jetta 1.6 d nagrzewa sie podczas stania w korku.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jetta 1.6 d nagrzewa sie podczas stania w korku.
Wczoraj zrobiłem trasę Rybnik Gliwice i powrót ale pokarały mnie korki w Gliwicach silnik nagrzał się powyżej połowy z pod maski para buchała a jak jechałem to temperatura malała wiec boczkiem wróciłem do domu i otworzyłem maskę przewody z płynu góra i dół nie były sztywne chłodnica była ciepła a wentylator nie kręcił? Teraz pytanie czy wentylator termostat czy nie daj bóg uszczelka.
może jestem laikiem żeby coś doradzać ale też tak miałem i to był wentylator
wentylator przynajmniej w moim samochodzie ma 2 biegi i ten drugi załącza się przy wyższych temperaturach gdzieś około 70 stopni
a co do Twojej wypowiedzi to nie wydaje mi się żeby para buchała z pod maski w połowie wskaźnika musiałeś tam mieć conajmniej te 80 stopni jeżeli nie wiecej
wentylator przynajmniej w moim samochodzie ma 2 biegi i ten drugi załącza się przy wyższych temperaturach gdzieś około 70 stopni
a co do Twojej wypowiedzi to nie wydaje mi się żeby para buchała z pod maski w połowie wskaźnika musiałeś tam mieć conajmniej te 80 stopni jeżeli nie wiecej
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
- Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
- Kontakt:
Spr na krótko czy działa wentylator na poszczególnych biegach, bo jesli, nie to może czujnik temperatury. (Nie zam układu instalacji w tym aucie - czy czujnik steruje przekaźnikiem, czy tez bezpośrednio steruje pracą wentylatora)
Jeśli powyższe ok, wówczas spr termostat - pewnie wiesz jak, jeśli nie poszukaj na forum.
Jeśli mimo to dalej by się grzał pozostaje chłodnica bo gorszych awarii nie chcę wywoływać - uszczelka...
Jeśli powyższe ok, wówczas spr termostat - pewnie wiesz jak, jeśli nie poszukaj na forum.
Jeśli mimo to dalej by się grzał pozostaje chłodnica bo gorszych awarii nie chcę wywoływać - uszczelka...
www.elektrotom.eu
- raf-gog
- RAFI
- Posty: 388
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
- Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
- Kontakt:
Guteksk8, Przy wentylatorze masz dwa albo trzy styki (tam gdzie przychodzi kabel odłączasz go i wszystko masz na wierzchu to znaczy 3 styki) na jedne idzie minus (tzw. masa), a na pozostalke podajesz plus z aku:) prosciej biezesz dwa kable dlugie na okolo 1,5 metra podlaczasz je do aku ( tylko tym z plus nei dotknij budy) i minus przykladasz do pierwszego styka a plus do drugiego a potem plus do trzeciego jak kreci to znaczy ze dziala. Nie jest istotne ktorego dotkniesz minusem (najbardziej z prawej czy z lewej, bo tylko wentylator bedzie sie krecil w prawo badz w lewo)
Jesli dfziala to podlaczasz wszystko spowrotem i nagrzewasz pozadnie auto i obserwujesz czy sie wlaczy wentylatro jesli nie to do wymiany jest czuinik przy chlodnicy, znajduje sie on w dolnym prawym rogu chlodnicy jak stoisz przed maska i zagladfasz do komory:)
Jesli dfziala to podlaczasz wszystko spowrotem i nagrzewasz pozadnie auto i obserwujesz czy sie wlaczy wentylatro jesli nie to do wymiany jest czuinik przy chlodnicy, znajduje sie on w dolnym prawym rogu chlodnicy jak stoisz przed maska i zagladfasz do komory:)
:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości