza i jak to naprawic i czy to poważne???



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10497
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob paź 31, 2009 19:12

przede wszystkim sprawdź czy nie ubyło ci płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym, Haki już o tym pisał



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14601
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 19:14

Haki pisze:Taki nadmiar na bagnecie może np świadczyć o dostawaniu się płynu chłodniczego do oleju... sprawdź czy nie ubywa w zbiorniczku.
Niekoniecznie.
Podlewające wtryski potrafią też narobić takiego bigosu.
Proponuję szybko to sprawdzić i zmienić olej jeśli tak jest,bo turbina pójdzie spać.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lolek1909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 11:58
Lokalizacja: szydłowiec

Re: bagnet od oleju jest wiecej niz połowa

Post autor: lolek1909 » sob paź 31, 2009 19:34

Haki pisze:
lolek1909 pisze:Witam sprawdzajac bagnet oleju zauważyłem ze za każdym razem jakby oleju przybywało poczatkowo myslałem ze krzywo golfik stoi ale nie ostatnio postawiłem go w garażu na kilka dni i stwierdziłem że jednak oleju jest wiecej niz powinno dodam że olej wymieniam co 15 tysiecy w obecnej chwili auto ma przejechane 12 tysiecy i sprawdzajac bagnet stwierdzam z ecos jest nie tak tylko nie wiem co skąd powiekszony poziom oleju?????????????
Jaki silniczek ( KOD) , który rok tego Golfika...
12 tysięcy to coś malutko.. Nie wiem czy auto sprowadzone , czy kupione w salonie w PL...

Taki nadmiar na bagnecie może np świadczyć o dostawaniu się płynu chłodniczego do oleju... sprawdź czy nie ubywa w zbiorniczku.
płyn napewno ubywa bo musiałem ostatnio dolewac takze co robić ???



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14601
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 19:37

lolek1909 pisze:płyn napewno ubywa bo musiałem ostatnio dolewac takze co robić ???
Albo uszczelka pod głowicą poszła,albo nawet głowica pękła.Oby nie ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob paź 31, 2009 19:57

Michaś_1977 pisze:Podlewające wtryski potrafią też narobić takiego bigosu.
A jeśli kolega nie ma wtrysków?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14601
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 20:19

bongo pisze:A jeśli kolega nie ma wtrysków?
No wiesz bongo, oprócz tego,że kolega ma MK4 TDI,to nic więcej nie wiemy,ale uwierz mi,że wtryski tak potrafią zrobić.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lolek1909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 11:58
Lokalizacja: szydłowiec

Post autor: lolek1909 » sob paź 31, 2009 20:22

bongo pisze:
Michaś_1977 pisze:Podlewające wtryski potrafią też narobić takiego bigosu.
A jeśli kolega nie ma wtrysków?
a gdzie ma miec ?mam wtryski panowie nie przesadzajcie z tymi komentarzami ja normalnie jezdze samochodem mam to juz od jakiegos pol roku chcialem sie tylko dowiedziec czy to powazne fakt dolewam co troche płyn chłodniczy ale to jest na 15 tysiecy kilometrow z litr takze chyba to nie jest tak powazne chyba?????



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob paź 31, 2009 21:06

Michaś_1977 pisze:oprócz tego,że kolega ma MK4 TDI,to nic więcej nie wiemy
No właśnie,a stawiamy diagnozę :bajer:
A zresztą w TDI sterowanym komputerem raczej wtryski aż tak nie leją...
lolek1909 pisze:a gdzie ma miec ?mam wtryski
Ja też mam :bajer:
Miałeś napisać typ silnika,sam leń jesteś a od innych oczekujesz pomocy... :crazy:
A litr płynu na 15 tysi to JEST bardzo dużo :bajer:



lolek1909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 11:58
Lokalizacja: szydłowiec

Post autor: lolek1909 » sob paź 31, 2009 21:11

bongo pisze:
Michaś_1977 pisze:oprócz tego,że kolega ma MK4 TDI,to nic więcej nie wiemy
No właśnie,a stawiamy diagnozę :bajer:
A zresztą w TDI sterowanym komputerem raczej wtryski aż tak nie leją...
lolek1909 pisze:a gdzie ma miec ?mam wtryski
Ja też mam :bajer:
Miałeś napisać typ silnika,sam leń jesteś a od innych oczekujesz pomocy... :crazy:
A litr płynu na 15 tysi to JEST bardzo dużo :bajer:
juz pisze nie denerwuj sie;)1.9tdi 66kw 90 km



silesian_boy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 02, 2009 22:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: silesian_boy » sob paź 31, 2009 22:28

Litr plynu chlodniczego miedzy wymianami oleju to duzo tego wogole nie powinno obywac w sprawnym silniku. Jesli nie masz nigdzie wyciekow na wezach, kolankach, chlodnicy itp. to jest bardzo prawdopodobne ze masz uszkodzana uszczelke pod glowica lub jakies pekniecie w samej glowicy. Powinienes sprawdzic czy zbytnipo nie twardnieja Ci weze od chlodnicy przy przygazowce najlepiej porownac z innym autem. Mozna tez obserwowac poziom plynu w zbiorniczku wyrownawczym, nie powinien sie podnosic po uruchomieniu silnika.

Jest to grozna sytuacja bo jesli plyn dostaje sie do oleju to drastycznie obniza jego wlasciwosci i szybciej zuzywaja sie wszystkie elementy silnika ktore wymagaja smarowania, zwlaszcza jesli czekasz z wymiana oleju do ksiazkowych 15 tys lub dluzej.


[img]http://images41.fotosik.pl/144/f7d3c04826739370.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości