Strona 3 z 10

: pt paź 09, 2009 23:14
autor: raczyk2
Pitekz jak zmieniałes niedawno rozrząd to sprawdż kąt wtrysku i ewentualnie wyreguluj. U mnie cięzko odpala jak dłuzej stoi auto po odpaleniu silnika i jak chwile potem zgasze to za drugim razem pali na dotyk zrobie tak jak kolega antojuja ma u siebie bo to musi byc powietrze w układzie pozdo

: sob paź 10, 2009 12:17
autor: Pitekz
kąt początku wtrysku jest faktycznie przestawiony pokazuje wartość 16-18 dzisiaj się z tym pobawie. mam nadzieje, że to jest to bo inaczej pozostaje tylko pompa do regeneracji.

Ustawienie kąta wtrysku nic nie dało.

: sob paź 24, 2009 13:33
autor: lukker
ten dolny jasniejszy wężyk to dopływowy do pompy ,a górny to zwrotny tak?W czym moze być problem jeśli w tym dolnym na odpalonym silniku widać jak lecą pęcherzyki powietrza? Montaż zaworków rozwiąże ten problem?

: sob paź 24, 2009 14:05
autor: antojuja
b. czesto wine za powietrze w wezyku ponosi podgrzewacz na filtrze paliwa, sa tez takie przypadki ze wine ponosi smok w zb. paliwa

: sob paź 24, 2009 17:51
autor: lukker
Czy przy pompie paliwa pod kanapą jest jakis filtr paliwy i czy nazleży go wymieniać?

: sob paź 24, 2009 17:55
autor: antojuja
tam nie ma jest pod maska

: sob paź 24, 2009 19:51
autor: Azz
antojuja pisze:b. czesto wine za powietrze w wezyku ponosi podgrzewacz na filtrze paliwa, sa tez takie przypadki ze wine ponosi smok w zb. paliwa
W 100% się z tym zgadzam, u siebie wymieniłem wszystko i dalej były bąble,
dopiero jak zmieniłem ORING pod podgrzewaczem spokój.

: pt lis 06, 2009 16:07
autor: krzysbiker
kolego gdzie takie cos kupiłes? bo ja ostatnio zapowietrzyłem mojegio i wdziałęm przy dodawaniu gazu ze leca bomble?

: ndz lis 08, 2009 09:49
autor: Rafał 21
krzysbiker pisze:kolego gdzie takie cos kupiłes?
krzysbiker, no przecież nie w piekarni :grin: W każdym sklepie typu cześci zamienne do samoch. ciężarowych typu Scania ,Volvo .Jelcz. ,Lublin . Jest mnóstwo oringów . .kupujesz kilka rozmiarów i już .Albo demontujesz zawór i do sklepu ! Tam Ci dobiorą i wszystko . Koszt oringa to 0,60-2,50 PLN.

: śr cze 30, 2010 12:32
autor: Lukaszhp2
Witam mam podobny problem z moim golfikiem TDI gdyz jak autko jest zimne to pali od strzała ale jak juz troche sie zagrzeje to czasem ma problem z odpalenie w sumie to czasem mozna go długo krecić a on nic dopiero po wyjęciu z filtra tego niby podgrzewacza i zalaniu filtra ropą autko odpala . Prosze o pomoc!!!

: śr cze 30, 2010 19:25
autor: krzysbiker
kolego kup sobie filtr z golfa v na allegro około 80 zł unikniesz problenów z tym smiesznym podgrzewaczem i zaoszczedzisz kupe kasy

: śr cze 30, 2010 21:53
autor: wesol
A ja zmostkowalem kawalkiem rurki te dwa przewody ( powrotne) a w filtrze zakorkowalem otwor po tym zaworku zwrotnym. Zero bąbelków.

: czw lip 01, 2010 17:42
autor: Lukaszhp2
Panowie ale to moje tdi to jest golf IV 90 KM silnik AHL chyba i kupiłem ostatnio filtr do tego modelu w intercarsie za ok 80 zł filtr jest firmy bosch ale z tego co zauwazyłem ze ostatnio jak jest ciepło to nawet dolewanie paliwa do filtra nie pamaga dopiero jak postoji dłuzszy czas to odpala od kopa tak ze zaczynam sie w tym gubić:(

[ Dodano: 01 Lip 2010 17:48 ]
a kolego powiedz mi jeszcze czym zakorkować ten filtr ??

: czw lip 01, 2010 18:01
autor: Rafał 21
Panowie ale to moje tdi to jest golf IV 90 KM silnik AHL chyba
Lukaszhp2, a może AGR :grin: Jak nie wiesz to chociaż podaj rocznik i miesiąc produkcji Co do filtra to raczej ty masz coś z kontem wtrysku z tego co piszesz . Bo ci nie chce palic na ciepłym . Należało by podpiąć go do VAGA i posprawdzać wszystko zamiast wymieniać podzespoły . Moze napisz lepiej w twojej grupie regionalnej kto ci posprawdza .Mają chłopaki kabelki to i na pewno pomogą za kilka piw :grin: